Nu ne vine sa credem cu cn ne-am intalnit in acel moment colegii noi erau niste fosti nu stiu daca sa le zic prietenii ca au fost ceva mai mult de atat... totul a inceput cand eu si cu Irene ne-am gandit sa mergem toate la mare timp de un weekend. Cum am ajuns am plecat spre mare, pe drum Sana si Daehyun au vrut sa isi cumpere o inghetata.
Sana: Aah, fetelor eu vreau inghetata, vreti si voi??
Daehyun: Vreau si eu, vin cu tine Sana.
Sana: Pai bun, daca doar Daehyun si cu mine vrem inghetata voi ne puteti astepta la barul de langa pana venim noi.
Cum noi am ramas aici iar fetele au plecat o aud pe Irene cum zice ca o dor picioarele, si se aseaza pe un scaun de la acel bar. Intre timp ne-am asezat toate, Sana si Daehyun inca nu s-au intors. La masa de langa se afla un grup de baietii care ne tot priveau, 4 dintre ei isi trag un scaun langa noi, cei 2 care au mai ramas la masa stau de parc ar astepta ceva. Unul din ei se baga in seama cu Irene iar ea rautacos ii spune ca poate pleca de unde a venit. Jisoo se gandeste sa ii intrebe cum ii cheama, dupa cateva minute bune in care Jisoo incerca sa faca liniste si sa se faca auzita, se enerveaza si incepe sa tipe la toti sa taca. Se facuse liniste deplina.
Jisoo: Cum va cheama si cati ani aveti?
!?!?: Eu sunt Hoshi si am 17 ani, el este Kai si are 18 ani si este cel mai mare dintre noi, acesta este Vernon si are tot 18 ani dar este mai mic decat Kai, el este Joshua si are 17 ani el este cel mai mic...
Nu il las sa termine, iar eu cu Irene le zicem razand:
Irene: Ai auzit Yeri nu mai esti cea mai mica de aici!!!
Eu: Asta voiam sa zic si eu!!
Hoshi: Ăm fetelor acm pot sa continui??
Rose: Ignora-le asa mai fac ele!! Spune aceasta chicotind.
Hoshi: Ok, pai am ramas la Wei si Suho care stau la masa se langa, iar amandoi au 18 ani.
Venon: Pe voi cum va cheama si cati ani aveti?
Irene: Eu sunt Irene si am 18 ani.
Eu: Eu sunt Yeri si am 17 ani, iar ea este Rose si are 18 ani, cea mai mare si cea mai responsabila, ea este Jisoo, are 18 ani.
Rose: Mai sunt 2 fete care s-au dus dupa inghetata, Sana si Daehyun, au amandoua 18 ani.
Cat am vorbit fetele noi Jisoo le vede pe fete cum vin cu 2 inghetate asa mari in mana cu bomboane si tot felul, aratau bn.Le-am facut cumostinta cu baietii si ne-am hotarat toti 12 sa mergem spre plaja, pe drum vad un magazin cu inghetata la cornet, aceasta arata ca un unicorn asa ca dupa 2 pasi am scricat sa se opreasca ca eu revin imediat.
Joshua ma vede aleegand spre acel magazin si vina dupa mine incercand sa tina pasul. Cum am ajuns am cerut si eu o inghetat si fix cand sa scot bani Joshua plateste el iar eu pe un ton apasat ii zic:
Eu: Nu era nevoie sa platesti pentru mine! Aveam si eu bani, puteam sa imi cumpar!
Joshua: Este placerea mea sa te vad fericita cu inghetata aia si macar sa stiu ca am contribuit la asta.
Eu: Ti se pare ca in momentul de fata sunt fericita?? Vezi tu aici fericire?
Joshua: Nu dar cat de curand o sa fie totul bn si sunt doar niste bani atat.
Eu: Bine.
Imi iau inghetata si ma intorc la restul sa mergem spre plaja. Wei si Suho sunt cu mult in spate dar Irene ii aude spunand ca Sana si Daehyun sunt dragute si frumoase si ca nu ar strica sa fie impreuna. Irene cum aude asta se duce spre Daehyun si Sana si le spune ce a auzit, fetele se uita spre cei 2 si incep sa rada.
Am ajuns pe plaja, cum intram in apa Vernon ii face o gluma proasta lui Irene si o ia pe sus dupa o arunca in apa, incepem sa radem dar Vernon cand nu e atent il trage Irene de picior si cade si el in apa.
Dupa ce ne amuzam putin ne stropim si radem o vedem pe Rose cum este luata in brate pe la spate de catre Kai, cum vedem ne dam toti mai intr-o parte pentru a le lasa in moment acestor porumbeii.
O iau pe Jisoo mai departe de restul si o intreb:
Eu: Cum ti se pare Hoshi?
Jisoo: Nu arata rau.
Vine Irene prin spatele nostru incercand sa me sperie:
Irene: Deci il placi?
Jisoo: Poate?
Eu: Poate inseamana, da!!
Sana observa ca ne-am cam indepartat de ei asa ca ne striga sa mergem la ea. Dupa o lunga balaceala stat la soare, noi, fetele am plecat spre hotel.
Pe drum incepem sa discutam
Sana: Deci...
Irene: Fara deci! Lui Jisoo ii place Hoshi!
Rose: Ah nu...
Eu: Ce ai patit Rose? Iti place Hoshi??
Rose: Nu... dar mi-a povestit Kai ca lui Hoshi ii place de tine, Yeri!
Eu: Ummm? Nu are cum!!
Daehyun: Si lui Joshua ii place de tine.
Eu: Ce fac cu 2?? Ciorba?? Vreti sa vedeti ca nu o sa ma mai placa nici unul, inclusiv Hoshi? Chiar daca asta ar insemna sa nu ma mai placa nici Joshua, meah arata bine dar mai exista si alti baietii pe lumea asta.
Irene: Ooooh Yeri ce e cu tine!? Ai cazut?
Eu: Da, se pare ca am cazut in cap! Zic eu bufnindu-ma rasul.
Intre Wei si Sana se infiripa ceva, la fel si intre Daehyun si Suho, de Kai si Rose nici nu mai zic pentru ca este evident si parca ar fi ceva si intre Irene si Vernon.
A doua zi rezolvam tot.....
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Sper ca v-a placut capitolul ^^
CITEȘTI
Mereu cu tine
FanfictionDeci ma plictisesc, asa ca m-am gandit sa impartasesc cu voi ideiile si sentimentele transmise prin aceasta carte. :>