11. rész

2.1K 97 8
                                    

A hátam mögül morgást hallottam, a Mikaelsonok pedig már neki is ugrottak az ellenséges farkasoknak. Peterhöz és Hayley-hez azonban senki nem tudott közel kerülni. Peter egy gonosz mosollyal a képén nézett a hátam mögött álló Alfára. De sem ő, sem én nem mozdultunk. Hayley fuldokolt Peter kezei között, de mégsem támadtam. Tudtam, hogy Peter csak Dereknek produkálja magát. Fel akarja húzni, ami a morgásból ítélve sikerült is. Derek gondolkodás nélkül ugrott neki a nagybátyjának. Kate rám nézett és megindult felém. Használni akartam a varázserőmet, de nem éreztem a melegséget és az energiát. Ezek szerint lemerültem. Így hát előkaptam az övemből a tőrjeimet és én is Kate irányába meneteltem. Úgy látszik az imént emlegetett bunyó most lesz.

Kate a karmaival csapott felém, mikor elém ért. Hátraugrottam, hogy ne érjen el, majd én következtem. A tőrrel suhintottam felé. Csak meg akartam sebezni, de én sem találtam be. Nem vártam meg míg támad, hanem egyből nekiugrottam. Sikerült elkaszálnom és megszúrnom a késsel. Felsikított fájdalmában. Még szerencse, hogy a verbéna mellett hegyikőrisbe is forgattam a tőrjeimet. Mielőtt azonban újra szúrhattam volna összeszedte magát és felugrott. Dühöngve ugrott nekem, aminek következtében most én kerültem a földre. Sikerült megkarmolnia, majd újra és újra lesújtott a karmaival a mellkasomra. Én is felsikítottam.

-  Harcolj Emily! - üvöltött az arcomba - Harcolj úgy, mint egy vadász! Harcolj úgy, mint egy Argent!

- Hamár te nem tetted? - kérdeztem vissza nehezen Erre megállt.

- Argent vagyok! - mondta - Te vagy az, aki szégyent hoz a családunk nevére.

- Tényleg? - kérdeztem vissza - Ha egy Argentet megharap egy Alfa, akkor nem várja meg az első teliholdját, hanem megöli magát. Te még ehhez is gyáva voltál. Nem vagy Argent.

- Te mit tennél? Ha megharapna egy Alfa. Megölnéd magad, mint egy Argent, vagy vérfarkas lennél, mint egy Hale - mondta ki a Hale nevet olyan megvetéssel, ahogy csak tudta majd felállt, én is követtem.

- Ezt még sohasem kérdezte meg tőlem senki - feleltem elgondolkozva Annyira lefoglalt a beszélgetés Kate-tel, hogy észre sem vettük, hogy Derek lendületesen jön felénk. Épp mielőtt ideért volna, Kate elugortt az útból. Így az átváltozott és dühös Dereket én kaptam a nyakamba. Szó szerint. Már nem tudott megállni. Éles fájdalom nyilallt a vállamba. Mintha 32 penge szúrta volna át a bőrömet. Derek azonnal felugrott és pánikkal a szemében nézett rám. Nem értettem, hogy mi a baj, csak a karmai értek el. Ő csak a vállamat nézte meredten. 

Így én is lenéztem

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Így én is lenéztem. A szemeim kikerekedtek, hiszen a vállamon ott díszelgett Derek fogsorának nyoma. Hírtelen hatalmas csend lett. Mindenki engem nézett. Várták, hogy mit reagálok. Igazából én sem tudtam, hogy mit reagáljak. Sosem gondolkodtam ezen. Hogy mi lenne, ha megharapna egy vérfarkas. Ekkor érkezett meg apa és Ally is. Ők is hamar észrevették a harapást a vállamon. Semmit sem tudtam reagálni, mert szörnyű fájdalmaim lettek. A seb égett. Ez az érzés kiterjedt az egész testemre. Felsikoltottam, majd hírtelen a fájdalom elmúlt és sötétség lett.

A boszorkány és a vérfarkas 3 - Az Alfák Alfájaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن