Bahardan;
Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi açtım ve yanımda yatan eylem,nazlı ve suya baktım biz nasıl uyumuşuz aynı yatakta sıkışmıştık.Tabi ya gece dedikodu yaparken uykumuz gelmişti onlar benim yatağımda uyuya kalmıştı bende uyandırmamıştım...Yavuzdan;
Sabah aşşağıdan gelen seslere uyandım içimden noluyo sabah sabah dedim ve sövdüm.Aşşağı indiğimde fethi,ateş ve feyzullah buradaydı bende sabah sabah neden geldiklerini sordum:Ateş:oğlum bu nasıl uyku sanki kış uykusuna yatmışsın gibi.
Fet-Fey:Bencede ateşe katılıyoruz.
Yavuz:uff neyse uğraşmıyacağım sizle siz kahvaltı masasına geçin bende üzerimi giyip geleyim.
F-F-A:Tamam
Bahardan;
Ben hemen kalkıp okul kıyafetlerimi giyindim, saçımı açtım hafif bir makyaj yapıp banyodan çıktım bu uykucular hala uyuyor ya,dedim kendi kendime daha sonra onları kaldırmak için harekete geçtim...Yavuzdan;
Ben hemen üzerime okul kıyafetlerimi giydim hiçbir sevmiyordum bu kıyafetleri ama giymek zorunluydu.Rutin işlerimi halledip kahvaltı masasına indim.Annem ve babam bizimkilerle sohbet ediyordu.Yavuz:Afiyet olsun ne konuşuyorsunuz siz.
Hamit(yavuzun babası):ne olucak sizin dünkü kavganızı konuşuyorduk duyduğuma göre bir daha kavga çıkartırsanız başka okula gönderilecekmişsiniz.
Yavuz:Dünkü kavgayı hangi gevşek anlattı!
Fethi:Ya ben yalan söylemeyi beceremem belki ağzımdan kaçmış olabilir...
Yavuz:Neyse boşver.
Bahardan;
Ben kızlara yastık fırlattım uyansınlar diye ama hiçbiri kımıldamadı bile bende pis pis sırıtıp o dahi yöntemle uyandıracağımı düşündüm elime bardağı alıp hepsinin yüzüne tek tek döktüm kızlar çığlıkla kalkarken bende zafer edasıyla gülümsedim onların bu haline.Nazlıdan;
Tam rüyamın en güzel yerindeyken tepemden aşşağı dökülen su ile ani refleksle çığlık attım bahar pis pis halimize sırıtırken su ben ve eylemde ona yastık atıyorduk.Nazlı:Napıyosun sen ya sırılsıklam oldum şu halime bak.
Eylem:Allah cezanı vermesin adam gibi uyandırsana ya.
Bahar:Ee ben sizi kaç kere dürttüm uyanmadınız bende bu herzaman işime yarayan bu yöntemi kullandım.
Su:Gerçekten çokk etkili oldu sağol canım arkadaşım.
Bahar:Rica ederim kızlar dedim ve kahkaha attım.
E-N-S:PİSS!
Bahar:Hadi ama hazırlanın okula geç kalıcağız siz giyinin bende sizi aşşağıda bekliycem okulda birşeyler yeriz artık kahvaltı yapmaya zaman yok.
Eylem:Tamam.
Yazardan;
Kızlar hazırlanıp çıktılar erkeklerde çıkmak üzereydi.Kızlar okul formalarını seviyordu çünkü çok güzel duruyordu diğer formalara göre daha asil duruyordu.Erkekler kızların aksine okul kıyefetlerinden nefret ediyordu ama zorla giyiyorlardı.