Bukan sakm raya lagi..
AUTHOR POV
Sehari sebelum raya...
Ain menyiapkan baju kedalam beg.
"nak pergi mana?". tanya shaq
"nak balik kampung. Sorry xbagitahu awal ii. Tapi saya dah janji dengan ibu saya nak balik raya".
"kat mana kampung kau?".
"dekat jitra kedah". kata ain sambil menjolok masuk bajunya yg banyak kedalam beg
"kau nak balik sorang ke?"
"kalau awak dan zach nak ikut boleh je. Tapi faham ii la rumah kampung takde air-cond. Bilik adalah 3 tak guna".
"aku nak ikut kau".shaq memberi kata muktamad.
"ouh boleh jer, nanti saya siapkan baju. Kejap nak jumpa zach".
"anpanmandaydream".Ain menyebut jampi gila dan hilang.
"bini aku ni sah sewel. Suka ii ja nak hilang". sempat lagi shaq mengutuk isterinya
-++++--++--+-++-+---+-+-+-++-+---++--+-++---+--++--
"Zach mana awak ni hah?". tanya ain
"saya kat sini cik ain".zach muncul dibelakang ain.
Sekarang mereka berada di dalam stor. Ceh gurau ja
Mereka berada didapur. Makan k joke. Tak makan pun.
"Hah Zach, nak ikut saya balik kampung tak dengan shaq?".
"Boleh ke cik Ain?".
"kenapa tak boleh pulak?".
"takut boss marah ja".
"takdelah jom la balik sekali. Kita raya kat kampung saya eh?".
"ok cik ain. Saya pergi siap baju".
"annyeonghasayur".jampi disebut dan Zach pon menghilang.
"runrunrun".Ain pon menghilang dari situ. Isya yg sedang minum air disitu ternganga.
"awak.....Zach ikut kita".
"ouh baguslah.Lagipun dia sepatutnya ikut sebab dia bodyguard kau".
"hah? Bodyguard saya?".
"yelah".
"ooh,, saya kemas baju dulu".
Ain pun mengambil boxer, T-shirt,dan seluar slack milik shaq dimasukkan kedalam beg beroda. Baju raya yg sebelum ni dibeli ain dimasukkan kedalam beg.
WARNA BAJU MEREKA TAHUN INII ADALAH WARNA BIRU
Ain memakai jubah dan shaq akan memakai baju melayu berwarna biru pada raya nanti.
Mereka akan bertolak pada pukul 4 petang dengan jet peribadi shaq. Agagaahagajagajgajah.
Well, shaq kan kaya."Wah, syantikk gila pesawat ni!!".Ain menjadi jakun dan menyentuh lantai pesawat itu.
"apa kau buat ni, bangun la. Pergi la duduk kat mana kau suka".
"Ok awak".Ain berlari macam angin dan duduk tepi tingkap
Shaq pula duduk dekat depan dengan Zach.Sepanjang perjalanan mereka,Ain hanya melekatkan mukanya ketingkap.
Melihat pemandangan dibawah macam nak terjun. Dimata ain, dia sedang membayangkan dia dan shaq terbang turun dari pesawat ni berlovey dovey diudara. Euww telefon isya penuh kerengga siak.
YOU ARE READING
(C) Suami Aku Ketua Mafia?! edited✔️
FanfictionEDITED Ain Nasuha seorang gadis kampung yang baru sampai ke KL menghadapi masalah apabila dia tertangkap basah dengan seorang lelaki didalam sebuah rumah sewanya. Hal ini menyebabkan dia terpaksa berkahwin dengan lelaki yang dia baru kenal tak samp...