- A MARDEKÁR BEKAPHATJA! - kiáltotta James, miközben felemelte a poharát és erre az egész szoba boldogan éljenzett.
Megnyerték az év legnehezebb meccsét. Szakadt az eső, és ha Fleur nem kapja el a cikeszt Lucius Malfoy előtt, veszítenek.
- És mindent ennek a hölgynek köszönhetünk! - mondták a Prewett ikrek, ahogy felkapták a lányt a vállukra. Mindenki éljenzett, Fleur felnevetett és ő is megemelte a poharát, miközben hangos zene kezdett el játszódni.
- Most már letehettek, srácok. - nevetett tovább Fleur, az ikrek pedig elengedték, és egy-egy puszit adtak a lány arcára. - Köszi fiúk. - kuncogott Fleur, a Prewett ikrek pedig italokért mentek.
- Ügyes voltál, hugi. - mondta James, majd vállon veregette a húgát.
- Te is, tesó. - mosolygott Fleur.
- Oi, nézd! Ott van az én Lily virágom! - kiáltott fel James, és a következő pillanatban már Evans felé tartott.
Ahogy Fleur megfordult, találkozott a tekintete Siriuséval. A fiú rámosolygott és mellé lépett.
- Szia. - köszönt, Fleur pedig félősen visszaintett.
- Csodálatos voltál odakint. - mondta Sirius egy halk kuncogással.
- Hát nem csak miattam nyertünk, a terelők is nagyon jók voltak. - mosolygott Fleur Siriusra célozva.
- Oh, köszönöm. - vigyorodott el a fiú a vonzó mosolyával.
- Um... köszönöm, hogy... tegnap este felvittél... az ágyamba. - mondtaFleur, érezve, ahogy vér szökik az arcába.
- Oh, igen. Szívesen. - válaszolt Sirius, miközben a lány fülé mögé tűrt egy hajtincset. - Esetleg még egy italt? - nézett a már majdnem üres poharára.
- Igen, az jó lenne. - mondta Fleur átatva neki a poharat.
- Máris hozom. - kacsintott rá Sirius, mielőtt elsétált volna.
Fleur csak mosolyogni tudott, miközben nézte, ahogy elmegy. Fogalma sem volt, hogy mi a fene történik vele. Ez Sirius Black. A bátyja legjobb barátja. Nem, inkább... a bátyja idióta barátja. És Fleur utálja őt, igaz?
- Öm, ez meg mi volt? - Fleur visszatért a jelenbe, mikor meglátta maga mellett Alice-t.
- Uh- m-mi volt mi?
- Te és Sirius?
- Mi van velem és Siriussal?
- Gyerünk, Fleur... ne játszd a hülyét velem- Alice nem tudta befejezni, mert hirtelen közbevágott az, hogy James végigrepült a szobán, köszönhetően a vörös hajú barátnőjüknek.
- A bátyád egy idióta. - mondta Lily feléjük sétálva.
- Hidd el, tudom. -mondta Fleur nevetve.
- Miről beszélgettek?
- Semmiről-
- Fleurról és Siriusról. - szólt közbe Alice.
- Ó, igen, én is észrevettem pár fura dolgot. - nézett Lily Fleurra kérdően.
- Micsoda? Fura dolgot? - nevetett fel Fleur kínosan.
- Ah, Fleur, ti ketten utáltátok egymást. - kezdte Alice.
- Igen, egy beszólás nélkül még csak nem is tudtatok egymáshoz szólni.- folytatta Lily.
- És tudjuk, hogy tegnap felvitt téged a szobába. - vigyorgott Alice.
- Vagy az Remus volt? - kérdezte Lily egy elégedett mosollyal.
- Mi? Őrültek vagytok. Ők a bátyám legjobb barátai! És én igen is utálom Siriust!
- Ó, igen? Ezért mosolyodsz el mindig, mikor rád néz? - vigyorgott Lily is.
- Azt nem is csinálom!
- De igen. - mondták egyszerre a lányok.
- Srácok... ez hülyeség. Semmi sincs Siriussal!
- Mi van Siriussal? - hallották meg mind Marlene hangját.
- Uh, semmi. - mondta gyorsan Fleur nagyra nyitva a szemeit a lányoknak.
- Ja, semmi. - bólintott Alice, Lily pedig mosolygott.
- Majd én elmondok valamit Siriusról. - kezdte Marlene, még egyet kortyolva a poharából. Biztosan be volt már rúgva. - Ő a legönzőbb seggfej ebben az egész iskolában.
- Uh, Marls, nem gondolod, hogy már eleget ittál? - kérdezte Lily a pohara felé nyúlva.
- Ne! Az az enyém! - próbált az itala után nyúlni. - Nézzetek rá. - mondta miután feladta a próbálkozást. - Már most a következő áldozatát szemléli. - erre mind Sirius felé fordultak, aki tényleg lányokkal beszélt, sőt az egyiknek még egy italt is nyújtott. - Az olyan fiúk, mint ő sosem változnak... az a hülye f-
- Oké, azt hiszem, itt az idő, hogy aludni menj. - fogta karom Lily Marlene-t, és elindultak a szobájuk felé.
- Jól vagy Fleur? - kérdezte Alice, amint mind a kettő barátnőjük elment.
-Huh? - kérdezte levéve a tekintetét Siriusról. - Uh- i-gen jól vagyok.- mondta egy kicsi, szomorú mosollyal. - Ahogy mondtam, köztem és Sirius között nincs semmi.
Eközben, mikor Sirius elsétált Fleur-tól, az italok felé menet neki ment valakinek.
- Szia, Tapmancs. - köszönt neki Remus mosolyogva.
- Holdsáp. - köszörülte meg a torkát Sirius, majd kikerülte a barátját tovább ment, de Lupin követte.
- Gratulálok a mérkőzéshez. - mondta neki ártatlanul Remus.
- Uh, köszi. -válaszolt ugyan olyan kedvesen.
- Fleur is nagyon jó volt, nem gondolod?
-Uh- de, igen. - mondta Sirius grimaszolva.
- Biztos ezt mondtad neki az előbb, mikor beszélgettetek, olyan aranyosan néztek ki együtt..-
- Komolyan Holdsáp, nincs jobb dolgot, mint engem figyelni?
- Nem bámullak, csak oda figyelek, Fleurra! Barátok vagyunk-
- Hát, mi is barátok vagyunk!
- Tényleg? - emelte fel a szemöldökit Remus. - Mi a középső neve?
- Mi van ezekkel a középső nevekkel? Ez nem a bizonyíték arra, hogy barátok vagyunk! - védte magát Sirius.
- Jól van. - bólintott egyet Remus. - Akkor mi a kedvenc könyve? - miután látta, hogy nem fog válaszolni Sirius, folytatta. - Kedvenc film? Zene? Kaja? Bármi?
- Minek akarja elnevezni a lányát? - kérdezte Sirius hirtelen.
- Mivan?
- Lyra! Ha! - ünnepelt Sirius.
- Lyra? - kérdezte Remus meglepetten? - Mint a csillagkép? - Sirius bólintott.- Mint a csillagkép, amit gondolom te mutattál neki a Csillagvizsgáló toronyban? - kérdezte Lupin, ezzel lemosva Sirius vigyorát az arcáról.
- Micsoda?
- Még egy kérdés, Tapmancs. - Reus közelebb lépett hozzá. - Azt az ital Fleur-nak viszed?
- Én- uh.. nem? - ez inkább kérdésként jött ki. - Mármint, pff nem, dehogy! - mondta már magabiztosabban, és egy közelben lévő lány felé nyúlt. - Ez... neki van! - mosolygott a lányra.- Heló. - kacsintott rá, Remus pedig szemet forgatva ment el mellőle, mikor meglátta a lány barátját a szoba másik oldalán, szomorú tekintettel figyelve őket.
//
gondolatok? szerintetek mi fog következni?😆
BINABASA MO ANG
tongue tied ; sirius black
Fanfictionminden porcikámmal utálom blacket. és black minden porcikájával utál engem. hogy helyesbítsek, gyűlöljük egymást. a tökéletes kinézetétől kezdve egészem addig, hogy ő a ikerbátyám legjobb barátja. figyelem! : szitkozódás és érett tartalom található...