- Napsugaras jó reggelt! – mondta James leülve a húga mellé, elvéve az egyik pirítósát a tányérjáról.
- Hé! – panaszkodott Fleur megütve a kézfejét, miközben Remus leült velük szemben, mellette pedig Peter foglalt helyet.
- Ágas, ne lopkodd a testvéred kajáját. – szólt rá Remus mogorván.
- Igen, te hülye fejű. – mondta Fleur ahogy most a bátyja pirítósát vette el.
- Hé! Holdsáp! – James nézett a barátjára mutogatva a testvérére.
- Nem az apátok vagyok! – mondta idegesen miközben A Reggeli Prófétát olvasta.
- De eléggé úgy viselkedsz. – motyogta James.
- Csak add oda neki a szemüvegedet és úgy is fog kinézni. – motyogta vissza Fleur.
- Hallak titeket! – mondta Remus dühösen, miközben Peter próbálta visszafogni a nevetését.
- Szóval- um... merre van Sirius? – kérdezte Fleur úgy, hogy ne legyen nagyon feltűnő az érdeklődése. Szerencsére a fiúk túl éhesek voltak, hogy észrevegyék.
- Még mindig alszik. – mondta James megforgatva a szemeit.
- Tegnap egész este kint volt. – informálta Peter.
- Tényleg? – kérdezte mintha össze lenne zavarodva.
Sirius betartotta az ígéretét, és segített Fleur-nak az Asztronómiával. Majdnem minden este felszöktek a Csillagvizsgáló toronyba. Először csak azért, hogy tanuljanak, de aztán már inkább csak azért mentek fel, hogy együtt lehessenek. Persze erről senki sem tudott.
- Ja. Biztos valami lánnyal volt. – mondta Peter megrántva a vállait, miközben Fleur elpirult. Remélte, hogy senki sem vette észre. De valaki mégis észrevette.
- Helló srácok. – sétált oda hozzájuk Lily. Ah, Köszönöm. – Készen álltok a mai film estére?
- Igen! – mondta James és Fleur izgatottan. A fiúk, Lily-vel, Fleur-al, Alice-el, Marlene-el és Frank-al egy ötlettel jöttek fel, ami mostanra már szinte tradició. Minden hónapban egyszer megnéztek egy mugli filmet, a mugli-születésű barátaik kedvéért. Mélyen pedig azt gondolták, hogy az Aranyvérűek talán még jobban is kedvelik a filmeket, mint ők maguk.
- Most ki a soros a filmválasztásban? – kérdezte peter.
- Fleur.– mosolygott Lily a barátnőjére.
- Ó, ne! – panaszkodott James drámaian, beleverve a fejét az asztalba. – Biztos valami buta régi filmet fog választani, ami senkinek sem fog tetszeni. – panaszkodott tovább.
- Mi? Az előző film is tetszett, amit én választottam! – védte magát Fleur.
- Nem tetszett! Csak azt mondtam, hogy nem volt olyan rossz, mint amit Marlene választott az előtt!
- Tök mindegy! Most én vagyok a soros, szóval törődj bele James. – mondta Fleur miközben James kifigurázta a húga mozdulatait, mire Fleur összeborzolta a haját.
- Hé! Holdsáp! – sikkantott fel a fiú.
- Őszintén nem tudom, hogy hogy bírod ezt. – nézett Lily a vérfarkasra, aki csak megrántotta a vállait. – Rendben, már Alice-nek és Frank-nak is szóltam, és ők is benne vannak.
- Marlene-el mi van? – kérdezte Peter.
- Azt mondta, hogy nem akar ott lenni, ha Sirius is ott lesz. – mondta megforgatva a szemeit. – Úgyhogy tudjátok meg, hogy jön-e , mert ha igen nem fog jönni Marlene. – folytatta Lily, és mindenki bólintott. – Most pedig azt ajánlom, hogy siessetek, ha nem akartok elkésni. – mondta még, aztán felállt a helyéről és elsétált.
YOU ARE READING
tongue tied ; sirius black
Fanfictionminden porcikámmal utálom blacket. és black minden porcikájával utál engem. hogy helyesbítsek, gyűlöljük egymást. a tökéletes kinézetétől kezdve egészem addig, hogy ő a ikerbátyám legjobb barátja. figyelem! : szitkozódás és érett tartalom található...