Évnyitó

262 3 0
                                    

Augusztus 31:
Ma van az évnyitó, eddig nem izgultam,de mostmár igen. Mi lesz ha nem kedvelnek,ha nem tartanak tehetségesnek,ha csak röhögni fognak,ha nem lesznek barátaim, ezekkel a gondolatokkal kezdtem neki a készülődésnek. Sima fekete szoknya, egy fehér blúz tipikus ünneplő, kissebb sminket raktam fel csak és befontam kettőbe a hajam. Vártam is meg nem is.
-Madisooooon -üvöltött fel anya.
-Igeeeeen? -ment vissza a válaszom.
-Elvigyeleeeeek?
-Igen jó lenneeee.
Miután megbeszéltük, márha ezt lehet annak nevezni:) ránéztem az órára, már fél 2 volt. Ez az egész ceremónia 2-kor kezdődik, mivel 10 percre lakom a sulitól így azt az itéletet hoztam hogy még nem idegeskedtem eleget így inkább gyorsan felraktam a fülesem és zenét hallgattam és agyaltam.
-Mehetünk? -kopogott be anya a megbeszélt időben.
-Mehetünk -mosolyogtam rá.
Egész úton üvöltüttük az adott számot amit a rádióból szólt, szokásos hülyeségek.
Mikor suli elött anyum megállt még hozzám fordúlt:
-Ügyes leszel, jó lesz minden, szeretni fognak -egy bíztató mosolyt küldött felém.
Én csak mosolyogtam és elindultam a kapu felé. Mindenki mosolyogva bandákba verődve álltak és nevettek dumáltak ünneplőben. Mikor a recepcióhoz értem megkérdeztem hol találom a tanárit, egy kedves 40-es nő tájolt el odáig. Miután nagy levegőt vettem bekopogtam.
Egy velem egykorú srác lépett éppen ki egy enyhe mosolyt engedett felém, majd tovább ment. Én meglepődve néztem a tanárra aki fogadott és hirtelen el is felejtettem miért is jöttem.
-Helló segíthetek valamiben? -nézett rám kedvesen.
-Ó igen elnézést, Madison Cox vagyok új és az osztályfőnökömet keresem.
-Igen, persze én lennék az -nyújtott kezett nekem amit elfogadtam.
-Esetleg tudna segíteni nekem abban hogy merre találom az osztályom? -mosolyogtam illedelmesen.
-Persze 11/E a hátsó udvaron fogtok sorakozni a harangnál.
-Köszönöm szépen.
Miután megkaptam az információkat elindultam oda ahova utasított.
Pont ott ahova küldött ott állt egy hatalmas fiú banda kiakartam kerülne amikor megláttam azt a srácot aki a tanáriból kifelé haladt. Egy közelebbi padra ültem tőlük 1 méterre. Amikor épp arra néztem összetalálkozott a sráccal a tekimtetünk,de inkább elkaptam a fejem.
-Hali -szólt egy kedves hang mögüllem.
-Szia -mosolyogtam.
-Te vagy az új lány igaz? -nézett rám le hatalmas szemüvege alól.
-Igen Madison vagyok.
-Én meg Eszti -vigyorgott.
-Szép név.
-A tied is ,honnan valósi vagy? Tetszik az angolos akcentusod.
-Ömm köszi, Amerika -mosolyogtam.
-Uuuu de jó ,nagy álmom Amerika -hülledezett.
-Szép hely az biztos -gondoltam vissza szeretett szülő helyemre.
-És azon belül honnan ?
-California.
-Azta.
-Igen -mosolyogtam.
Nagyon kedves lány ez az Eszti sokat mesélt mindenről és mindenkiről, ő táncos és 6 éves kora óta csinálja. Az egész évnyitó unalmas volt az igazgatók szokásos beszédét is megtartotta. Miután vége lett dobtam anyunak egy sms-t hogy everything is okay (minden oké) és elmentem egy közeli fagyizóba fagyit enni. A srácok megint ott voltak, szerintem ők mindenhol ott vannak ilyen teleportálás erővel rendelkeznek.
Nagyban ettem a fincsi vaniliás fagyim amikor egy szalvéta csattant az arcomon na hát ezt nem tudtam hova tenni és az érkezése irányába néztem, hát persze hogy a névtelen, így fogom hívni a névtelen xd.
Nagyban röhögött a haverjaival ezen az eszméletlenül "vicces" poénon.
Nem bírtam ki odaszóltam:
-Ezt most nagyon élvezted?
-Nem is tudod mennyire -kacsinott.
-Mi az rángásod van?
Erre a beszólásra még nagyobb lett a mosolya, nem tudott belenézni a szemembe és rázva lehajtotta a fejét az eszméletlen hatalmas IQ-val rendelkező barátai meg majd megszakadtak a röhögéstől.
Miután végeztem felálltam pont elindulóban voltam, de a zebra elött utolért a névtelen.
-Dávid -mosolygott.
-Madison -kacsintottam -a fene a rángás ragályos.
Ezen nagyon nevetett.
-Holnap látlak -majd elment.
Anyu otthon fogadott fincsi vacsival, lecsót csinált. Vacsi után elköszöntem anyuéktól és felmentem a szobámba.
Neten sok jelölést kaptam köztük Dávid azaz a névtelen.
Pont elérhető volt így írtam neki:
Madison Cox: Na neeee megtaláltál..
Szekeres Dávid: De rossz neked, mások örülnének;)
Madison Cox: A rángatás neten is megy ajaj, menthetetlen vagy sajnálom.
Szekeres Dávid: Haha, a humoród nem múló?
Madison Cox: Mi bajod a humorommal? Szerintem egész jó Amcsi létemre;)
Szekeres Dávid: Fogjuk rá;)
Madison Cox: Na jó éjt:)
Szekeres Dávid: Sweet dreams;)
Miután lecsuktam a gépem elmentem tusólni és utána egyből el is aludtam.

I don't care your judgment (Szüneteltetve)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz