Tanıtım ♣

722 27 11
                                    

Bu hesabımdan ilk hikayemi yazıyorum. Aslında şöyle diyedebilirim, bu hikaye bir nevi benim hayatım. Yani bazı yerler aynı olucak ama daha çok kurgusal. Daha acemi sayılırım, diğer hikayelerimi arkadaşımla yazıyorduk. Birbirimizin yanlışlarını falan düzeltiyorduk. Neyse şöyle bir giriş yapayım dedim. Okuduysanız voteleyin lütfen :)

Ay şu giriş bölümünü yazmayı hiç beceremiyorum ya agagagagaga :D

KANATLARINI ARAYAN MELEKLER KARAKTER TANITIMI;

Yetimhanede yetişmiş 4 yakın arkadaş. Hatta arkadaştan da öte 4 kardeş,sırdaş,anne,baba,abla. Kısaca yetimhane de yetişmiş, yetimhane de geçirdikleri süre boyunca birbirlerinin ailesi olmuş 4 tane genç kızın hikayesi.

Ela ve Liya grubun çatlakları. Akılları 5 karış havada deyimi tam onlara göre. Hayatların da sürekli ekşın isteyen tiplerden. Sadece tek bir farkları var, Liya daha 'asi'. Ve bu asiliği genellikle başına bela.

Ekin ise genellikle şıpsevdi diye anılsa da aslında grubun en duygusalıdır. Ama bu özelliğini dördünden başka kimse bilmez. 

Begüm ise, ımm nasıl desek, grubun en çalışkanı. Ama en yüksek notu 70. Oda beden eğitimi. Ama genelleme yapılırsa o grubun ineği. Olaylara genellikle pozitif yaklaşan tiplerden. Sürekli yoga yapması ise biraz sinir bozucu!

Peki bu birbirinden farklı 4 genç kız hiçbir yerini bilmedikleri bu şehirde yanlız başlarına ne yapacaklar? Peki ya aşk? Onları da bulacakmı? Yoksa tüm acılarıyla yaşam mücadelesi mi verecekler.

En kötüsü de kızlar bu hiçbir yerini bilmedikleri şehirde nerede yaşayacaklar. Ceplerinde ki 5 kuruş parayla sokakta mı kaldılar?

Yoksa çalışacaklar mı? Garson, hizmetçi, barmen, DJ, temizlikçi, bakıcı? Hiçbir şeyi doğru düzgün yapamayan bu 4 kızın maceralı hikayesi yeri geldiği zaman güldürecek, yeri geldiği zaman ise ağlatacak.

Liya ise grubunu şu sözle tanımlıyor, ''Hepimiz tek kanatlı melekler gibiyiz, yanlızca birbirimize sarılarak uçabiliriz...''

Okumanız şiddetle tavsiye edilir!

Kanatlarını Arayan MeleklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin