=BÖLÜM 12=

573 43 9
                                    

Bu bölümü birr_yazar a ithaf ediyorum...

Bahardan;Bence herşeyi söyleme vakti gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bahardan;
Bence herşeyi söyleme vakti gelmişti.
Sonuçta illa ki sevdiğimi adam benimle evlenmek isteyecekti ama eğer bunu söylemezsem evlendikten sonra pişman olur...
Kızlarda çok merak etmişti zaten.
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
B:Size söyleyeceğim başka birşey daha var

Y:Neymiş o ilkbaharım?

B:Eylemin ve benim bildiğim o sır varya onu size söyleyeceğim

E:Demek zamanı geldi

N:Sonunda...
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
Yavuzdan;
Bahar ve eylemin sırrını merak ediyordum ama baharıda darlamak istemiyordum ama şuan kendi isteğiyle bize açıklayacak hepimiz merakla gözlerimizi bahara diktik,Eylem hariç...

B:Şimdi soru sormadan beni dinleyin.
Kızlar hani biz eylemle yaklaşık bir ay önce İzmire babamın işi için gitmiştik ya...

S-N:Evet

B:"İşte gittiğimiz gün benim ağrım vardı aslında daha önceleride vardı ama size belli etmek istemedim.Neyse...o gün ağrım vardı kasıklarımda,ben geçer diye düşünmüştüm ama tam tersi daha da fenalaştım ve eylem beni hastahaneye götürdü.Bir kaç test yaptılar ve yaklaşık bir saat sonra test sonuçları çıktı"gözünden bir damla yaş düşer ve devam eder "doktor bana çocuk sahibi olamayacağımı söyledi"ağlamaya başlar...
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
Yavuzdan;
Şuan çok garip hissediyorum demek bu yüzden evlenmeyi istemiyordu,ben bunu nasıl anlamam...

N:Bahar sen ne diyorsun?

E:Duydun işte nazlı olan bu

F:Şuan çok üzüldüm,inanamıyorum

S:B-bahar bak gerçekten böyle olduğunu bilseydim bu konuyu açmazdık özür dilerim...

B:"Siz nerden bileceksiniz boşverin"gözündeki yaşları siler ve buruk bir şekilde gülümser.

Y:B-bahar sen bu yüzden mi evlenmek istemiyorsun?

B:Evet

Y:Peki neden böyle düşünüyorsun

B:Çünkü benle evlenen adam illa ki benden çocuk isteyecek ve tabi bende isteyeceğim ama ben ona bir çocuk veremem.

Y:Olsun ben seni yinede severim

B:G-gerçekten mi?

Y:Gerçekten...

Bahar kalkıp yavuza sarılır yavuzda ona sarılır

Fey:Abi bak ağlıycam

A:Peki bahar sen iyi misin?

B:Sizin sayenizde evet çok iyiyim

LİSE AŞKI--¦Sezon Finali¦--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin