•Havalı oğlan2| 15

146 18 1
                                    

Duyuru:
Başta şunu söylemek istiyorum. Duygu ve Duygu'nun annesini isimleri yani ikisininde ismi Duygu olduğundan hem siz hem bende karıştırmamak için; Duygu erkeklerden nefret eden Duygu. Duygu(anne) ise Duygu'nun annesi olan Duygu.

Uyandığımda bir yatakta kendimi uyur vaziyette bulmuştum. Etrafa bakındığımda Ateşin odasında olduğumu fark ettim.

Ne olmuştu bana

Annem? Annemi görmüştüm oydu eminim. Ama o ölmüştü

Onu gördüğüme göre yaşıyordu hâlâ hayattaydı.

Hemen ayağa kalktım ve aşağıya indim.

Salonda Ateş,Burcu ve Burağı gördüğümde yanlarına gittim.

-ne oldu bana

+şöyle izah edeyim güzelim. Seni kapının önünde baygınken bulduk ve yatağa yatırdık.

-Annem.Ateş ben annemi gördüm

+bebeğim bak biliyorum annenin hasreti günden güne artıyor ama annen öldü

-hayır hayır annem ölmedi onu gördüm diyorum niye inanmıyorsunuz.

+kuzum iyi misin sen? (Burcu)

-evet iyiyim. Burcu bak sen bana inanırsın onu gerçekten gördüm

+ Duygu sen istersen biraz daha dinlen ha

-Deli olduğumu düşünüyorsunuz ama gördüm. Karşımda kanlı canlı annemi gördüm ben.

+ben sana su getireyim

-madem inanmıyorsunuz kapıyı çalan kimdi o zaman

+mahallenin çocukları hep yaparlar böyle. Kapıyı çalıp çalıp kaçarlar. Zil bas kaç yani. (Ateş)

-hayır onlar değildi annemdi diyorum

+offff

Neden inanmıyorlardı onlara gerçegi söylüyordum halbuki

-neyse geç oldu zaten ben gidiyorum.

+ben bırakiyim seni

-gerek yok Ateş siz keyfinize bakın ben giderim

+öyle bişey olmayacak yürü ben bırakıcam seni

-sana gerek yok dedim. Çocuk değilim kendi başımın çaresine kendim bakabilirim ben.

Dedim ve kapıyı açıp sertçe kapatarak evden uzaklaşmaya başladım.

Ara sokaklardan geçerken mutlaka elimde bir taş bulundururdum. Belli mi olur?

Arkadaki çalılıklar haraket edince

-kim var orda

Diye seslenmeye başladım.

Önüme aniden bir kedi çıkınca korkmadım değil ama sadece bir kediydi bana ne zararı olabilirdi ki.

Yoluma devam ettiğimde arkamdan siyah takım elbiseli izbandut gibi iki tane adam geldiğini farkettim.

Anlaşılan o ki elimde ki bu taşın adamlara fayda ediceğini sanmıyordum.

Önümden geçip giderken genç ve yakışıklı olan gerçi ikisi de genç ve yakışıklıydı da. arkasını dönüp bana bakınca tırstım ve onların gittiği tersi yönüne doğru ilerlemeye başladım.

Havalı oğlan 2 (BADBOY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin