•Havalı oğlan2| 1

378 25 5
                                    

Annem ben doğarken ölmüş. Yani babam anlatmıştı bana hikayelerini,nasıl tanıştıklarını falan işte anlarsınız ya. Dün okulumuza yeni badboy geldi yani tabii başta bedboy değildi ama bedboyların başkanları Tuna ahhh salak Tuna adını anmak bile istemiyorum. Badboyların hepsinden nefret EDİYORUM. Tuna onu badboy grubuna aldı. Çocuğa dün çelme takacaktım ama beni Burcu durdurdu herşeye burnunu sokmak zorunda mı?

Niye yoksa onunla tanışamadığın için mi üzüldün?

Saçmalamayı kes

-duygu hadi kızım yemek hazır

Babam neşe kaynağım. Onsuz ne yapardım bilmiyorum.

+geliyorum baba

Terliklerimi giyip aşağıya indim. Benim odam önceden anneminde odasıymış. Her bir köşesinde hiç göremediğim annemin hatırası vardı. Ona ait olan hiçbir eşyayı atmadım.

Sofraya geldiğimde mutfak nefis kokuyordu

-ımmm baba neler yaptın böyle

+abartma canımm sadece bir tavuk

-abartılmayacak gibi de değil ama baba

Gülümsedi

+biliyorsun ben senin için çalışıyorum ve holdingimiz gittikçe büyüyor ve seninde derslerinden başka hiçbir şey düşünmeni istemiyorum. Seneye üniversite sınavın var ve kesinlikle o sınavı kazanmalısın

-ahh biliyorum baba zaten derslerimden başka hiçbir şey düşünmüyorum

+emin misin?

-baba erkekleri kasdediyorsan onlardan nefret ettiğimi sana daha kaç kez söylemem gerekecek.

+tamam tamam benim akıllı maymunum. Ama şunu da bilmeni isterim ki

Dedi ve sustu

-neyi baba

+bak kızım biliyorum annen olsaydı belki herşey daha farklı olurdu. Sana elimden geldiğince annenin yokluğunu hissettirmemeye çalışıyorum aynı şekilde Ezgi teyzende öyle. Ama bunu ikimizde biliyoruz ki bu imkansız. Yani her ne kadar uğraşsamda anne şevkati gibi olmadığını biliyorum. Bazen bunun için kendimi suçluyorum. Keşke hic olm-

-baba lütfen böyle düşünme annemi tabiki çok özlüyorum ama özlemem hiçbir şeyi değiştirmez sakın kendini suçlama. Sen hep benim yanımda ol ve hep birbirimize destek olalım.

+seni seviyorum bitanem

-bende seni baba

Yanağım ıslanınca ağladığımı farkettim. Hemen sildim babamın beni ağlarken görmesini istemezdim. Yemeğimi yedikten sonra sofrayı kaldırdım ve odama çıktım. Yatağıma yatıp sadece kitap okumak istiyordum ki öyle oldu.

Sabah uyandığımda yanımda kitap vardı. Anlaşılan kitap okurken uykuya dalmışım. Kalkıp hazırlanmaya başladım.

Bu aptal badboyların her sabah yüzünü görmekten sı-kıl-dım. kızlar ne anlıyor bu beyin özürlüsü yaratıklardan anlamıyorum. Sınıfıma doğru ilerlerken birinin çelme takmasıyla kendimi yerde buldum. Ayağa kalktığında bana çelme takan kişiye baktım. Melisa. Başka kim olabilirdi ki. Bu okula geldiğim günden beri bana takmıştı kafayı. Boya küpü...

Hiçbir şey demeden sınıfa ilerlerdim eğer laf edersem kavga çıkardı ki bu benim için hiç iyi olmaz.

-noldu erkek düşmanı yeri mi öptün?

Bu söylediğine bütün badboy gülmüştü

+kes sesini Tuna

Diyip sınıfa girdim. Badboyların çoğu bizim sınıftaydı yeni gelen çocukta. En yakın arkadaşım Burcu. Sağ kolum gibi birşey. Ders biyolojiydi ve cidden sıkıcı. Ama hayır ne sıkıcısı canım. Derslerimi önemsemeliyim.

Havalı oğlan 2 (BADBOY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin