Sziasztok!
Gondoltam, összeírok pár HP-vel kapcsolatos kérdést, és ki szeretnék hívi néhány embert rá, hogy ők is válaszoljanak rájuk. Összesen 25 kérdés van.Szóval, ki szeretném hívni:
NeverGonnaBreakMe
kyrakovacs
annaxhorvath
bmdb02
dodesz
Lesmiserables_fanboyRemélem, hogy megcsináljátok, és ti is hívjatok ki nyugodtan embereket, hagy terjedjen a quiz.
1. Melyik házba tartozol?
Hufflepuff - azaz Hugrabug :)2. Ki a kedvenc professzorod a Roxfortból?
McGalagonyt már a könyvek olvasása közben is imádtam, úgyhogy ő biztosan az egyik a kedvenceim közül. Lupint pedig nagyon szerettem, pedig csak egy évet tanított ott.3. Macskád, baglyod vagy varangyod lenne?
Baglyom, az biztos. Egy gyöngybagoly, hogy helyesbítsek.4. Ki a kedvenc szereplőd, és miért?
Hát ezt most írhatnám az idők végezetéig... Sirius Black a kedvencem, mindig is ő volt, és ő is lesz. A filmekből sajnos nagyon keveset tudunk meg róla és a többi három Tekergőről, de ha kutakodsz a neten, a fandomban, olyan dolgokra jössz rá róla, hogy... wow. Le sem tudom írni szavakkal, hogy miért ő a kedvencem.5. Avada Kedavra, Crucio vagy Imperio?
Attól függ, hogy én használom e, vagy mások használják rajtam. 😂 Bármelyik is, az Imperiot választom, ez az a főbenjáró átkok egyike, amit ha használsz, átveszed az uralmat a célzott teste fölött. A halál és a kínzás átkok helyett mindenképp jobb.6. Kedvenc könyv a szériából, és miért?
A harmadik rész, Az Azkabani Fogoly. Azért mert ez a rész még nem annyira szomorú. Ebben a részben még Voldemort nem akar meggyilkolni mindenkit az egész világon, plusz hé... benne van Sirius, és Remus. Mi kell ennél több?7. Szerinted ki volt a legjobb apa-figura Harry-nek, és miért?
Szerintem Remus volt az. Megvédte egy dementortól, mindig kínálgatta neki a csokit, megtanította nagyon sok mindenre. Nem csak ő volt a legjobb apa-figura, hanem az első is.8. Kedvenc film, és miért?
Régen nagyon-nagyon szerettem a Főnix Rendjét. Főleg azért, mert megvolt Xbox játékban... 😂 De most is Az Azkabani Fogoly mellett állok ki. Ha azt a filmet nem láttam már vagy tízszer, akkor egyszer sem.9. Melyik karakterhez azonusulsz a legjobban, és miért?
Szerintem Remushoz. Csöndes, szeret olvasni, szereti a nagy pulcsikat... nagyon is hasonlítunk.10. Szerinted ki volt a leggonoszabb karakter?
Bellatrix. Megölte az unokatestvérét (Siriust), Hermionét bántotta, meg akarta ölni Ginnyt... és még csinált sok minden olyan dolgot, amiért legszívesebben kitéptem volna a lapokat a könyvekből.
Azért ide sorolnám Umbridge-ot is. Na, ő meg a másik. Egy dementor csók jól jönne neki.11. Mit gondolsz Pitonról?
Nem szerettem, ahogy viselkedett Harryvel. Néha voltak pillanatai, amikor megolvadt a szívem iránta, de aztán újból visszament a zsíroshajú, múltat-nem-el-feledő énjébe.12. Szerinted ki volt a legbátrabb karanter, és miért?
Annyi bátor fiú, és lány van, hogy erre egyszerűen alig tudok választ adni. Hermionét mondanám, mert még arra is képes volt, hogy kitörölje a szülei emlékeit róla, csak azért, hogy megvédhesse őket.13. Legjobb tantárgy a Roxfortban?
Legendás Lények Gondozása? Sötét Varázslatok Kivédése? Ezek közül nem tudok választani.14. Legrosszabb tantárgy a Roxfrotban?
Számmisztika? Csak mint a matek. 😂15. Kik lennének az ellenségeid a Roxfortban?
Hugrabugos vagyok, szóval ha lennének ellenségeim, akkor azoknak nagyon gonosznak kell lenniük, hogy megutáljam őket.
De ha belegondolok, lehet hogy pont James Potter és Sirius Black. Biztosan rontóbűbájokkal szivatnának, én pedig utálnám, hogy felfordulást csináltak a suliban. Persze végül kibékülünk.16. Ki lenne a legjobb barátod a Roxfortban?
Vagy Lily, vagy Hermione... vagy akár Remus.17. Ha tudnál, akkor használ valakin Szerelmi Bájitalt?
Nem18. Kedvenc Weasley?
Az ikrek. Fred és George. Mivel ez a kettő szinte egy ember, őket mondom.19. Kedvenc halálfaló?
Draco. Nem volt esélye hogy ne legyen az, és személy szerint volt benne valami jóság.20. Mi lenne a mumusod?
Ez jó kérdés... talán a családom elvesztése.21. Mi a patrónusod?
Egy róka! 🦊
Ami szupi, hiszen az egyik kedvenc állatom☺️22. Fuck, marry, kill (szóval csók, házasság, szikla) : James Potter, Remus Lupin, Sirius Black?
Csók: Remus
Házasság: Sirius
Szikla: James (sajnálom drága, de téged csak Lilyvel tudlak elképzelni)23. Mit gondolsz Az Elátkozott Gyermekről?
A könyv elolvasása után nem voltam annyira felcsigázva... csak megtudtunk pár érdekes dolgot, de amúgy szerintem nem volt annyira érdekes.24. Mit gondolsz a Legendás Állatokról?
Nagyon szerettem az első filmet, alig vártam már a mozit. Főleg, hogy Newt (azt hiszem, hogy magyarul Gőtére forították a nevét, ami nagyon nem tetszik nekem, így az eredetit használom) Hugrabugos! Yeey!25. Mi lenne a három illat amit éreznél az Amortentia bájitalban?
Káve, új könyv illat, és az erdő illata tavasszal.➖➖➖
és hamarosan új rész is érkezik! :)
ESTÁS LEYENDO
tongue tied ; sirius black
Fanficminden porcikámmal utálom blacket. és black minden porcikájával utál engem. hogy helyesbítsek, gyűlöljük egymást. a tökéletes kinézetétől kezdve egészem addig, hogy ő a ikerbátyám legjobb barátja. figyelem! : szitkozódás és érett tartalom található...