- Kérlek!
- Nem.
- De James...!
- Nem!
- A testvéred vagyok!
- És én Holdsápot választottam a partneremként! Nem lesz itt semmi féle változtatás! Tudod, hogy megbukok Bájitaltanból, ha nem ő lesz a párom!
- De nem akarok párban lenni Siriussal!
- Miért nem? Tapmancs nem olyan rossz Bájitaltanból – mondta nekem James, miközben besétáltunk a termünkbe.
- Nem azért, mert rossz vagy nem, hanem azért, mert ő... hát Sirius!
- Hát, ha engedted volna, hogy az én Lily virágommal legyek, lehettél volna Holdsáppal, és ez most meg sem történne. – panaszkodott James.
- Először is, ne hívd Lily virágnak, tudod, hogy azt utálja – mondtam. – Másodszor az nem az én hibám, hogy Lily Pitonnal akart párban lenni!
- Az meg nem az én hibám, hogy Holdsáp velem akart párban lenni!
- Nem is akart veled lenni! Te kényszerítetted rá!
- Nem tettem semmi ilyesmit!
- Srácok, itt állok! – jegyezte te meg Remus, először megszólalva. Mindenki tudta, hogy ha a Potter ikrek vitatkoznak, jobb, ha csöndben maradnak.
- Remus, kérlek légy a partnerem! – kérleltem, a legjobb kiskutya szemekkel.
- Sajnálom Fleur, de Ágas hamarabb kért meg. Amellett, Tapmancs igazából nagyon is jó Bájitaltanból, csak nem szereti bevallani. – mondta nekem.
Amikor mind a hárman a tantermünkhöz értünk, egyből kiszúrtuk Siriust, ahogy az ő és az én asztalomnál smárol a legújabb, nos, nevezzük úgy, hogy „randijával", aki éppen az asztalon ült, miközben a lábait konkrétan Sirius derek köré fonta. Még egyszer hátranéztem a testvéremre egy rosszalló pillantással. Remus és James csak nagyot mosolyogva rázták a fejüket, majd a mögöttünk lévő asztalhoz ültek. Frusztrálva sóhajtottam, majd én is a helyemre mentem, a pároshoz.
- Khm – köhögtem egyet, mire a kettő hirtelen szétugrott. Marlene arca elpirult, míg Siriusén csak idegesség ült.
- Segíthetünk valamiben, Potter?
- Meg kell szakítanom a nyálcseréteket, de Black, a helyemen vagy. – néztem rá. Sirius megforgatta a szemeit, majd adott egy utolsó csókot Marlene-nek és lesegítette az asztalról, a lány pedig a saját partneréhez ment.
- Remélem most boldog vagy – mondta Sirius idegesen, miközben én elővettem a pálcám és egy tisztító varázslatot intettem a padra. – Mit csinálsz?
- Nem akarok semmi féle betegséget elkapni a barátnődtől. – mondtam elmosolyodva.
- Hát, hogy ma milyen csodálatos hangulatban vagy. – válaszolta Sirius, miközben elfoglalta a helyét mellettem.
- Oh, jobban örülnél annak, hogyha olyan lennék, mint egy a sok lány közül, akik minden szavad után felkuncognak és mindenben egyetértenek veled?
- Kérlek, mindenki tudja, hogy ölnél azért, hogy egy lehess közülük. – mondta azzal az önelégült mosolyával. – Tudom, hogy nekem még te sem tudsz nemet mondani. – közeledett Sirius hozzám.
- Tényleg? Ennyire átlátszó volnék? Akarlak, kellesz! Oh! – játszottam a szerepem szarkasztikusan, majd visszafordultam a könyvemhez.
- Tapmancs! – hallotta Sirius Jamest a másik asztaltól. James egy figyelmeztető pillantást vetett rá, Sirius pedig csak megforgatva a szemeit elcsúszott mellőlem, tudva, hogy ez az a nézése, ami azt jelentette, hogy hagyja békén a húgát.
- Gyerünk Potter. Tudod, hogy csak azért piszkálod a barátnőimet, mert engem te nem érdekelsz. – mondta Sirius, még mindig vigyorogva.
- Oh, kérlek, Black. Ne álmodozz – nevettem fel. – Biztos szörnyű lehet a te szexuális érzéseid kiengesztelőjének lenni.
- Ez nem csak szex. – mondta Sirius, egy kicsit megbántódva.
- Akkor mit akarsz, könyv klubbot alakítani vele? – kérdeztem rá vigyorogva.
Mielőtt válaszolni tudott volna Sirius, Lumpsluck Professzor lépett be a terembe. A szerelmi bájitalokról kezdett el beszélni, és persze Sirius nem jegyzetelt semmit. Nem is figyelt oda. Túlságosan elfoglalt volt a Fan Klubjával való flörtöléssel. Igen, biztos vagyok benne, hogy ez egy Fan Klub.
- Megölne, hogy csak egyszer figyelj oda, Black?
- Kérlek, mintha szükségem lenne bármi féle szerelmi bájitalra. – nézett rám egy pillanatra. – Nézd, nekem csak ezt kell tennem – mondta, majd beletúrt a hajába és hallottam, ahogy a lányok álmodozóan felsóhajtanak.
- Émelyítő vagy. – válaszoltam, rángatva az orrom undorodva.
- Potter, valld be, hogy te is beleesnél ebbe a Black bájba – mondta megbökve a karom.
- Ne érj hozzám – morogtam rápillantva. – Először csókolnék meg egy Dementort, mint téged.
- Megölne, ha be kellene vallanod az igazságot?
- Igen, ha már kérdezed. Inkább ölném meg magam, de köszi. – mondtam, visszatérve a jegyzeteimhez.
- Tényleg? És mit tennél? Kivennéd a botot a seggedből?
- Nem, ha meg akarnám ölni magam, felmásznék az egódon és leugranék az IQ szintedre. – válaszoltam, még mindig a pergamenemre figyelve, Sirius pedig csak sóhajtott.
- Őszintén, el sem hiszem, hogy tényleg te vagy Ágas ikertestvére – motyogta, remélve, hogy nem hallom meg.
- Nem hiszem el, hogy te vagy a legjobb barátja. – mondtam, Siriust meglepve.
➖➖➖
Nos, itt az első rész! Hogy tetszett?
Szóval... legyen második rész? :)
KAMU SEDANG MEMBACA
tongue tied ; sirius black
Fiksi Penggemarminden porcikámmal utálom blacket. és black minden porcikájával utál engem. hogy helyesbítsek, gyűlöljük egymást. a tökéletes kinézetétől kezdve egészem addig, hogy ő a ikerbátyám legjobb barátja. figyelem! : szitkozódás és érett tartalom található...