Şarkı:Sancak dili yok ki gönlümün
Hâlâ odama geldigine inanamıyorum.
Onun burada olmasına inanamıyordum.
Başım dönmeye başladığında uyumam gerektiğini anladım.
Sabah saatin altısınıda mide bulantısına uyandım.
Çok fazla içki almamıştım. Ama bu mide bulantısı çok canımı yakıyordu.
Koşarak lavoboya gidip kustum. Midem boş olduğu için sürekli asit kusmuştum. Elimle saçlarıma bulaşmasın diye tuttum.
Sifonu çektim be elimi yüzümü yıkadım ağzımda iğrenç bir tat oluşmuştu ve bu berbat bir histi.
Yaşanmadan kesinlikle bilinmezdi.
Kusmama rağmen midem hâlâ bulanıyordu.
Bar havası bana yaramamıştı yada Ateşin burada olabilme ihtimali beni hasta etmişti.
Yatağıma yatıp uyumaya çalıştım ama yok midem deli gibi bulanıyordu. Mutfağa gidip birkaç bulantı hapı içtim.
Ahhh berbat hissediyordum.
Canımın yanmasından nefret ediyorum. Bulanmasan ölür müsüm sen?
Dün kesinlikle yere oturup ağladığım için midemi üşümüş olmalıydım. Bilemiyorum.
Tekrar koşarak lavoboya gittim. Kusmak kesinlikle berabat his.
Biraz olsa rahatladiktan sonra üzerimi çıkartıp duş almaya hazılandım.
Banyodan çıkıp direk yatağıma yattım
Şimdi daha iyi hissediyordum. Hap içmem iyi olmuştu.
> • • • <
Babam idama gelerek beni uyandırmıştı.
Bulantımın geçmiş olduğunu hissetmem biraz olsa da mutlu olmama sebep olmuştu.
+Günaydım prensesim bugün nasılsın
-aaa sana da günaydın baba. Her zaman olduğu gibi açım
+bende tam bu cevabı bekliyordum hadi gel kahvaltı hazır
-ooo
Babamla beraber aşağıya mutfağa indik
+Duygu
-efendim baba
+benden birşey saklamıyorsun demi. Yani artik sana bu konularda güvenemez oldum. Ates'in sevgilin olduğunu bile bana soylemedin.
-baba her genç kız babasına böyle şeyleri söylemeye,açıklamaya korkar ve annesiyle paylaşır bu konuları ama benim...yani öyle işte.
+peki benden sakladığın birşey
-sadece Ates'in İstabulda olabileceğinden şüpheleniyorum.
+İstanbul da mı?
-evet
Kahvaltımızı etmeye başladığımızda zil çaldı. Kapıyı acmak için ayaklandığında 'ben bakarım' bakışı atıp ayağa kalktı.
Kalktığım yere geri oturdum ve babam gelene kadar kahvaltımı etmeye devam ettim.
Saniyeler sonra babamla beraber içeri Burcu girdi.
-aaa Burcum hoşgeldin
+selamm ne zamandır seninle görüşemiyorduk biraz sohbet ederiz diye düşünerek geldim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Havalı oğlan 2 (BADBOY)
Ficção AdolescenteBir doğum günü bir kızın hayatını ne kadar değiştirebilirdi ki? Erkeklerden pek hoşlanmayan bu kız bu sefer fena yere çarptı