10 rész

2.1K 88 6
                                    

Szúrós szemekkel néztem a nőre, mert csak állt velem szemben és mosolygott. Épp most közölte, hogy Derek a végzetébe rohan, erre áll és mosolyog.

- Mi az? - kérdeztem türelmetlenül

- Próbálom kitalálni, hogy miért van oda érted ennyire - mondta - És rájöttem. Bátor vagy és nem félsz semmitől, pláne nem tőle. Olyan vagy mint én. Én azért tetszettem neki, mert nem ijedtem meg tőle.

- Ha csak azért vagy itt, hogy rájöjj miért engem vett el és nem téged, akkor már mehetsz is - mondta, majd sarkon fordultam és elindultam Elijah-hoz

- Nem ezért jöttem - mondta Erre én megálltam - Dereknek szüksége van rád. Csak te tudod megakadályozni, hogy hülyeséget csináljon.

- Szerintem nem - ráztam a fejem - Ott a falkája, majd ők segítenek.

- Mindenkit elüldöz maga mellől, mert retteg, hogy elveszik tőle a családját. Veled kezdte, mert Olivia és a te életedet féltette a legjobban. Tudta, hogy ha megbánt és elmész, akkor el fogod rejteni a lányodat és magadat is még előle is. Az, hogy rajta kapsz minket és elmész a terv része volt. És most az egész falka hátat fordított neki, mert ő ezt parancsolta. Tudják, hogy miért csinálja, de nem tudják meggyőzni.

- Egy pillanat! A falka tudott Derek tervéről csak én nem? - kérdeztem dühösen

- Igen - sóhajtott - Nem akarta őket beavatni, de miután elmentél kénytelen volt.

- Tudod mit! Menj vissza Beacon Hillsbe és oldjátok meg magatok a problémáitokat. Nekem is vannak. A nagybátyám leláncolva van a pincében, emlékek nélkül. Szóval nekem most ez a fontosabb. Derek pedig egye meg, amit főzött - indultam el megint, de Breaden hangja megállított ismét.

- Peter valahogy kijutott az Eichen házból - mondta - Derek tudja, hogy rá vadászik és hogy a falka kiírtásán keresztül akar eljutni hozzá. Próbálja megmenteni a családja, a falkája életét.

- Hogy jutott ki Peter? - kérdeztem

- Úgy gondoljuk, hogy valaki segített neki. Derek ezért hívott fel engem - felelte én pedig értetlenül néztem rá - Fejvadász vagyok. Az a munkám, hogy megtaláljak embereket és leszállítsam a megbízómnak.

- Vagyis Derek felbérelt, hogy találd meg Petert - értettem meg - A többi extra szolgáltatás volt?

- Nincs viszonyunk - forgatta a szemeit - Makacs és nehéz eset vagy.

- Kössz - húztam el a számat

- Ezért szeret téged, mert nehéz eset vagy, akit meg kell fejtenie.

- Nézd! Kedves lány vagy, de nem megy. Képtelen vagyok visszamenni és segíteni neki, miközben hazudott nekem. Pontosan tudta, hogy mivel az egész családom hazudott nekem életemben, ezért gyűlölöm a hazugságot. Ő mégis megtette. Szóval sok sikert Peter ellen. De nélkülem kell végigcsinálnotok - mondtam majd faképnél hagytam, ezúttal tényleg.

Visszamentem Elijah-hoz és mesélni kezdtem neki, de ezúttal nem a nagybátyámként beszéltem vele, hanem Elijah-ként a zongoristaként.

- Te mit tennél, ha valaki hazudott neked, megbántott, összetört, de az élete veszélyben van és te segíthetnél rajta?

- Ha fontos nekem és szeretem, akkor kérdés nélkül mennék és segítenék neki - felelt

- Te mindig ezt tetted Klausszal és Hope-pal is. Tényleg semmire sem emlékszel?

- Sajnálom - rázta a fejét Odaléptem hozzá és eloldoztam - Miért engedsz el?

- Mert nem te tehetsz róla. Te csak Klaust védted és ezt megértem. Nem haragszom rád és idővel Leah is megbocsát majd neked. Megérdemled, hogy szeressenek. Megérdemled a boldogságot Hayley-vel. Emlékezz Elijah! - mondtam majd megérintettem az arcát és koncentráltam Vissza akartam adni az emlékeit. De nem történt semmi. Mintha nem lennék elég erős.

A boszorkány és a vérfarkas 3 - Az Alfák AlfájaWhere stories live. Discover now