Haesoo.
Odată ce ieșisem pe poarta liceului voiam să plec spre casă,dar brusc strigătele de urare și șușotelile numeroase din aproprierea liceului îmi atrase atenția mie și lui Sonmi.
Ne-am îndreptat în spre acea direcție fiind curioase însă când văzusem mulțime de elevi care înconjurau ceva sau pe cineva,ne-a șocat.
Când m-am apropriat puțin,am fost surprinsă să văd acel grup de baieți care se lua de un băiat neajutotor.Lovindu-l toti cu cruzime de nedescris.
Doar privind scena în sine mă terifia de-a dreptul dar în același timp o furie de nedescris mă cuprinse.Fară vreo mustrare de constiință m-am strecurat prin mulțime ducându-mă țintă spre acel băiat.
— OPRIȚI-VĂ!!!
Seomin
Eram de-a dreptul surprinsã de acțiunea lui Haesoo.Nu mă așteptam ca aceasta să sară în ajutor acelui băiat,dacă știm ar fi trebuit s-o opresc!
Ea n-are habar în ce probleme a intrat!Unii dintre elevi începuse deja s-o vorbească,lucru ce mă determină sã mă încrunt.
~~~~~∆~~~~~
Crescuse cu gândul că n-are de ce să-i fie teamă de cei din jur mai ales cei care o vorbesc pe la spate.Pur și simplu îi ignora.
Un Singur lucru avea în minte, să-l aducă pe acel băiat cât mai repede la înfirmerie.
Se aplecă rapid spre el,verificându-i pulsul.
Era aproape lesinat,toată fața ei lui era desfigurată,era plin de răni la baza abdominalã chiar și prin tricoul alb ce-l purta rănile erau vizibile.Câteva firicele de sânge prelingându-se din rănile deschise,ce neapãrat trebuia tratare.— Nu îți face griji o să te aducem la clinica bine!
Îi spuse bruneta baiatului,urmând sã încerce să-l ridice,însă greu era,ea era micuță n-avea puterea necesară, așa că apelă la un băiat ce cu ezitare se aproprie de acesta.
Fata îi mulțumi printr-un zâmbet urmând sã-l prindă amândoi de braț ajutându-l să se sprijine până la clinicã.Snmin o urmă nu înainte de ai privi pe grupul de bătãuși ce erau puțin la îndepărtare de ei.,aceștea neluându-și nici o clipă privirea de pe Haesoo.Și avea și de ce,niciodată nimeni nu a îndrãznit să se bage în treburile lor,însă o fată...asta era strigător la cer,cât pe ei dar și pe ceilați îi miră.
Tocmai cei lăsă pe toți cu ochii în soare,lucru ce nici unuia nu-i convenea.
— Ea nu stie cine suntem?"
Sparse liniștea unul dintre ei fiind și mezinul găștii.La fel ca și ceilalii acesta era mânios nevenindu-i a crede ca cineva a avut curajul să se bage în treburile lor și mai presus de asta ignorându-i.
—Ar trebui să o învățãm o lecție!Sugeră șatenul care dintre toți părea cel mai mare.
— Nu Hyung!Nu-i nevoie.Interveni brunetul care nici acum nu-și luă privirea de pe Haesoo.Mã descurc singur!Rânji acesta,deja având în plan ce voia sã facã...
Între timp.
Baiatul bătut,era deja în clinică în pat odihnindu-se.— Cât de răi pot sã fie încât să-l aducă în asemenea hal!Ei nu au limite? Spuse Seomin nevenindu-i a crede.
Pufni Seonmi frustrată așezându-se pe unul dintre paturile clinicii.— De aceea sunt numiți regi?Se cred superiori tuturor?
Raspunse Haesoo cu o fata neutră.— Nu inteleg de ce fetele sunt departea lor,cu o asa atitudine!Se întrebă Seomin nervoasa!Însã soneria telefonul său o întrerupe.Privind-o pe Haesoo.~ Îmi pare rau Haesoo ,dar trebuie sa plec,am o reuniune de familie,e ok daca te las aici?
CITEȘTI
₥Ɏ ₳ⱤⱤØ₲₳₦₮ ฿ØɎ₣ⱤłɆ₦Đ|₱.J₥(TRADUSA)
FanfictionHaesoo trăia o viață simplă,tipică a unei adolescente de optăsprezece ani,însã viața ei ia o întorsãtură bruscă din vina acțiunilor ei ce le credea greșite. "Într-o lume plină de aroganți ce se onsideră superiori tuturor,toți suntem la poli opuși" ...