•Havalı Oğlan 2| 19

117 14 0
                                    

Multi:Berkay

(nam-ı diğer Ebuuuuuuu...jszj neyse anlayan anlazaten sjxj)

Şu 3 gündür ne doğru düzgün yemek yiyor ne de ders çalışıyordum.

Babam sabah okula gitmem için beni uyandırmaya gelmişti ama ben hic uyumamıştım,uyuyamamıştım.

-Duygu bu yüzünün hali ne kızım

Dedi gözlerimin altına bakarak

Muhtemelen uyuyamamaktan göz altlarım şişmiş, ağlamaktan ise morarmıştı.

+hiçç

Dedim konuyu uzatmak istemediğimden

-hadi kalkta hazırlan okula geç kalacaksın

+okula gitmek istemiyorum

-Duygu

+baba ısrar etmesen. Ateşin olmadığı bir yer beni sıkıyor

-Duyguuu

+ne kadar sert konuşursan konuş baba bugün okula gitmeyeceğim. Merak etme pek konu kaçırmam

Dedim sert olmamaya özen göstererek

-peki öyleyse

Dedi ve odamdan çıktı.

Ateş hem kendimden hem de ondan nefret etmeme sebep. Bu kadar küçük bir neden için sevdiği bir insanı neden terk etti.

Ateş için bu kadar küçük olmayabilir ama beni sevdiğini sanıyordum.

Belki de hiç sevmemişti.

O artık yanımda değildi. Bugün o gideli 3 gün olmuştu.

Berkay'ın anlatımından

Bugün yeni okulumda ilk günümdü. Heyecan meyecan kalmamıştı doğrusu. Okul değiştire değiştire alışmıştım.

12/B sınıfındaydım. Garip bir okuldu ama sevmiştim.

Okulda badboy adında bir grup  vardı. Tuna adında ki bir çocuk bu gruba katılmamı istemişti. Reddetmemiştim.

Önceden benim yerime Ateş yerine bir çocuk varmış Amerikaya mı ne gitmiş. Onun yerini dolduruyorum sanırım burada.

İlk günüm böyle geçmişti.

Sabah uyandığımda ilk işim yüzümü yıkamak oldu. Kahvaltı etmek için aşağıya indiğimde babamın evde olmadığını ve kahvaltınında hazır olmadığını farkettim. Kesin gece eve gelmemişti.

Çantamı alıp evden ayrıldım.

Okula vardığımda sırama geçtim. Aslında kızlar fena değildi ama çok cilvecilerdi. Özel okul işte ne beklersin ki.

Öğretmen derse geldiğinde yoklamayı almaya başladı

-murat

+burada

-aydan

+burada

-Burcu

+burada

-yasin

+burada

-Burak

+burada

-volkan

+burada

-Berkay

Sıra bana gelince ekimi kaldırarak

Havalı oğlan 2 (BADBOY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin