Burcuyla mutfağa geçmiş konuşuyorduk.
-Burcu Ateşi neden buraya getirdin
+üzgünüm ama bunu yapmak zorundayım Duygu. Beni affet
Dedi koşmaya başladı. Koşarkende ıslık çalmaya başladı. Islık çalmasıyla beraber. Burak,barış harekete geçti ve koşmaya başladılar. Mutfaktan çıkıp salona gittim, ne olduğunu anlamaya çalışır gibi burcuları izliyordum.
Ateş koltuktan kalktı ve
-noluyo.
Dedi. Ona bakarak "bilmiyorum" anlamında kafamı salladım.
Bunların 3ü kapıyı açtıklarında ne yaptıklarını şimdi idrak ediyordum. Güya bizi evde baş başa bırakıp barışmamızı sağlayacaklardı.
-Burcu saçmalama...Burcu aç şu kapıyı.
Kapıyı kapatmış ve üstünde de kilitlenmişti.
-Burcu sana diyorum aç şu kapıyı
-kahretsin. Neden birşey için çabalamıyorsun.
+çünkü senden kaçmak istemiyorum.
Söylediği cümle üzerine gözlerine baktım.
-neyse ben odama çıkıyorum. Burcuyu arayıp bir şekilde buradan çıkmamızı sağlayacağım. Sen burada kalıp istediğini yapabilirsin.
Salonun kapısından çıkarken Ateş bir hamle yaptı ve kapıyı kapatıp beni kapıyla kendi arasına aldı
-hayır sağlamayacaksın sen ve ben burada kalacağız
Elimle ittirdim.
+hah komiksin Ateş.
-komik olmam hoşuna gitmiyor mu?
+gitmiyor
-Duygu seni özledim.
+benn. Bilemiyorum.
-biliyorum sen de beni hala seviyorsun
5 yıl sonra
Annemi çoktan öğrenmiştim. Basta ona kızsamda yılların acısını çıkararak sıkı sıkı sarılmıştım ona.
25 yaşima 3 ay önce girmiştim. İstediğim gibi bir avukatta olmuştum ve şuan 8 aylık hamileydim. Ateşden
Karnıma sancı girmişti.
-ahh
Karnımı tutuyordum.
-daha erken bebeğim.
Annem koşarak yanıma geldi.
+duygu aman allahım doğum geliyor olmalı.
-Anne telefonumdan Ateşi ara çabukkk ol lütfennnn.
Dediğini yaptı ateş 10 dakika sonra yanıma gelmişti. Aceleyle hastaneye gittik. Hemen sedyeye yatırılıp dogumhaneye gittik.
2 saat sonra
Meleğim biricik oğlum şuanda yanımdaydı. Bir yanımda Ateş bir yanımda bebeğim vardı. 2sevdiğim adamın arasındaydım. Babam ve annem tekrar evlenmişlerdi. Has birde Aylinin kardeşim olduğunu öğrenmiştim. Alin ve Rüzgarda şu anda nişanlılardı hayatım güzel ilerliyordu. Ateşle barıştığımız gün iyi ki Burcular bizi eve kilitlemişdi. Ateş alnımdan öptü ve.
-seni seviyorum meleğim.
Dedi
Merhaba bu hikayeden fazla sıkıldım ve bu yüzden final yapmak istedim çok uzun olmadı zaten. Yeni bir hikaye yazmayı düşünüyorum kafamda güzel bir kurgu var. Adını "ev hapsim" koymayı düşünüyorum ve o hikâyemde her cumartesi elimden geldiğince bölümü yayınlayacağım. Ne zaman baslayacağım hakkında da bir fikrim yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Havalı oğlan 2 (BADBOY)
Ficção AdolescenteBir doğum günü bir kızın hayatını ne kadar değiştirebilirdi ki? Erkeklerden pek hoşlanmayan bu kız bu sefer fena yere çarptı