Colegul nou, despartirea, impreuna!

13 3 0
                                    

Suho: El este acasa si nu mai are baterie si nici incarcator, se pare ca si-a pierdut incarcatorul.
Lui Hoshi nu prea ii vine sa creada ce a zis Joshua asa ca se departeaza de restul grupului si il suna pe Joshua:
*apel*
Hoshi: Unde esti?
Joshua: Acasa!
Hoshi: Frate nu te cred!
Joshua: Vorbim la scoala.
*apel terminat*
Vernon si cu Irene se indeparteaza si ei de restul grupului, se duc intr-un loc cat mai retras. Hoshi pleaca ingrijorat ca Joshua este acasa la Yeri, iar el nu se poate opune relatiei lor care se pare ca poate fi destul de stabila.
~ACASA~
Joshua se trezeste si vorbeste la telefon, iar eu fiind asa obosita nu am auzit nimic, se uita la ceas vede ca am intarziat o jumatate de ora de la scoala asa ca decide sa ma trezeasca cu cat mai multe saruturi, dar oboseala invinge.
Joshua: Yeri..! Yeri! Iubita mea, hai trezirea! Mica mea raza de soare.
Eu: Daca mai imi zici asa zbori pe geam!Joshua: Am inteles cum te pot trezi. Este ora 08:00 A.M. am intarziat la ora.
Cum aud cat este ceasul imi caut repede niste haine in timp ce il rog sa imi faca ghiozdanul si ma duc la baie sa ma schimb. Imi iu ghiozdanul si plecam, nu am mai stat sa ma aranjez, am plecat asa, era destul de tarziu.
Cum am intrat in curtea scoli Hoshi ne astepta furios.
Hoshi: Unde ati fost!? IMPREUNA!
Joshua: Calm. Pe Yeri a durut-o capul si nu a putut ajunge, iar eu nu am avut baterie sa imi sune ceasul.
Hoshi: Sa va tina....
Eu: Nu suntem impreuna. Raspund repede si panicata.
Hoshi: Nu sunt chior, Yeri! Va tineti de mana.
Hoshi se indeparteaza de noi dar tip mahnita la el.
Eu: Daca iti faci vre un rau promit ca vei regreta!
Joshua ma ia in brate si ma mangaie pe cap dupa sa uita in ochii mei si ma saruta brusc, in timp ce ma asteptam sa zica ceva.
O vad pe Rose si Kai cum se tin de manasi se indrepta spre clasa. Vernon si Irene se saruta pe o banca.
Eu: Lipsim o ora si se intoarce totul cu fundul in sus! Wow, ce schimbari!
Joshua: Nu este bine?
Eu: Nu, Hoshi ar trebui sa fie cu Jisoo, sau cel putin asta vrem noi doua...
Joshua: Totul o sa fie bine, acum hai si noi in clasa.
Aveam ora cu doamna diriginta, iar aceasta avea sa ne spuna ceva foarte important.
DD: Dragi mei copii, cum suntem foarte putini in clasa, vi se va alatura un coleg nou, numele lui este Woozi. Dragul meu te las pe mana fetelor mele, sigur cor avea grija sa te integrezi si iti vor prezenta scoala, nu este asa Yeri, Rose si Jisoo?
Eu&Rose&Jisoo: Nici o problema.
Eu: Ne-ar face placere.
Woozi: Perfect!
Joshua rasufla mahnit la spusele doamnei diriginta, Woozi este prietenul lui din clasele 1-4, din clasa a 4-a s-au mai intalnit din greseala o singura data la mare.

Woozi: Perfect!Joshua rasufla mahnit la spusele doamnei diriginta, Woozi este prietenul lui din clasele 1-4, din clasa a 4-a s-au mai intalnit din greseala o singura data la mare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu pare a fi o persoana asa rea, merita sa o cunosc mai bine, Joshua mi-a facut-o rau de tot la mare, dar daca ne despartim as vre sa o facem intr-un mod direct si sincer.
********************************************

Dupa terminarea orei am mers la Woozi, se pare ca eram singura care nu uitase ca trebuie sa ii prezinte scoala. Am facut cumostinta si am inceput sa ne plimbam prin scoala.
Eu: Ora urmatoare avem chimie, cred ca cel mai bine ar fi sa iti arat laboratorul de chimie.
Woozi: Dupa tine, imi place chimia, nu am avut note asa mari dar imi place.
Eu: Te inteleg perfect.
In laboratorul de chimie era o clasa cu diriginta lor care se uitau la un film de dragoste.
Diriginta clasei: Hei copii, stati sa va uitati si voi la film cu noi!
Eu: Pai avem ora de chimie.
Diriginta clasei: O faceti in clasa, dar daca ramaneti va motivez absenta.
Woozi: Ramanem?
Eu: Ăm... Bine!
Dupa terminarea filmului avand in vedere ca avea un final fericit eu mai mult m-am intristat, povestea filmului era asemanatoare cu intamplarea cu Joshua, unde m-a facut sa ma gandesc de doua ori daca ar merita relatia si daca ar fi o relatie stabila. Eu si cu Woozi iesim din clasa si il vedem pe Joshua cum vorbea cu o fata si o mangaia pe obraz in timp ce se apropia usor de buzele acesteia, pana in momentul in care ma duc la el il imping si ii dau o palma peste fata. In timp ce se uita in ochii mei indurerati ma dau cat mai departe de el incepand sa plang si plec de acolo, am luat-o la fuga spre o banca din curtea scoli mai retrasa, nu prea se vedea de pomi. Woozi discret se tinea dupa mine fara sa imi dau seama, cum ajung pe banca incep sa plang mult mai rau dar aud ceva:
Woozi: In sfarsit, te-ai oprit.
Eu: Nu este amuzant.
Woozi: Stiu dar hei uita-te la mine. Ai niste ochii asa frumosi, nu merita sa ai nici o lacrima in ei, da?
Dupa ce a terminat il iau in brate, dupa cateva secunde ii dau drumul brusc din brate si ma intorc intr-o parte in timp ce m-am indepartat putin de el. Acesta vine mai aproape si ma ia in brate lasandu-ma sa ma sprijin de el.
Woozi: O sa fie torul bine. Hai sa vorbim despre tine. Cum esti tu Yeri? Cati ani ai?
Eu: Pai am 17 ani si sunt o fire capoasa.. cam atat. Tu, Woozi, cati ani ai, cum esti, ce iti place?
Woozi: Am 18 ani sunt foarte capos si destul de rau cu persoanele apropiate. Pai imi cam placi tu, imi mai place matematica, chimia si catelusi.
Din tot ce am auzit parca ma descria perfect, intr-o anumita masura. Din momentul acela am inceput sa petrec o groaza de timp cu Woozi, mergeam impreuna la scoala, vorbeam des la telefon si pe WhatsApp.
*********************************************

^Dupa o luna^
Eu si cu Woozi am devenit foarte buni prieteni, tin la el foarte mult, cred ca incep sa tin la el mai mult decat ar trebui sa tin la un prieten, dar incep sa nu il mai vad un simplu prieten. Este foarte greu tot ce se afla in mintea si inima mea, faza cu Joshua a fosr fatala, e cam greu sa trec peste, dar este cel mai bine, cat mai departe cu atat mai bine. I-am mai crezut si minciunile legate de aceea relatie care o sa tina asa mult, este adevarat a tinut mai mult decat asa ziss "relatie" din vara.
Este luni ora 06:00 A.M. Woozi ma suna sa ma trezesc ca in fiecare dimineata. Cum ma trezesc stau mai mult de jumatate de ora sa vorbesc cu el la telefon, incerca sa ma trezeasca intr-un mod asa dragut, sincer este un om obisnuit dar mie mi se pare dragut, cum terminam de vorbit ma spal pe dinti si incep sa ma pregatesc de scoala.
La ora 07:15 A.M. sunt gata, ne vedem in statia de autobuz si mergem la scoala pe jos. Dimineata asta pare diferita, cum ies il gasesc pe Woozi in fata porti asteptandu-ma cu mainile la spate.
Eu: Woozi, ce surpriza placuta. Hmm.. ce ai la spate?
Woozi: Un cadou pentru raza mea colorata.
Era un buchet frumos de flori cu o felicitare prinsa de el: "Yeri, ne cunosstem de mai bine de o luna si simt ca te simt de o viata, sunt nebun dupa tine, ma irita si faptul ca vorbesti cu colegii nostri si te fac sa razi asa usor si eu nu, dar Yeri, eu te iubesc! Si nu doar ca pe o prietena, ca pe o iubita!"
Woozi: Yeri, vrei sa fi iubita mea?
Eu: Da!!!
Woozi: De cat timp asteptai intrebarea asta?
Eu: De mult!!!
Duc buchetul in casa, il pun intr-o vaza cu apa si cum ies sar fericita in bratele lui, iar acesta ma saruta soptindu-mi:
Woozi: Sper ca eu sa fiu ultima persoana din viata ta care te saruta...
Eu: Nu am nevoie de altcineva.
Irene era la geam si se uita la noi, nu doar ca se uita, s-a gandit sa filmeze toata scena si sa o dea pe WhatsApp pe grupul nostru, al fetelor "Scrne de genul mai intalnim si in filme."
Jisoo&Rose&Sana&Deahyun, incep sa tasteze...
*********************************************

Sper ca va placut acest capitol si sper sa va placa aceasa carte, este cam haotica, este un haos complet.
:?

Mereu cu tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum