Julia szemszöge
Két hét telt el Emily "balesete" óta. Minden varázslatot kipróbáltam, hogy felébresszem, de nem ment. Mindenki a megoldást keresi, de úgy, hogy fogalmunk sincs, hogy mit keresünk, nehéz. Derek teljesen kimerült. Minden falka körüli tevékenység az ő nyakába szakadt, ráadásul az anyja helyett is gondoskodnia kell Oliviáról. Próbálunk neki segíteni, de nem mindig engedi. Ami pedig őt magát illeti, meg kell kűzdenie a társa hiányával, ami fájdalmasabb, mintha az egyik végtagját szakították volna le. Legalábbis ő így jellemezte. Chris és Allison minden nap kijárnak az erdőbe nyomokat keresni és végigjárják Emily akkori útvonalát, de nem találnak semmit. Ami pedig engem illet, a kiborulás szélén állok. Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy az egyetlen lányom kómában fekszik és én nem tehetek érte semmit. És ott van a Mikaelsonok címere Em karján. Vagyis a mi címerünk. Vajon olyasvalaki tette ezt, aki bosszút akar állni az Ősi vámpírokon. Hát! Ellenségből sok van. Hiába a testvéreim nem szentek.
- Fel kéne hívnod őket - szakított ki a gondolataimból a férjem hangja
- Tessék? - kérdeztem vissza
- A Mikaelsonokat - felelte - Fogalmad sincs mit kéne tenned. Freya talán tud valami bűbájt, amit te nem. Elvégre ezer éves.
- Megoldom nélkülük is - makacskodtam
- Julia - állt elém - A lányunk kómában fekszik a kórházban és neked fogalmad sincs, hogy hogy ébreszthetnéd fel. A teljes falka ezen dolgozik. Scott folyamatosan Deatonnel van, hátha ő kitalál valamit. Így Derek egyedül maradt a falka vezetésével. Allison két napja nem aludt, mert az Örsön dolgozik Emily megmentésén és a támadói megtalálásán. Isaac vele van, így ő is fáradt. Lydia próbál segíteni, de a terhessége miatt korlátozva van. Stiles is éjt nappallá téve kutat. Te is folyamatosan keresed a megoldást, esténként álomba sírod magad. És itt vagyok én, aki hozzád hasonlóan mindent megtesz, hogy meggyógyítsa Emily-t, de én már beismertem azt, amit te nem, hogy szükségünk van a Mikaelsonok segítségére. Így hát a türelmem végét járva kérlek, hogy hívd fel a testvéreidet.
- Ez nem ilyen egyszerű - sóhajtottam - Ha szólok nekik, mészárlást rendeznek. Főleg Klaus, Elijah és Kol.
- Előbb-utóbb értesítened kell őket - mondta - Szerinted mi lesz, ha valaki mástól tudják meg?
- Igazad van - sóhajtottam - De jobb ha Freyát hívom, mert ő talán meg tudja fékezni a bátyáimat.
Aztán tárcsáztam azt a számot, amit nagyon nem akartam. Freya Mikaelsonét. Már az első kicsnegés után felvette.
- Igen? - szólt bele
- Szia Freya! Itt Julia - köszöntem bizonytalanul
- Szia - lett vidám a hangja - Mi újság Beacon Hillsben?
- Ide kell jönnötök! - csak ennyit tudtam kinyögni
- Mi történt? - vált ijedté a hangja
YOU ARE READING
A boszorkány és a vérfarkas 3 - Az Alfák Alfája
WerewolfEmily Withlock Hale-t valami megtámadta az erdőben. Azóta kómában van. A falka mindent megtesz, hogy rájöjjön, hogy ki tette ezt Emily-vel. Hamarosan Beacon Hillsbe érkezik az Ősi vámpírcsalád a Mikaelsonok. Kiderül, hogy megvan az okuk arra, hogy m...