SAKM 25 (edited)

4.1K 165 7
                                    

Author pov

Lepas ain pengsan, shaq terus angkat ain letak atas katil. Ain pengsan sebab tak tahan dengan bau badan shaq

Shaq duduk disebelah ain, menunggu ain sedar.

3 jam kendian...

lama bebenau ain pengsan

Ain membuka mata dan melihat shaq tertidur disebelahnya.

Ain membelai rambut shaq perlahan. Dia xnak kejutkan shaq yg sedang tidur.

"eh Ain.. Dah bangun?". shaq bangun lalu menggosok matanya.

"dah... Ermm awak.. " tiba ii shaq meletakkan jari telunjuk dia ke bibir pink Ain.

"sshhhhh..... Panggil abang ok... dan abang akan panggil ain sayang ok?".kata shaq dengan nada menggoda

Ain tersipu-sipu malu. Merah ii muka dia nak cendol.

"Abang....Ain lapar lah..." Ain membuat muka kesian. Matanya dikelipkan banyak kali. Muka kesian katakan.

"sayang nak makan apa?". Shaq memeluk bahu ain. Muka shaq dirapatkan kearah kepala Ain.

"Ain nak cendol". Ha kan dah kata, muka ain tadi merah ii nk cendol.

"cendol?" Shaq meletakkan tangannya ke dagu buat macam orang berfikir.

"ha'ah. Warung Mak Bedah ada cendol! Jom pegi makan!".Ain bangun dan mengambil baju dalam almari. Shaq pulak hanya ikut.. Shaq masuk dalam bilik air melepaskan hajat yg ditahan sekian lama.

Mereka berdua bersiap dan pergi ke warung mak bedah dihujung taman.

Mereka berdua menaiki motor Y15.apabila turun ja dari motor, semua orang memandang mereka.

Tambah ii perempuan jalang... Dari tadi tengok shaq. Tau la shaq Hensem ada keturunan korea plus mat salleh

Ain yg berkulit sikit gelap dari shaq jadi perhatian lelaki mat moto.

then terdengar bisikan shaiton durjana

"psstt.. Tengok laki tu Weh. Bapak Hensem tapi langsung xsepadan dengan prempuan sebelah dia".

"kan. Dahlah kulit gelap ada hati dengan laki Hensem tu".

Bisikan mereka tu kuat sangat..

Laki pun sama ja

"perempuan tu lawa bro... Mahal nih kalau jual".

"kalau aku dapat dia, tak keluar bilik bro. HAHAHA".

Then semua lelaki kat kedai tu ketawa berdekah-dekah sampai satu taman boleh dengaq.

Ain menyembunyikan diri dia kat belakang shaq. Dia terasa dengan perempuan jalang then takut dengan mat moto ni.

Shaq yg panas hati memegang tangan Ain erat.. *lagu haram. Pemenang Ajl33 kedengaran*

"HOI Bitches!!".shaq memandang Bitches sekalian dengan pandangan menikam.

"korang boleh mengata aku tapi bukan bini aku! Kalau aku dengar lagi, kepala kau semua hilang!".

Shaq mencerlung tajam. Bitches terketar-ketar bangun lalu pergi. Mereka takut dengan tengkingan dan ugutan shaq.

"Dan korang laki jahanam! Nak ambik bini aku? Langkah mayat aku dulu!jangan sampai aku bunuh korang sorang ii!".Shaq menjerit lantang

Salah sorang dari mat moto tu bangun.

"heh ingat kami takut? Marilah fight!".

"HAHAHAHA".shaq gelak macam orang gila kejap. Mak bedah pun sembunyi belakang meja sebab takut

(C) Suami Aku Ketua Mafia?! edited✔️Where stories live. Discover now