=BÖLÜM 14=

535 40 9
                                    

Yazardan;Bahar otelden eşyalarını almak için bir taksi çevirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazardan;
Bahar otelden eşyalarını almak için bir taksi çevirdi.Taksiciye otelin adresini verdikten sonra telefonunu çıkardı.
Kızların mesaj attığını gördü ve cevap verdi:

         
              Whatsapp Konuşması

Fiil:Kuzum ne yaptınız?

Boşandık Eylem.

Water:Nerdesin şimdi?😖

Taksideyim otele gidip bavulumu
alıp havalimanına gideceğim

Kuziş:Bahar ben Ateşle konuştum yavuz iyi değilmiş odadan çıkmıyormuş

Ne yapayım nazlı?Olayı bu noktaya getiren oydu zamanla alışır

Fiil:Peki...Hoşçakal yolun açık olsun

Kuziş:Seni çok özleyeceğim biricik kuzenim

Water:Bende😭

Tamam kızlar duygusala bağlamayın görüşücez yine...telefonla

Kuziş:Tamam
 
 

           Whatsapp Konuşması Son
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴

Yavuzdan;
Herşey bitmişti.O artık Bahar Karasu değil 'Bahar Kutlu'ydu.O artık benim Bahar'ım değildi.
Belkide bir çocuğumuz olsaydı bizi tekrar birleştirebilirdi.Ama nasip değilmiş.Bizim kaderimizdede bu varmış.
Kendimi bizim odamıza kitlemiştim çünkü sadece burası iyi gelirdi bana.Dışardan çocuklar ne kadar seslensede onlara kulak asmadım şuan sadece baharımın kokusuna ihtiyacım vardı...hoş hiçbir şeyi kalmamıştı burada ama yastığı vardı Allah'tan.
Yastığın kokusunu özlemle içime çektim.Bir daha bu kokuyu canlı bir şekilde koklayamayacaktım.
Bir süre sonra mayışmaya başladım ve göz kapaklarım kendiliğinden kapanmaya başladı.

"Lan oğlum bu çocuk neden ses vermiyor"dedi fethi."Valla dayıoğlu kendine birşey yapmış olmasın bu"dedi ateş endişeyle."Yuh o kadarda değildir yani"dedi feyzullah alayla.

"Yok ben kapıyı kırcam" ,"Dayıoğlu kır bencede","Eee yuh ya"
Fethi"ben kırıyorum"dedi ve kapıya omuz atmaya başladı.1..2..3.denemede kapı gürültülü bir şekilde açıldı.

Yavuz korkuyla çığlık attı.Karşısında fethileri görünce kaşlarını çattı.
"Napıyonuz lan siz!"

"Dayıoğlu korktuk,sen ses vermeyince şey sandık..."

LİSE AŞKI--¦Sezon Finali¦--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin