—"RIDICĂ-TE ȘI STRĂLUCEȘTE HAESOOOOOO!
Am auzit-o pe Jiyoon brusc strigând lângă urechea mea ceea ce mă determinăsă sar din pat speriată.
— Yahh ești dusă femeie?M-am ridicat pe vene nervoasă doar ca să arunc cu perna în ea,dar acesta reuși în timp să se ferească.
— Eu nebună?Am prins-o râzand inainte sa se uite insistent la mine.Ce e gresit sa-mi trezesc prietena că să ținem o discuție drăguță și noi?.Ranji dracesc spre mine fiind sigură la ce aiureli o ducea capul în acest moment...
— Wae?Ce este?M-am făcut neutră așteptând ce avea sa-mi zica.
— Din moment ce încă e devreme ca să ne pregătim de școală.Atunci numai bine îmi povestesti noiile noutati din viata ta draga mea.Cum ar fi despre tine Jimin?Spune-mi care-i statutul tău cu Jimin pana acum?Ai ieșit recent cu Jimin.Relația ta cu el cumva e reală?Mă întreba aceasta lucru care mă făcu să tac și să devin agitată.
— Nu spui nimic?Te-am întrebat la ce statut ai ajuns cu Jimin?Repeta din nou asta,dar de data asta fiind mai serioasa.
— P-pai,ahh...Bâlbâindu-mă.
—Yahh!mi-am dat seama .Tu deja îl placi.Ma înghionti aceasta ,ceea ce ce mă făcu practic să-mi măresc ochii.Aș fi vrut să o mint însă ea era Jiyoon și ea știa tot.
— Bingo Jiyoon.Am cedat întristându-mă ea observând asta veni lângă mine.Desi o fac deja,e totul în zadar.Au rămas 2 luni, după asta,totul va reveni cum era înainte,doi necunoscuți,și sunt sigură că nu mă v-a plăcea niciodată înapoi!
Am oftat privind-o,aceasta în schimb își așeză o mână pe umărul meu privindu-mă adânc în ochi;— Singurul lucru pe care te-aș sfătui să-l faci, e să-i mărturisești ceea ce simți cu adevărat, înainte să fie prea târziu și să trăiești cu regretul că n-ai făcut-o niciodată deși ai fi putut o face!
Îmi sugeră serioasă,înainte să se ridice din pat ,îndreptându-se spre baie.
— Acum hai la micul de jun.Jiyoon strigă.
—Okay eonni!I-am răspuns îndreptându-mă spre bucătărie...
***
Cuvintele lui Jiyoon nuși acum îmi răsunau în minte .De faptul că ar trebui să-i mărturisesc sentimentele mele brunetului,dar dacă el nu mă place în același mod?,sau chiar dacă s-ar îndepărta instant de mine și mă va trata diferit într-un mod oribil?
Ugh nu știu dacă ar trebui să-i mărturisesc ce simt,sunt speriată ca naibii ,ideea că el nu îmi va răspunde la fel mă roade enorm pe interior.Adică, sunt și eu destul de drăguță,dar nu cred mă încadrez chiar deloc în standardele lui ca tipul său ideal de fata și de asta sunt foarte sigura....Pe tot parcursul drumului spre liceu n-am spus nimic ci doar mi-am focusat atenția spre drum ignorând-o pe Jiyoon total din ceea ce îmi povesti înainte să ne despărțim,ea îndreptându-se spre celălalt corp al liceului în timp ce eu mă îndreptam spre al meu.
Mergeam pe holul liceului îngândurată,când brusc atenția mi-a căzut pe cele două persoane din față,mai exact Sungyeon...
Din câte părea plângea mai exact la pieptul unui băiat.Ceea ce mă făcu comfuză.
"Cumva îl lăsă pe Jimin în pace?"
Trecusem pe lângă ea și în momentul în care Sungyeon îmi observă prezența,doar și dat ochii peste cap,continuând să-l îmbrăcișeze pe acel băiat.
"Te rog spune-mi că ea a terminat cu Jimin,așa că să pot termina cu relația asta falsă,și așa aș putea să-i confesez lui Jimin!"
Mi-am spus în gând fiind de-a dreptul prea stresata .Eram adânc scufundată în gândurile mele până când mână ce era fluturata în fața mea m-am făcut să mă opresc din mers Mi-am scuturat capul, observând că era Angel care își flutura mâna.
CITEȘTI
₥Ɏ ₳ⱤⱤØ₲₳₦₮ ฿ØɎ₣ⱤłɆ₦Đ|₱.J₥(TRADUSA)
FanfictionHaesoo trăia o viață simplă,tipică a unei adolescente de optăsprezece ani,însã viața ei ia o întorsãtură bruscă din vina acțiunilor ei ce le credea greșite. "Într-o lume plină de aroganți ce se onsideră superiori tuturor,toți suntem la poli opuși" ...