Baietii vin langa noi si incep sa vorbeasca cu noi.
Joshua: Buna fetelor... Ce faceti?
Eu: Ce vreti?
Wei: Vrem.. Sa ne cerem scuze...
Rose: Pentru? Ati facut ceva? Spune ea ironica.
Irene: Hai ce mai vreti!?
Eu: Puteti pleca sa va vedeti de treaba voastra!
Dupa toate cele auzite baietii pleaca suparati pe o banca mult mai departe de noi in timp ce stau si vorbesc si se mai uita din cand in cand spre noi.
Sana: Cat tupeu sa vina aici si sa isi ceara un amarat de scuze!
Deahyun: Da ce vrei? Palate?
Jisoo: Dar nu de asta este vorba....
Eu: E vorba dr faptul ca nu au facut ceva ce poti trece repede cu vederea..
Rose: Gata! Hai sa ii ignoram nu le dam atentie ne intalnim undeva si facem proiectele si gata!
Eu&Jisoo&Irene&Deahyun&Sana: Bine...
Am plecat din parc mergem spre casa cand observam ca se muta o fata noua vizavi de Irene. Jisoo se uita mai atent si observa ca este o prietena foarte buna a ei, era chiar Jennie Kim.. Prietena ei cea mai buna! (Noi suntem o familie asa ca nu ne bagam in asta.). Se duce la ea si o imbratiseaza.
Jisoo: Jennie OMG! Te muti aici??
Jennie: Da! Si sunt cu tine la scoala! Suntem in aceeasi clasa!
Jisoo: Nu cred tu trebuia sa fi colega cea noua.. pe langa cei 6 idiotii.
Eu&Irene: Umm, hello?
Jisoo: Fetelor era este Jennie Kim, dar eu ii spun Jennie, Jennie ele sunt colegele si pretenele mele cele mai bune, Irene, Yeri, Sana, Rose si Deahyun.
Eu: Incantata!
Rose: Heeei!
Sana&Irene: Asculti kpop?
Deahyun: Pai buna!
Jennie: Nu, nu ascult..
Dupa ce am facut cumostinta cu Jennie si am mai vorbit cu ea se facuse seara iar noi trebuia sa plecam acasa deoarece maine o sa fie o zi lunga....
*******************************************************Este marti dimineata, ora 06:30 si vorbim sa ne vedem peste o ora asa ca incepem sa ne pregatim. Ora 07:00 iar eu nici ghiozdanul nu il facusem, o sunt pe Irene
*apel*
Eu: Cred ca intarzi putin...
Irene: Iar Yeri? Iar!?
Eu: Vorbeste cu fetele ca sa stie!!
Irene: Ok pa!
Dupa ce am terminat de vorbim cu Irene am incepu sa ma imbrac cu ce am gasit si mi-am facut ghiozdanul. Se facuse 07:30, iar eu nu imi gaseam cheile dupa 5 minute le-am gasit si am iesit la fete sa plecam.
*********************************************Si am ajuns la scoala, prima ora o aveam cu dirigina (YEY), dar partea buna este ca nu am mai intarziat. Cum intram in curtea scoli vedem "trupa de soc" nu le dam atentie si intram in in scoala, ne-am dus in clasa asezandu-ne in banca. Diriginta intra mai devreme explicandu-ne mai multe detalii despre proiect. S-a sunat si dirigina ne spune ca saptamana viitoare vrea sa vada proiectele. In pauza a trebuit sa ne bagam in seama cu baietii pentru proiect.
Jisoo: Joshua unde si cand facem proiectul?
Hoshi: Yeri proiectul in facem maine, vi la mine sau vin eu la tine?
Joshua: Mergem la o cafenea, ne luam cv de baut si il si facem, maine dupa ore.
Rose: Kai si noi??
Eu: Um.. vin eu la tine?
Vernon: Deci Irene, vi la mine dupa ore si facem proiectul?
Sana&Deahyun: Mergem poimaine lano cafenea si facem proiectul toti 4?
Wei&Suho: Ok.
Kai: Maine dupa ore la mine?
Rose: Bine.
Dupa discutie am plecat in banca fiecare si ne-am vazut de treaba. Ma plictisesc asa rau nu se mai termina orele ca sa plecam acasa.
Vine Jennie cu un zambet ciudatel spre noi. Jennie: Fetelor, Joshua este asa dragut, nu se poate. Arata asa bine, vorbeste asa frumos si e asa dulce.
Mintea mea: Daca ai sti de ii poate pielea nu ai mai fi asa uimita de el.
Jisoo: Nu il cunoastem nu stim cum e el.
Eu: Daca pare asa asta nu inseamna ca si este.
Irene: Poate doar vrea sa dea o impresie buna, atat, ii lese si lui ceva din asta.
Sana: Exact nu avem de unde sti cum sunt.
*********************************************Pe drum spre casa ma tot gandesc cum unii din baieti au propus sa facem proiectele acasa. Aaaaaah.. mi-a picat fisa. Stai ce!?
Eu: Fetelor!
Jisoo: Daaaa? Ce ai patit Yeri?
Eu: Unii din baietii ne-au chemat la ei acasa ceva nu este in ordine...
Irene: I die... bye bye, my friends!
In timp ce vorbeam despre asta Sana vede cum ei erau in spatele nostru incercand sa asculte ce vorbim, dar nu le-a reusit doarece noi in timp ce vorbeam radeam sine si certam in legatura cu asta.
*********************************************Am ajuns acasa ma duc fix in pat sa ma relaxez dupa ziua asta asa lunga cand primesc un mesaj pe telefon. Era un numar care nu il aveam printre contacte si nici nu stiam al cui ar putea fi numarul.
*mesaj*
!?!?: Buna!
Eu: Cine esti?
!?!?: Sunt cu tine in clasa.
Eu: Ohh, scuze Jennie, ce faci?
!?!?: Bine tu?
Pana sa raspund priemesc un mesaj de la Jisoo cu numarul de telefon al lui Jannie sa vorbim cu ea sa ne intalnim maine dimineata sa mergem toate 7 la scoala. Deci nu era Jennie clar era unul dintre baietii!
Eu: Hoshi, ce vrei??
Hoshi: Um.. cum ti-ai dat seama ca sunt eu?
Eu: Serios?? Ai preferat sa minti in loc sa zici ca esti tu din prima si nu ca esti Jennie??
Hoshi: Pai... scuze.. dar daca as fi zis "Buna sunt Hoshi!" ai fi lasat seen.
Fiind furioasa ca m-a mintit i-am lasat seen si nu am mai vb cu el.
Asa ca ma trezesc cu mesaj de la........
**********************************************Sper ca v-a placut capitolul... 0 inspiratie...
:<
CITEȘTI
Mereu cu tine
FanfictionDeci ma plictisesc, asa ca m-am gandit sa impartasesc cu voi ideiile si sentimentele transmise prin aceasta carte. :>