part 15

3.2K 196 47
                                    


- Mondj nekem valami igazat. - szólalt meg Fleur, megtörve a csendet.

Fleur és Sirius éppen a megszokott helyükön, a Csillagvizsgáló Toronyban nézték az éjszaka csillagos égét.

- Valami igazat? - kérdezte Sirius a lányra pillantva. - Utálom a borsót. - vigyorodott el a fiú.

Fleur is felnevetett. - Nos, azt tudom. - mondta, megforgatva a szemeit.

- Tényleg? Honnan? - lepődött meg Sirius.

- Mindig félre tolod a borsókat a tányérod szélére. Vagy éppen átrakod az én tányéromra. - Sirius ekkor bólogatva felnevetett. - Azt hitted nem veszem észre? - kuncogott fel Fleur is. - De egyébként nem így értettem. Valami olyasmit mondj, amiről senki nem tud. - próbált megint megkomolyodni.

- Rendben. - mondta Sirius, közelebb csúszva Fleurhoz. - Édes vagy. - mondta, és közelebb hajolva a lányhoz, egy könnyű csókot hagyott a nyakán. - És gyönyörű. - folytatta, és most a szájára adott egy rövid csókot. - És túlságosan szexi ahhoz, hogy velem legyél. - fejezte be, és huncutul vigyorogva nézte a lány reakcióját.

Fleur csak a tenyerébe temette az arcát. - Nagyon biztos vagy magadban, tudtad? - húzta ki magát a lány.

- Ó, igen, tudom én. Azért vagyok most itt.

- Aminek én különösen örülök, mert szerintem csodás vagy, Sirius Black. - mondta Fleur az ujjaival játszva.

- Tényleg? - kérdezte Sirius, beszívva a hideg levegőt hirtelen. Óriási lelkiismeret-furdalása támadt.

-Igen. - csókolta vissza Fleur a fiút.

- Hát tudod, ez azért lehet, mert jó példát adsz. - mosolygott le a lányra Sirius. - Egyáltalán nem vagy olyan, mint a többi lány, és ez csodás, hiszen vagy ezerrel voltam együtt...- ahogy ezt kimondta, vissza is akarta szívni. - Haha, nem ezerrel, dehogy is... csak eggyel, kettővel... szóval a többiekkel. - nevetett fel idegesen. - De mit számít az, hiszen te szinte egy vagy a fiúk közül... - Fleur szomorú arccal nézett vissza rá. - Mármint, nem, nem úgy értettem...-motyogta. - Most nem vagyok önmagam... - lepődött meg Sirius is. - Fleur, sajnálom.

- Semmi baj, Sirius. - nevetett fel Fleur. - Cuki vagy, amikor össze-vissza makogsz.- mondta a lány és újból megcsókolta Sirius, ezzel őt le is nyugtatva. Fleur kezdte az őrületbe kergetni.

-Most te jössz. Mondj valami igazat magadról. - váltott témát Sirius, miután elváltak.

- Amit még James sem tud? - kérdezte bizonytalanul Fleur.

- Igen. - bólintott Sirius.

- Hát... nagyon ideges voltam a mai nap miatt. És ezt észrevette Lily is, de valójában nem tudta, hogy miért. - harapott a szájába a lány.

- Még mindig úgy gondolod, hogy nem változtam semmit, igaz? - bökte ki hirtelen Sirius. Azt gondolta, hogy talán most el kéne neki mondani mindent az egész fogadásról.

- Nem, nem arról van szó. - mondta Fleur, ezzel meglepve Sirius. - Igazából az, hogy... ez az első randim. - mondta halkan.

Sirius érezte, ahogy a szíve a torkába szökik. Hogy tehette ezt? Ez nem mehet így tovább, már így is elég messzire ment. Ha a lány megtudja az igazságot, akkor...

- Fleur, figyelj-

- Nem, kérlek engedd, hogy befejezzem. - tette a mutatóujját a lány Sirius ajkai elé. - Hát, tudod, egy kicsit féltem, hiszen... veled mentem életem első randijára. - Sirius csak zavarodottan nézett le a lányra. - És, hát... Sirius Black vagy, a testvérem legjobb barátja... és azt hiszem, hogy sosem hittem volna, hogy te tudnál rám úgy nézni. - folytatta Fleur egy szomorú mosollyal. - De, hála Merlinnek, a mai nap után megnyugodhatok. - nevetett fel halkan. - Nagyon örülök, hogy veled tölthettem az első igazi randim.

Sirius lefagyott. Tudta, hogy el kellene mondania, és sok fájdalomtól megszabadítani a lányt. De egyszerűen nem tudta szólásra bírni magát.

- Én is örülök. - szólalt meg végül Sirius,és lehajolt, hogy megcsókolja a lányt, és lassan lefeküdtek a puha plédre, és elaludtak a csillagos ég alatt.

Sirius Fleurral a karjai között ébredt fel a nap első sugaraira. Lepillantott a lányra, és elmosolyodott. Ez viszont egy első volt Siriusnak is. Nem csak az, hogy semmi olyan nem történt köztük tegnap este, hanem az, hogy együtt aludt egy lánnyal, egészen reggelig. Sirius lejjebb hajolt, hogy egy puszit hagyjon Fleur homlokán. Még sosem ébredt fel ennyire boldogan.

- Jó reggelt. - suttogta Sirius Fleurnak, aki éppen ébredezett.

Fleur elmosolyodott és Sirius hajával kezdett el játszani.

- Fleur Potter, hol a francba vagy?!

Sirius egy pánikkal teli arccal nézett a lányra alatta. - Ez nem James volt, ugye?

- Shhh! - temette be a tenyerével Sirius száját. - Fogd be, és bújj el!

- Bújjak el?! Mégis hova bújjak? - nézett körül a Csillagvizsgáló Toronyban Sirius.

- Fleur, öt perc múlva Kviddics edzés, és még nem is reggeliztél!

- Basszus. - nézett körül kapkodva Fleur is. - Gyorsan, oda a fal mögé! - mutatott a torony szélén lévő fal felé.

- Potter, ha leesek, a te hibád lesz. - morogta játékosan Sirius, és gyorsan elbújt, pont időben, mert ekkor a másik oldalon James lépett be a Csillagvizsgálóba.

- Tudtam, hogy itt leszel. - forgatta meg a szemeit James. - Mostanában meglepően sok időt töltesz itt. - mondta a fiú és közelebb sétált a testvéréhez.

- Ugyan, csak nagyon érdekelnek a csillagok. - köhintett Fleur.

- Fura vagy. - kommentálta James. - Hé, az Tapmancs dzsekije? - emelte meg a szemöldökeit James.

Fleur lepillantott a vállára terített dzsekire. - Mi? Nem dehogy. - pattant fel a földről Fleur. - Mármint, igen, de tudod...

- Vele vagy itt, nem igaz? - kérdezte James egyre idegesebben.

- Dehogy is, Jamie. - nevetett fel Fleur kínosan. - Miért lenne itt? Nincs it. - kapkodta a szavakat.

- Ne hazudj. - mondta mérgesen James. - Mindig akkor hívsz Jamie-nek, mikor hazudsz.

- Nem hazudok! - francba, szidta magát Fleur.

- Meg fogom ölni. - szitkozódott James. - TAPMANCS! - kiáltotta, miközben a lépcsők felé kezdett sétálni.

Fleur gyorsan Sirius felé pillantott, aki kétségbeesetten bujkált.

- Menj! - mondta neki Fleur, és eközben James visszajött a toronyba.

- Hol van? - kérdezte a testvére. - Tudom, hogy itt van, reggel nem volt a szobánkban. - morogta James.

- Nem tudom, hogy hol van! James, nyugodj le, egy kicsit paranoiás vagy. - forgatta meg a szemeit Fleur, miközben Sirius éppen a lépcsők felé indult, alig pár méterre Jamestől.

Mikor James észrevette, hogy Fleur valamit nagyon néz, már épp oda akart fordulni, de Fleur visszarántotta a testvérét.

- Figyelj, segítenél összepakolni itt? - mosolygott a testvérére hamisan.

James csak megforgatta a szemeit, majd hátat fordított a lépcsőknek és elkezdett pakolni.
- Ha ettől hamarabb érsz Kviddiccs edzésre...

- Haha, pontosan! - nevetett ideges Fleur, és megkönnyebbülten felsóhajtott, mikor meglátta, hogy Sirius eltűnt a láthatárból.

Miután összeszedték a Fleur (és Sirius) cuccait, akkor is csak lassan, nagyon lassan sétált a lépcsőkön lefelé Fleur, ezzel lelassítva a testvérét is. Elég elővigyázatos sosem lehet.

Mikor a kettőjük kiért a pályára, teljes felszerelésben, Fleur csak vigyorogva nézett Siriusra - aki gyorsan rákacsintott a lányra.

tongue tied ; sirius blackWhere stories live. Discover now