Missing Halloween

89 4 11
                                    

Arkadaşlar bu bölümü Saykopat- ın isteğiyle yaptım bahsettiğin şey umarım budur :)

"Missing Hallowen", YouTube'da kısa bir animasyon. Bu genç bir kızla kandırılmaya çalışan genç bir çocuk hakkında. Hikaye ilerledikçe, oğlanın çocuğu kimsenin göremeyeceğini öğreniriz ve bu onu kafasını karıştırır. Eve döndüğünde, hayali bir arkadaşının teşhisi verilir. Bu yeterince masum görünüyor, ama bir noktada oğlan kızı, bir orman hakkında dağılmış çok sayıda hayvan tuzağı gördüğümüz "tehlike" etiketli bir çitin arkasından takip ediyor. Çocuk, arkadaşına ayak uydurmaya çalışırken, parmak uçları ve ekran beyazlaşıyor. Daha sonra çocuğun bir ağacın altında oturan kızı bir açıklıkta bulduğu bir sahneye indirir ve onun yanında oturur. Animasyon devam ettiğinde, bir polis filosu çocuğu arıyor ve ona rastlarlar.

Bu animasyon hem büyüleyici hem de rahatsız edici. Başladığı zaman, seyirci, basit, sevimli karakter tasarımları ve siyah-beyaz renklendirmenin yanı sıra, animasyon stilinin sıcak ve çekici hissiyatına çekilir. Neredeyse bir anı ya da sessiz film izlemekten hoşlanır. Sessiz konuşma, tüm film, sonuna kadar, sessiz, sessizliği dolduran sadece sakinleştirici, hipnotik arka plan müziği ile sessizdir. Ancak, son olarak, çok az da olsa ve tamamen anlaşılabilir olmayan bir konuşma söz konusudur. Ayrıca ses efektleri vardır, ancak daha önce kullanılan film müziğinden yoksundur. Bana göre, bu bilerek yapıldı. Sonlanım dışındaki tüm öykü hayali, enerji ve yalnız genç bir çocuğun bakış açısıyla görüldüğü için, başlangıç ​​yapılır, öyle ki, bizzat kendisinin ortaya çıktığı bir anı ya da hikaye izliyormuşuz gibi hissederiz. Çok çeşitli nostaljik ve puslu hissediyor, sanki çeşitli yorumlara dayanıyormuş gibi. Diğer taraftan, son, gerçek hayatta göreceğimiz gibi oynar; ses efektleri, konuşma ve arka plan müziği olmadan. Yetişkinlerin bakış açısından anlatılmaktadır. Sonunu böyle bir biçimde tasvir ederek, ikisi arasındaki farkı karşılıyorlar ve başlangıcını bir fanteziye ve istenmeyen gerçekliğin sonu olarak etiketliyorlar.

Animasyon hakkındaki kişisel yorumum, kızın öldüğü ve çocuğun ölmekte olduğu. Kimse kızı göremediğinden, bir hayalet olmalı, ama çocuk hala onunla etkileşime girebiliyor ve bu yüzden tamamen insan değil (ya da ölülerle etkileşimde görünmeyen bazı yetenekleri var). Ayrıca, animasyon boyunca, bir şeytan kuyruğu var, ama sadece şu andaki Cadılar Bayramında, şimdiki durumu sadece yeni. Şeytanlar genellikle bir sembol ya da ölümün işaretçisi olarak yorumlanır, böylece çocuk ölüyor. Ama hala herkes tarafından görüldüğü ve hala filmde gösterdiği için, henüz ölmedi. Kızın ölü olduğu gösteriliyor; Onun cesedi çürüyor ve sadece çocuğu hayaletini görebiliyor.

Kızın yalnız olduğunu ve bir arkadaş istediğine inanıyorum, bu yüzden ölürken aynı şekilde ölümü umuduyla çocuğu tuzağa sokmaya çalışır. İkisi arasında paylaşılan şeker sarmalayıcılar, kız için her zaman 'beni buldun' diye okurlar, bu da onun bir arkadaşım için bir süre beklediği anlamına gelir ve onun cesedi de bunu gösterir - ayrışmaya başlar ve kurtçuklar ve sinekler vardır. . Öldüğü gerçeğinden habersiz olan çocuk da yalnızdır, bu yüzden bir arkadaş, kimsenin göremeyeceği bir yer olsa bile, çok takdir edilir. Sonunda, kızı yakalayıp ağacın altında oturduğu zaman, sargı sarıcısı 'seni buldum' okur ve her zamanki gibi, 'beni buldun' okur. Bu eylemler eninde sonunda onu öldürse de, çocuk bir arkadaş buldu ve kız çocukta bir arkadaş buldu.

Genel olarak, bu çok iyi yapılmış ve düşündürücü bir animasyonlu mücevher, ve acı tatlı sonuna rağmen, ona aşık olacaksınız. 

Videoyu aşağıya koyuyorum :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 16, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KORKU HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin