Feyzullah:Hocam yeni okulumuzun adı neydi acaba?
Müdür:"GÜNEŞ KOLEJİ"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yazardan;
Çocuklar yeni okullarının adını öğrenmişti ve yeni okulları Güneş kolejiydi.Hepsi çok heyecanlıydı çünkü yeni okullarında yeni insanlarla tanışacaklardı.Yavuzdan;
Müdürün odasından çıktık ve bizim eve gitmek için çocuklarla taksiye bindik ve muhabbet etmeye başladık:Ateş:Okuldanda atıldık babama nasıl anlatacağım ya.
Fethi:İlk nasılsın dövdüğünü anlatırsın sonrada müdürün nasılsın okuldan attığını anlatırsın.
Ateş:Haha çok komiksin.
Yavuz:Tamam yeter ya gidip söyliycez ne olup bittiğini sonra sizin evlere tek tek gidip anlatcaz ailemize.
Feyzullah:Tamam kanka size gittikten sonra bize gideriz sonra ateşin sonrada fethiye gideriz.
Fet-Y-A:Tamam
Bahardan;
Dersimi bitti ve okuldan çıkıp arabama bindik kızlarla şuan ne yapsak diye düşünüyoruz.Nazlı:Bence sinamaya gidelim.
Eylem:Daha dün gittik başka bir yer olsun.
Su:Bencede
Bahar:Kızlar en iyisi bizim eve gidelim ve 1 hafta sonraki partide söyleyeceğimiz şarkıyı seçip biraz prova yapalım ne dersiniz.
Eylem:Olur daha hiç prova yapmadık.
N-S:Kabul.
Yazardan;
Kızlar eve vardı tabi erkeklerde vardı eve.Yavuzlar eve girdi ve Hamite olan biteni anlattı Hamit biraz tepki gösterdi önce ama sonra olan oldu diyip fazla üstlerine gitmedi.Yavuz:Baba gerçekten o bizi kışkırttı yoksa ben ona birşey yapmayacaktım.
Fethi:Aynen Hamit Amca.
Feyzullah:Herşeyi o hıyar herif başlattı yoksa bizim kavgayla işimiz olmaz bilirsin Hamit Amcacım.
Ateş:Feyzullaha katılıyorum çok nadir kavga ederiz onlardada hep biz haklıyız yani.
Hamit:Bilmezmiyim ben sizi neyse yarın yeni okulunuza başlıyacaksınız orada kavga lafını duymak bile istemiyorum ona gore.
Yavuz: Tamam babacığım.
Yazardan;
Yavuzun babasıba durumu anlattıktan sonra sırasıyla feyzullah,ateş ve fetihlerin ailelerine durumu anlattılar onlarda hemen hemen hamitin verdiği tepkileri verdiler ve erkekler fethilerde kaldı.Bahardan;
Biz kızlarla prova yapmaya başlayacağız fakat hangi şarkıyı söylesek bilemedik.Eylem:Kızlar ne söyleyeceğiz ya.
Su:Buldum galiba.
N-B-E:Hangi şarkı?
Su:Yeni çıkan şarkı varya hani"YALNIZ ÇİÇEK" bence bu şarkı olur ne dersiniz?
Bahar:Bana uyar ben şarkıyı seviyorum.
Nazlı:Banada uyar.
Eylem:Banada.
Su:Peki ozaman başlayalım.
Yavuzdan;
Biz bizimkilerle sohbet ediyorduk yeni okulumuz hakkında;Feyzullah:Bende sevgilimden ayrıldım zaten eskisi gibi değildik zaten okuldan atılma işide olunca ayrıldım.
Ateş:İyi yapmışsın hiçte sevmiyordum o kızı.