Author pov
Ain dan Shaq menaiki kereta Ferrari berwarna merah..
Mereka pergi ke restoran western food yg mewah sekitar KL
"Awak selalu ke makan dekat tempat mewah macam ni?saya tak biasa la".ain meliarkan matanya memandang segenap restoran itu. Dan tetiba ain terpandang harraz.
Ain pov
Mampos. Macam mana ni?!! Harraz ada dekat sini. Matilanak... Aku kena lari!!
"aku selalu makan kat sini. Kenapa tak suka?".shaq bertanya kepada aku.
"hurmm.. Boleh kita makan tempat lain.saya tak biasa lah". aku cuba mengelakkan diri
"kenapa ni?takkan kau tak suka.. Lepas tu kau nak makan dekat mana?". tanya shaq melihat reaksi aku yg agak gelisah
"alah, kita makan ja dekat mana ii. Jom lah".aku cuba menarik tangan shaq. Namun sikit pon shaq tak berganjak..
"kita makan jela kat sini. Kenapa kau ni? Dari tadi berpeluh ja. Ada yg tak kena ke?".
"hurm. Takde papelah. Kalau macam tu jom lah duduk".aku duduk membelakangi harraz. Aku takut dia perasan kehadiran aku. Nanti apa aku nak cakap dengan dia.
"Ain? ".tegur harraz. Matilanakkkk. Iwilldie sjbsjsksnddj.
"y-ye... K-kenapa??".aku berpeluh peluh..
"kau kenapa ni ain? Ni siapa?".Harraz menunjukkan jarinya kearah Shaq.
"nii.... ".aku terpaku terkentut tergamam. Kentut tu pelan je,shaq dengan harraz xdengar pon.
Aku terdiam.Shaq menjeling tajam kearah aku.
"Aku ni suami Ain? Kau ada masalah ke hah?".shaq memandang harraz dengan wajah dingin.
"what! Ain? Betul ke? Kenapa tak bagitahu? Bila kau kahwin ni hah??".
"errr..... ".aku menggaru kepala aku yg tak berapa nak gatal ni.
"sebenarnya...... ".aku tertunduk.
"apa?".harraz memandang aku dengan pandangan yg menikam jiwa dan raga aku.
"sebenar benarnya...... Aku kena tangkap basah dengan suami aku ni.. Dia tersilap masuk rumah aku.ada ahli pencegahan maksiat datang. Masa tu jugak lah aku jadi isteri dia yg sah.sorry aku xboleh bagitahu kau. Aku takut kau bagitahu mak aku yg aku kena tangkap basah. So rahsiakan perkara ni okay. serius ni kalau kau bagitau, Kepala kau aku pancung".
aku meletakkan tangan aku dileher dan buat seperti memenggal kepala.
"ouh okay. Congrats".hariz cuba tersenyum dalam mukanya yg muram. Aku terperasan riak mukanya yg sedih. Takkan..
takkan dia suka suka dekat aku?!
"dudukla Harraz,Kenapa berdiri?".aku cuba mempelawa harraz untuk makan bersama. Aku malu kalau sorang ii dengan shaq. Muehehe.
"ah,takpelah.lain kali ja. Aku taknak lah ganggu korang. K aku pergi dulu. Bye".
"huh, blah la kau".shaq membalas kepada harraz.
Harraz pun pergi,Kesian harraz woii.
"kenapa awak kata macam tu. Kesian dia...".
"lepastu kau tak kesian dengan aku. Aku lapar kau tau tak?".
"hurmm ok orderlah".aku hanya menundukkan kepala aku.
"miss,saya nak lamb chop dua. Jus epal dua".
YOU ARE READING
(C) Suami Aku Ketua Mafia?! edited✔️
Hayran KurguEDITED Ain Nasuha seorang gadis kampung yang baru sampai ke KL menghadapi masalah apabila dia tertangkap basah dengan seorang lelaki didalam sebuah rumah sewanya. Hal ini menyebabkan dia terpaksa berkahwin dengan lelaki yang dia baru kenal tak samp...