'-Sziasztok, mivel új tanár vagyok itt egy gyors bemutatkozás után szeretném meghallgatni kinek milyen a hangja -küldött mindenkinek egy bíztató mosolyt.'
A tanárnő is énekelt, eszméletlen hangja van, Adele-tol a Rolling in the deep-et énekelte. Mindenki fantasztikus és tehetséges. Óra felénél a terem ajtaja nyílt és egy 12-es srác lépett be, azok a zöld szemek egyből megfogtak. Míg én bambán néztem azokat a szemeket a többiek tovább haladtak és a tanárnő, Anett engem szólított fel.
-Madison köztünk vagy??
-Ó igen elnézést elbambultam.
-Jobb lenne ha ide figyelnél, éppen a szeptemberi előadás zenéjét próbáljuk kitalálni, igen hálás lennék ha megeröltetnéd magad -morgott rám.
-Rendben, a történet egy elveszett, szerelmes féfriről szól így én Alan Walker-től a Faded című számot tudnám elképzelni, eszméletlen szóló és kórus részt is tudnánk beletenni, felpörgetve.
-Ez nem is rossz ötlet -vágott a szavamba a zöld szemű.
-Kinek tetszik még ? -kérdezte a többieket a tanár .
A 10 fős csoportból 8-an feltették a kezüket, a másik lehetőség a Mercy volt Shawn Mendes-től.
Az órák után Vincével taliztam a kapu elött.
-Na mehetünk? -emelgette csábosan a szemöldökét.
-Még szép.
A mozi felé rengetegett nevettünk, Vince még orra is bukott egy kavicson.
Meséltem neki az első ének órámról úgy ahogy ő a tánc órájáról, ők fogják rá a koreográfiát csinálni a számunkra.
Vígjátékra ültünk be, valami Mike és Dave esküvőre csajt keres című filmet, szét röhögtünk magunkat, de volt egy pillanat amivel nem tudtam mit kezdeni, baráti vagy sem fura volt. Valahol a film felénél tartottunk amikor Vince megfogta a combom, néztem is rá kérdőn mire ő elvette a kezét, nem hoztuk szóba a film után és remélem nem is fogjuk.
-Nem baj ha egyedül megyek haza ? Lenne még egy-két elintézni valóm.
-Nem, dehogy -válaszolta szomorúan.
A mozi után egyből elköszöntünk egymástól és rohantam haza. Haza felé...
YOU ARE READING
I don't care your judgment (Szüneteltetve)
Romance'Elgondolkoztatok mar azon mi lenne ha nem lennétek? Nos én már igen'