Author pov
Shaq menyerabutkan rambutnya.stress mungkin, kehilangan isteri terchenta.
Dia hanya duduk disofa sambil meraup mukanya menyesal sebab marah Ain.
"Boss,aku dah dapat information pasal cik ain". Tiba ii Zach muncul sambil mengelap Silencer.
"bagitahu sekarang". Shaq masih menunduk,memikirkan hal ain
"Cik Ain diculik dan dibawa ke gudang beras lama di Klang,Selangor". Zach memberitahu maklumat yg dia dapatkan dari orang yg Shafiq upah.
"S-siapa c-culik isteri a-aku?". Tanya shaq sambil bergetar suaranya.
"Dia adalah kawan baik Cik Ain, Nurin Alya, berumur 20 tahun. asal dari kedah. Gangster kelas atasan.Ayah dia pengedar dadah paling berpengaruh di Utara-Siam".
"Ok sekarang kau bagitahu abang Ain,Faris suruh siap sedia.dan bagitahu orang kita supaya get ready.kita akan jumpa ramai musuh".kata shaq satu nafas. semput orang tua ni.
"Baiklah". Zach pun pergi
"Nurin...nurin...dah lama aku perhatikan kau....aku dah agak kau ada niat jahat dengan Ain. Tunggulah nasib kau sundal.HAHAHHAHA UHUK UHUK!"
Tiba ii shaq tercekik air liur sendiri masa gelak macam setan tadi.
"Fuck...". Carut shaq.Shaq pun bangun untuk bersiap.
Dia memakai tshirt hitam,jeans ketat,jaket kulit dan cap hitam dikepalanya..merEcikss Hawauuu
Muka isya pun merah ii nak cendol. Shaq yg terperasan menendang isya keluar.
"jangan tengok la jebon". marah shaq.isya yg redho ni pergi ngorat zach.
Dia memasukkan Stripper 2-Z dan Glock 20 kedalam poket seluarnya
Dia lantas keluar apabila melihat Faris sudah sampai bersama 3 buah Van hitam.
"thanks faris sbb sudi selamatkan ain". kata shaq berjabat tangan dengan Faris tanda kerjasama.
"adik aku tu. confirm aku datang punya". Faris tersenyum senget.
"dah jom". Shaq menaiki Lamborghini miliknya bersama Faris dan Zach
5 van hitam yg dipenuhi makhluk Allah ini hanya mengikuti Shaq dari belakang.
Setelah 2 jam mengharungi perjalanan aceh acah hiperbola plak.
Akhirnya mereka ni pun sampai ke gudang lama yg dikatakan Zach.
Gudang ini sungguh lama sampai bentuk luar dia nampak macam tempat duduk setan bertenggek.
Shaq turun dari kereta..diikuti Faris dibelakang dan Zach.
"apa rancangan dia boss?".tanya zach
"kita kepung tempat ni dulu,suruh anak buah kita siap sedia keliling gudang ni".
kata Shaq sambil matanya terarah kepada pintu gudang..ada 3 orang pengawal dipintu masuk gudang.
"let's move!!". kata Shaq dengan walkie talkie.
time for war!
Situasi Ain
Ain Pov
"apa yg kau xpuas hati dengan aku hah barua?!!". jerit aku membuang segala kemarahan yg ada.
Eyy aku rasa kalau aku terlepas ni aku bangun terajang belasah dia cukup ii sampai dia tinggal nyawa ii ikan.
YOU ARE READING
(C) Suami Aku Ketua Mafia?! edited✔️
FanficEDITED Ain Nasuha seorang gadis kampung yang baru sampai ke KL menghadapi masalah apabila dia tertangkap basah dengan seorang lelaki didalam sebuah rumah sewanya. Hal ini menyebabkan dia terpaksa berkahwin dengan lelaki yang dia baru kenal tak samp...