O alegere proasta

12 3 2
                                    

Joshua: L-ai ales pe el... in locul meu.. nu vreau sa mai stiu ceva de tine!
O suna pe Jennie si vorbeste cu ea.
*Convorbire telefonica*
Joshua: Buna! Vrei sa iesim la un suc?
Jennie: Normal!
Joshua: Perfect ne vedem intr-o ora in fata casei tale, vin sa te iau! Paa!
*Convorbire incheiata*
Auzit tot ce a zis Joshua incep sa plang in bratele lui Hoshi fara ca el sa isi dea seama. Cum mi-a dat drumul sa se uite la mine observa cum imi curge o lacrima pe obraz.
Hoshi: Micuta mea raza de soare nu merita sa planga nici o lacrima, hai acasa, te duc eu.
Iar acesta ma pupa pe frunte parinteste si ma duce acasa. Pe drum am incercat sa vorbesc cu el.
Eu: Hoshi, uite stiu de ce ai geaca pe tine, ti-am vazut mana, am vazut ca pe cealalta mana doar ai incercat, dar nu este bine sa faci asta, nu ajuta iti faci rau de unul singur nu este deloc bine... Uite eu nu vreau sa te cert, te inte....
Nu am apucat sa termin cuvantul ca Hoshi imi ia mainile si se uita la incheieturile lor fara sa imi dau seama.
Hoshi: Ce ai facut...?
Eu: Sunt de mult, nu am avut cei mai roz ani dar hai sa nu vorbim despre mine si ce am facut sau nu am facut, acum vorbim despre tine, deci te inteleg dar nu ajuta cu nimic asta, ai o rana foarte adanca la mana si o sa ramai cu semn, dar uite hai sa vorbim despre fete, gandeste-te ca vorbesti cu Joshua deci hai spune tot....
Hoshi: Chiar... am o intrebare unde este Joshua?
Eu: A... el a trebuit sa plece de urgenta acasa. Acum spune-mi tot, vorbeste cu mine te v-a ajuta.
Hoshi: Pai cu Joshua as vorbi despre cat de superba, frumoasa, draguta, inteligenta si speciala esti pentru mine.
Eu: Hai sa vorbim despre fete in general.
Hoshi: Pai mi-ar mai place de Jisoo, pare o fata destul de interesanta.
Eu: Ding-ding, acesta este raspunsul, nu ar fi trebuit sa faci nimic din ce ai facut, ar fi trebuit sa treci peste ceea ce am zis, uite iti zic un secret, ramane intre noi dar lui Jisoo ii place de tine si tine mult la tine si nu doar ca prieten si mai mult de atat, ce zici?
Hoshi: Ca ar fi o idee chiar minunata! Esti un geniu!
Eu: Fiind asa un geniu acum imi dai pachetul cu tigari si sticluta cu vodka din buzunare! Hai repede!
Mi le da mie asa ca le bag eu in buzunar la o strada distanta de casa.
Eu: Hmmm... nu ai gusturi rele, Black Davidoff nu e rau deloc.

 nu ai gusturi rele, Black Davidoff nu e rau deloc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Hoshi: Tu.. ai si...?
Eu: Nu. Dar multumesc mult ca mai dus acasa si sper sa iti fie de folos tot ce ti-am zis!
Hoshi: Eu iti multumesc ca ai avut grija de mine!
Cum intru in casa ma duc la mine in camera si stau la geam, dupa cateva minute tealizez ca sunt singura acasa asa ca ma duc si cotrobai in geaca si scot pachetul de tigari si sticluta de vodka pe pun pe pervaz cand vad ca pachetul nu are bricheta, ascund pachetul si sticluta bine in camera si ma incalt si fug repede la magazin sa cumpar o bricheta si o sticla cu suc. Cum ajung acasa parintii mei ajunse-se doar ca erau asa obositi incat cum s-au intins in pat au si adormit. Am intrat la ei sa fac o proba sa vad daca au adormit si daca ma aud asa ca am intrat si m-am prefacut ca incep sa caut ceva, nici o miscare erau foarte obositi. Pai de acum dabea incepe seara, era ora 12:03 A.M. asa ca imi inchid usa la camera si pun o asa zisa alarma care este destul de mica si greu de observat in dreptul usi parintilor in caz daca iese vre-unul din camera telefonul meu v-a incepe sa sune asa ca as avea timp sa steang tot si sa ma pun in pat si sa ma prefac ca dorm ca nu cumva micutul ingeras sa fie obosit maine la ore, sper sa nu fie cazul sa fac ceva de genul. Imi deschid geamul, nu larg si ma asez pe pervaz imi scot castile la si le bag in telefon incepand sa dau muzica la maxim iar pe acestea sa le agat de manerul geamului, era asa liniste incat se auzeau perfect, imi scot pachetul de tigari de unde e ascunt si incep sa fumez, dupa o zi ca asta m-ar linisti si ar fi mai bine sa fac asta decat sa imi creez mult mai multe semne pe maini.
Ora 05:30 A.M. in 2 ore ar trebui sa ma trezesc, pachetul este aproape gol, cand l-am luat de la Hoshi lipseau 3 tigari, iar sticluta de vodka era deja data pe gat de vreo 2 ore, ma apuc sa imi fac ghiozdanul daca tot sunt treaza si imi deschid geamul mai larg, parintii mei la ora 06:00 A.M. se trezesc si la 06:30 pleaca la munca, asa ca 30 minute "voi dormi", o sa stau in pat pe telefon asteptand sa plece. Cum au auzit ca au inchis usa la intrare si aud motorul masini si ma uit pe geam cum pleaca ma imbrac de scoala si mai stau la geam terminand pachetul de tigari, imi iau hanoracul si observ ca mai aveam o sticluta mai mica decat cealalta de de vodka asa ca imi fac o cafea cu lapte, imi iau sticluta si ceasca si ma duc la pervaz unde ma asteptau si restul tigarilor. Beau sticluta aia instant si ma apuc de cafea si incep sa termin pachetul. Irene care sta fix in fata mea si are geamul in fata mea ma vede dar nu imi zice nimic, nu ma suna si nici nu imi da mesaj, de la atata vodka chiar nu am nimic si nu sunt ametita deloc ceea ce este foarte bine. Ora 07:30 A.M. ma uit pe geam cu Irene pleaca spre statia de autobuz asa ca ma spal pe dinti imi iau geaca de blugi ma dau cu o tona de parfum si plec si eu de acasa.
Eu: Heeeii!!! Irene! Asteapta-ma!
Irene: Wow!? Ce este cu tine de esti gata?
Eu: A fost o noapte usuoara, m-am culcat devreme si m-am trezit mult mai devreme.
Irene: Da cum sa nu!! Te-ai culcat cel mai devreme! Ma crezi proasta? De cand fumezi si de cand bei? Frate, mirosi de la o posta!
Eu: Chiar miros!? Asta nu e bine.... A fost doar o seara atat in rest nimic, ce avem prima ora?
Irene: Desen, de ce?
Eu: Nu merg la desen, ma intorc acasa sa ma imi fac baie la cap si vin la a 2-a ora.
Irene: Vin cu tine si imi povestesti absolut tot!
Mergem acasa la mine si incep sa ii povestesc asa ca Irene ramane socata de toate cele auzite. Dupa ce ma da si ea cu o tona de parfum dupa ce m-am mai dat si eu, mergem la scoala fara sa dam o explicatie nimanui.
************************************************

La scoala Hoshi ma astepta in fata porti, ingrijorat ma prinde de mana si ma trage de langa Irene mergand cu mine pe o banca. Ma ia in brate iar acesta simte miros de alcool si de tigari.
Hoshi: Yeri... tu ce ai facut cu ce ti-am dat ieri.
intrand in panica incerc sa il mint ca sa nu isi dea seama de ce am facut.
Eu: Cum am intrat in curte le-am aruncat la gunoi!
Hoshi: Minti, inca mirosi a tigari si alcool pe langa tot mirosul asta de parfum care incerca sa il acopere pe celalalt.
Eu: Da... Am cam fumat si baut...
Hoshi: Cat?
Eu: Tot ce mi-ai dat...
Hoshi ma imbratiseaza si imi explica ca nu e bine asa ca o sa ma potolesc si o sa fie ultima data cand fac asta.
Josua vine spre noi cam deprimat.
Joshua: Buna... Hoshi vezi ca Jisoo te cauta disperata prin scoala.
Hoshi: Ma duc acum!
Eu: Poate iese ceva din asta.
Joshua: Yery vreau sa iti marturisesc ceva.......
************************************************


Sper ca va palcut si capitolul acesta si daca da in urmatoarele zile va aparea urmatorull!!
Am postat 2 capitole in aceeasi seara pentru a recupera zilele in care nu am postat!

<:

Mereu cu tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum