- Mi a pokol volt ez?!
- Fenébe! – ugrott fel Sirius ijedtében, mikor meglátta, hogy valaki a szoba közepén állva egyenesen rá néz szikrázó szemekkel. – Holdsáp! Rohadtul megijesztettél!
- Elmagyaráznád, hogy miért jöttél ki Fleur szobájából? – kérdezte Remus, Sirius arcából pedig elszállt a pír.
- Um- s-semmit, csak el-elaludt, én meg gondolta, felviszem-
- Mit csinálsz Fleur-al, Tapmancs? – kérdezte Remus egy komolyabb hangon.
- Mit csinálok? Hogy érted? Nem csinálok vele semmit. – válaszolt Sirius, mielőtt még James hangos horkolása közbeszólt volna. A két fiú a barátjukra nézett, majd egymásra.
- Tudod, hogy Ágas megölne, igaz? – suttogta Remus, ahogy James horkolása hangosabb lett.
- Ágas nem fog megölni, mert nem csinálok semmit, Holdsáp! – mondta Sirius ahogy az ágya felé sétált, Remus pedig gyorsan követte.
- Szerinted nem vettem észre, hogy valami megváltozott köztetek? Tudom, hogy Fleur az, akivel minden este felmentek a Csillagvizsgálóba! – kezdte, Sirius pedig helyben megfagyott. –Láttam, hogy homlokon pusziltad Növénytanon, észrevettem, ahogy megváltozott a levegő köztetek, és éppen most láttalak kijönni a szobájából!
- Tudod, Holdsáp, túl sokat figyeled az embereket. Ez inkább ijesztő.
- Ne válts témát, Tapmancs! Mond el, hogy mi a fene történik!- emelte fel a hangját Remus.
- Semmi sem történik! Csak barátok vagyunk!
- Épp ez az! Nem voltatok barátok! Miért lettetek hirtelen barátok? Miért töltesz vele ennyi időt? Miért mondtad le a randidat a mozi estéért? Ezt még egy barátért sem tennél meg. – mondta neki Remus.
- Hát, lehet, hogy csak rájöttem, hogy idióta voltam vele, és ki szeretném javítani a hibáimat! – védte magát Sirius.
- Ennyire hülyének nézel, Sirius?
- Hé! Az igazat mondom!
- Nem, nem azt! Valamit rejtegetsz! És rá fogok jönni, hogy mi az. – válaszolta Remus. – És ha nem is jövök rá, előbb vagy utóbb te fogod megszívni, és higgy nekem, Sirius, James meg fog ölni, ha bármit is teszel Fleurral. És ha nem is ő, én foglak. – fenyegette a barátját Remus.
- Ígérem, Holdsáp, semmi sem történik. –mondta Sirius komolyan értve.
Remus hazugságot keresett Sirius szemeiben, de miután nem talált semmit megszólalt. – Rendben. – adta fel, Sirius pedig megkönnyebbültem felsóhajtott. – De figyellek, Black. – mondta még, mielőtt a fürdőszobába sétált volna.
Sirius rádőlt az ágyára, ahogy sóhajtott egyet és beletúrt a fekete hajába.
- Basszus. Meg fogok halni!
YOU ARE READING
tongue tied ; sirius black
Fanfictionminden porcikámmal utálom blacket. és black minden porcikájával utál engem. hogy helyesbítsek, gyűlöljük egymást. a tökéletes kinézetétől kezdve egészem addig, hogy ő a ikerbátyám legjobb barátja. figyelem! : szitkozódás és érett tartalom található...