19. rész

2.4K 108 16
                                    

Szerencsére minden visszatért a régi kerékvágásba. Mind megnyugodtunk és boldogan várjuk a baba megszületését. Mint kiderült a baba miatt nem csak az érzékszerveim letttek élesebbek, hanem külsőleg is befolyásol. Például ha dühös vagyok, akkor aranyszínben pompázik a szemem és egy-egy pillanatra karmaim is nőnek. De ezeket nem tudom irányítani. Szerencsére reggeli rosszulléteim nincsenek. Ebből is látszik, hogy a fiam nagyon különleges baba.

Anya szülése is rövid időn belül esedékes, ugyanis mindenórás. Szerencsére Melissa készenlétben van. Apa pedig totál ideg. Sosem láttam még ilyennek. Mi pedig Ally-vel tűkön ülve várjuk a kisöcsénket. Allisonnál is rákérdeztem, hogy nem-e terveznek Isaac-kel babát? Húgom pedig csak egy kis szende mosollyal válaszolt. Nekem ez gyanús! Lehet, hogy már útban van a kis Lahey? És ha már a gyanús családtagoknál tartunk! Laura feltűnően sokat tartózkodik Mystic Fallsban. Gondoltam megtudakolom Corától, hogy mit csinál ott ilyen gyakran a nővére. Erre közölte, hogy Laura csupán egyszer járt ténylegesen Mystic Fallsban. Stiles kiderítette nekem, hogy olyankor Laura New Orleansban tartózkodik. Van egy olyan érzésem, hogy pasi van a dologban. Nem is tévedtem! Ugyanis pár napja elárulta nekem, hogy randizik valakivel és azért nem szólt eddig róla, mert tartott tőle, hogy Derek meg én nem örülünk majd neki. Tehát ismerem a pasast. Mikor rákérdeztem a pasi nevére, Laura félve árulta el, hogy az illető Nate. Az exem. Tény, hogy egy kicsit meglepett a dolog, de amikor láttam őket együtt, akkor rájöttem, hpgy összeillenek. Derek persze morgott egy sort, de beletörődött, hogy nem tilthatja el a lánytesóit a pasiktól. Damon persze ezen felbuzdulva meg is kérte tőle Cora kezét. Még én is meglepődtem, hogy Derek rögtön áldását adta rájuk. Cora persze azonnal igent mondott. Tehát készülődhetünk az újabb Salvatore esküvőre természetesen Lydia Martin-Stilinski és Caroline Forbes-Salvatore szervezésében.

Hope végre rászánta magát és elmondta az apjának, hogy egy Landon nevű sráccal jár. Persze Klaus jött a szokásos "ha megbántja a kislányomat, kitépem a szívét" szöveggel. De nem tehetett mást, mint hogy beletörődik. Elijah és Hayley pedig pár héten belül összeházasodik. Rebekah és Marcel sem marad el mögülük, ugyanis Marcel megkérte Rebekah kezét. Ismét! Ám ezúttal imádott nagynéném igent mondott. Freya és Keelin babát terveznek, de azt még nem döntötték el, hogy örökbefogadnak, vagy a lombikbébi programot választják. Klaus továbbra is egyedül van. Remélem egyszer talál valakit, aki elviseli és tolerálja őt. Bár visszahozhatnám neki Camit. Ő volt az egyetlen, aki kezelni tudta Klaust. Davina és Kol pedig Mystic Fallsba költözött és mint Davina, mint pedig Kol a Salvatore iskolában dolgozik. Kol a vámpírokkal, míg Davina a boszorkányokkal foglalkozik. Végre minden visszatért a régi kerékvágásba és nyugodtan élhetünk. Legalábbis eddig.

Szombat reggel van. Ezt már akkor leszűrtem, amikor lementem reggel és a teljes falka a nappalimban terpeszkedett. Josh, Lyds és Stiles kisfia hangosan nevetgélve kúszott-mászott a szőnyegen. Már most látszik rajta, hogy mozgékony lesz. Egyértelműen az apjára ütött. A mai napon tényleg mindenki csak pihent. Egyszercsak kopogtattak. Eléggé meglepődtem, amikor a Mikaelsonokkal, a Salvatorékkal, Corával, Caroline-nal, Ric-kel és Ann-nel találtam szembe magam.

- Sziasztok! Mi járatban vagytok errefelé? - kérdeztem vidáman, de senki nem ugrott a nyakamba. Sőt! Még el sem mosolyodott. - Mi történt?

- Peter és Kate megtámadott minket - szólalt meg Keelin mielőtt Klaus mondhatott volna valami durvát. Mindenki belépett és letelepedtünk a nappaliban a falkával együtt.

- De... - kezdtem - Te jó ég! Mindenki jól van?

- Jól leszünk - mondta kissé nehézkesen Hope Ekkor láttam meg, hogy be van kötve az alkarja és halálsápadt. De nem csak ő. Keelin, Klaus és Hayley is így nézett ki.

A boszorkány és a vérfarkas 3 - Az Alfák AlfájaWhere stories live. Discover now