VE ALLAH'IN İZNİYLE BÖLÜM 1'İ ATIYORUM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. SABAH SABAH ÜŞENMEDİM YAZDIM :D ELİMDEN GELDİĞİNCE UZUN YAZMAYA ÇALIŞTIM. BÖLÜMLERİ DÜZENLİ ATMAYA ÇALIŞICAM ARTIK NE KADAR BECEREBİLİRSEM :) KEYİFLİ OKUMALAR :o
BÖLÜM ŞARKISI ATTIM. BAKABİLİRSİNİZ :D ASDASFFA
BÖLÜM-1 ♣
Liya'nın Ağzından,
Sabah kızların beni sarsmasıyla uyandım.
''Kalksana be salak. Bugün buradan kurtuluyorsun ama sen hala götünü yaymış yatıyorsun. Huhuu kime diyorum. Salyan da akmış artık rüyanda hangi taş bebeleri gördüysen.''
''Ya agagagaga Ela bi git başımdan. Ben uyumak istiyoruuuum. Sizi bırakmak da istemiyorum. Ben sizsiz naparım yaban ellerde.''
Yatağıma koala gibi sarıldığımda başımda olan Ekin ve Ela kıkırdamaya başladı. Bir anda ayağımdan çekilip yere atıldığımda kocaman bir çığlık kopardım. Ela gülmekten kıpkırmızı olurken Ekin ise kaçmak için hamle yapmıştı.
''Yok yaa öyle beni düşürüp kaçmak var mı Ekin hanım? Bu neredeyse kırılmak üzere olan popomun hesabını vereceksin. O sarı saçlarını yolup eline vericem ''
Ekin'i ayak bileğinden yakalayıp yanıma çektiğimde yüz üstü yere düştü.
''Allah'tan ilk öpücüğüm değildi. Yoksa ilk öpücüğümü halıya verseydim bunun hesabını sorardım.''
''Yav he he.''
''Yav he he mi? Öyle mi? Al bakalım küçük ergen.''
Suratıma yastığı yediğimde sinirle ayağı kalkıp bağırmaya başladım.
''Koru kendini savaşcı. Hücuuum Allah Allah Allah!''
Birbirimize yastıklarla vurmaya başladığımız da çok geçmeden aramıza Ela'yla Begüm de katıldı.
''Oha Ela oha bildiğin yastıkla çiftleştim. Yakında küçük küçük junior yastıklar gezer oda da.''
''Ahahahahahaha saçmalama Liya.''
''Saç malanmaz taranır.''
Üçüde birbirine vurmayı bırakıp bana döndüğünde masum masum gülümsedim.
''Sadece küçük bir espiriydi. Minik, minnacık bir espiri.''
Begüm seksi seksi sırıttıktan sonra bağırmaya başladı.
''Hedefimiz Liyaa.'''
''Agagagagagaga yapmayın abla. Evde aç çocuklarım hanım bekler. Bakın bağırırım. Ay bakın bağırıyorum. Peki siz istediniz. Help meee tecavüz ediyorlar. Yardıım edin burda tecavüz ediyorlar!.''
Kapı yumruklanmaya başladığında hepimiz elimizde yastıklarla kaldık. Begüm ''Çabuk şu yastıklardan dökülen tüyleri kenara çekin.'' diye fısıldayıp yastıkları yatakların altına soktu.
Hepimiz el birliğiyle tüyleri kenara çektiğimizde Begüm koşarak kapının oraya gitti. Derin bir nefes eşliğinde kapıyı açtığında içeriye paldır küldür Hüsniye Teyze (yetimhane de hadime, yani yemek yapıp, odaları silip süpürüyor ve bizi de çok sever) girdi ve elinde oklavasıyla koşarak yanıma geldi.
Kızlar soru soran bakışlarını bana yollarken bende aynı bakışları onlara yolladım.
''Nerde o namıssız herifler. Yavrum, Liya'm sana birşey yaptılar mı? Ha? iyi misin?'' Bir yandan soru sorarken bir yandan da eliyle hasar kontrolü yapıyordu.
''Hüsniye Sultanım ben iyiyimde noldu ki niye geldin sen anlamadım hiçbirşey?''
''Kızım bağırıyordun ya'' Burada sesini iyice kıstı ''Tecavüz ediyorlar yardım edin diye. Bende yardıma geldim işte.''
Hüsniye teyzenin elinden meşhur sopasını alıp yere koydum ve sıkı sıkı sarıldım. Gerçekten bizi önemsiyor ve koruyordu. Ah ben nasıl ayrılacaktım buradan?
''Merak etme sultanım. Kimse yok. Kızlarla şakalaşıyorduk sadece. Sen merak etme.''
Ben daha da sıkı sarılırken Hüsniye teyze söyleniyordu. ''Ah deli kızlar. Böyle şaka mı olur? Nasıl korktumbiliyormusunuz siz? Az daha kala kalbime iniveriyordu.''
Diğer kızlarda yanımıza geldiğinde Hüsniye Sultanımızı ortaya alarak sarıldık ve hep bir ağızdan ''Özür dileriz.'' diye bağırdık.
Hüsniye Sultan kıkırdayarak aramızdan çıktı ve yapmacık bir sinirle bize döndü.
''Benim tonla işim var siz hala beni oyalıyorsunuz. Hadi naş naş gidin ve şu tüyleri toplayın. Bende kalan işlerimi hallediyim. Bu arada Liya, yavrum gitmeden bir yanıma uğramayı unutma.''
''Emredersiniz komutanım.''
''Şebekler sizi. Hadi ben gittim.''
Sopasını alıp söylene söylene dışarı çıktığında 10 dakikalığına da olsa unuttuğum şey aklıma geldi.BUGÜN BURADAN GİDİYORDUM. Kızlara baktığımda hepsi de aynı şeyi düşünüyormuş gibi bana bakıyorlardı.
Birşey demeden tüylere doğru gittim. Toplamaya başladığımda kızlarda hiçbirşey demeden yanıma gelip yardım etmeye başladı.
* ♠ * ♠ * ♠ *
Son kez odaya bakıp kızlara döndüm. 3'ünün de yüzünde buruk bir gülümseme vardı. Bende onlara buruk bir gülümse gönderdikten sonra sırt çantamı ve küçük bavulumu aldıktan sonra odadan çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatlarını Arayan Melekler
RomanceBahar tadında, kelebekler kadar güzel fakat güzellikleri kelebeklerin ömrü kadar süren bir hikaye. Bahar tadında olduğuna aldanmayın. Bir bahar yağmuru tüm güzellikleri kendisiyle birlikte götürebilir. Okumanız şiddetle tavsiye edilir! ©Tüm telef h...