Author pov
Ain duduk terbaring diatas lantai dengan tangan yg diikat pada kerusi.
shaq dan faris segera membuka ikatan pada kaki dan tangannya
Ain membuka matanya, dia mengaduh perlahan
Shaq memangku ain diatas ribanya. Ain tersenyum sedikit, Shaq memandang ain.
"please bertahan.aku akan bawa kau ke hospital". Shaq lantas mengangkat ain gaya bridal style.
Faris dan kesemua anak buah shaq dan faris mula beredar dari gudang shyton ini.
Anak ii buah shaq dan Faris sudah beredar. Shaq, Faris dan Ain otw pergi hospital kajang.
"Ain...ok ke tak ni? Please bukak mata". kata faris menepuk perlahan pipi ain berulang kali.
Shaq jadi driver.faris dengan ain duduk dekat seat belakang.zach dah balik dengan konco ii shaq
Ain membuka matanya sedikit sambil tersenyum.
"Ain... Ok....jangan la risau". kata ain lemah
Mereka akhirnya sampai dihospital. mereka berdua tergesa-gesa membawa ain masuk kedalam hospital
seorang nurse segera mengambil kerusi roda, mereka meletakkan ain dikerusi roda dan nurse itu pun membawa ain ke bilik kecemasan
Skip
Ain duduk dibilik VVIP. kesemua nampak mewah. Faris duduk disebelah ain, shaq pulak tengah call sapa entah.
"Abang Faris.Ain ok la ni.. Jangan la buat muka series. lawak la abang".Ain tergelak perlahan.
Tiba ii seorang doktor bercermin mata dan seorang nurse masuk kedalam bilik itu.
"isteri saya baik saja kan doktor?". tanya shaq.
"isteri encik baik ii saja. Cuma bahagian dahi luka.. Dan.... ".percakapan doktor itu terhenti.
"dan?". dahi faris berkerut.
"dan tolong jaga isteri encik. isteri encik sedang hamil dua bulan.. Hamil muda mestilah kena jaga". doktor itu tersenyum.
"WHAT THE HECK?!". Shaq terus memandang kearah ain. Ain pula memandang shaq. Faris pulak pandang nurse. nak mengorat le tuww.
"awakk!! Saya mengandung!!yey". tadi ain yg macam lemah tiba ii duduk tegak. Excited nak jadi mama kot.
Shaq lantas memeluk ain erat. Faris pun tumpang peluk sekali. doktor dan nurse tadi dah berambus awal lagi.
"tahniah korang! Aku xsabar nak tengok anak saudara aku!". jerit faris teruja.
"finally aku dah dapat anak!!". kata shaq teruja.
"sabar la awak ni. Baru dua bulan!".ain lantas menolak pipi shaq.
Mereka bertiga ketawa sambil diperhatikan seseorang dari balik pintu.
Skip
Rumah shaq
Ain dah boleh balik. Shaq akan pastikan ain akan diawasi oleh bodyguard sepanjang masa dan dia dah xboleh marah ain takut kejadian ni berulang kembali.
shaq melihat Ain yg duduk bersila diatas sofa sambil tengok YouTube . Dahi ain bertampal dengan kain.
"hurm.. Ain tak bosan ke asyik tengok phone?".vShaq berdehem sebentar.
"x pun. Kenapa?". Ain berpaling melihat shaq sambil membuat muka hairan bila shaq panggil dia dengan nama bukan 'kau'.
"takde apa ii lah".Shaq mengambil phonenya lalu call someone.
YOU ARE READING
(C) Suami Aku Ketua Mafia?! edited✔️
FanfictionEDITED Ain Nasuha seorang gadis kampung yang baru sampai ke KL menghadapi masalah apabila dia tertangkap basah dengan seorang lelaki didalam sebuah rumah sewanya. Hal ini menyebabkan dia terpaksa berkahwin dengan lelaki yang dia baru kenal tak samp...