Jisoo: Unde asta?
Sana: Este Yeri?
Deahyun: Yeri cu Joshua s-au impacat??
Rose: Eu sunt cu Kai si a vazut video-ul si l-a sunat pe Joshua sa ii spuna?
Eu: Care este problema lui Joshua ce fac eu?
Sana: Clar e Yeri!
Irene: Impreuna cu Woozi!!
Bun citesc aceste mesaje si imi las telefonul in buzunar si imi vad de drum impreuna cu Woozi. In coltul strazi il vad pe Joshua, nu ii dau importanta asa ca vreau sa trec pe langa dar Woozi se opreste.
Woozi: Buna frate! Ce faci?
Joshua: Asta fac! In timp ce ii da un pumn in ochiul drept lui Woozi.
Eu: De ce ai facut asta?
Joshua: Esti a mea Yeri, trebuia sa ramai cu mine, nu cu el.
Eu: Ramai tu cu asta! Spun pe un tin apasat in timp ce ii dau un mare pumn in maxilar si plec de mana cu Woozi.
Woozi: De ce ai facut asta?
Eu: Nemernicul o merita de mult!
Woozi: Yeri, ai ceva sa imi povestesti? Care e toata treaba cu Joshua?
Cu greu am inceput sa ii povestesc intamplarea din vara de la mare, cum a dormit la mine acasa si despartirea noastra la care a asistat si el. Nu mi-a fost usor sa ii povestesc dar el a inteles asa nu m-a lasat sa continui unele parti pentru a imi usura durerea provocata de amintirile urate, create de Joshua.************************************************************
Aleluiaaa. Este vineri si ies de la scoala impreua cu Woozi, urmeaza doua zile in care scap de scoala. Woozi ma duce acasa dupa imi spune ca se va duce si el acasa. Dupa aproximativ o ora primesc o poze pe WhatsApp de la Woozi unde scria "Un cadou mic si dragut pentru o persoana importanta din viata mea!"
*conversatie WhatshApp*
Eu: OMG! Este pentru mine??
Woozi: Normal! Cine altcineva este mai important decat tine?? Exact! Nimeni!
Eu: Asa dragut....
Woozi: Stiu, cainele e superb.
Eu: Amuzant! Nu caintele, tu esti asa dragut!
Woozi: A... Cainele nu iti place..?
Eu: Normal ca imi place!!
Woozi: Asta si voiam! Sa ii dai un nume!
Eu: Hmm... sa il cheme Piki!
Woozi: Piki ramane!************************************************************************
Ii povestesc mamei despre cadol mic si dragalasi, iar ea este uimita de ce zic asa ca nu prea ii vine sa creada. Cu bune cu rele eu eram foarte obosita asa ca nici nu stiu cat era ceasul ca m-am dus sa ma culc. Am dormit pana ziua urmatoare. Ma trezesc niste zgomote de afara, doi baietii tipau si am auzit un latrat de caine. Ma trezesc si ma uit pe geam era Woozi pe jos ranit si Joshua cu o bata in mana in timp ce voia sa se apropie de caine. In cateva secunde am iesit afara pe la spatele lui Joshua luandu-i bata din mana, in timp ce am apropiat-o de capul lui.
Eu: Daca te mai atingi de Woozi sau de catel de omor cu mana mea, indiferent de consecinte!
Joshua: Nu te.ai atinge nici de un fir pe par de al meu.
Eu: Sigur?
Joshua: Da.
In spatele meu era Kai care se pregatea sa ma loveasca, dar l-am vazut cu coada ochiului, asa ca i-am dat o bata in cap lui Joshua si m-am lasat pe vine dandu-i si lui Kai o mare bata peste picioare. Il iau pe Woozi si catelul si intram in casa, Woozi avea putin sange in zona frunti asa ca am luat spirt si am incercat sa dezinfectez rana.
Woozi: Esti uimitoare!
Eu: Wow... Baietii te-au lovit tare la cap, nu?
Woozi: Ai batut doi baieti!
Eu: Si tu poti face asta cand nu esti luat in surprindere cu o bata fix in cap si am avut doar noroc ca l-am azut pe Kai.
Woozi: Cum de l-ai vazut? De unde sti sa faci toate astea?
Eu: Am auzit un pas si am inceput sa a uit cu coada ochiului in spate. De unde? Am niste prietene interesante, mai ales Irene, nu exista zi sa nu ne batem sau sa vina pe la spate si sa ma trezesc cu o carte in cap.
Woozi: La scoala unde am fost eu toate fetele erau cuminti si chestiile de genul le numeau "Jocui prostesti ale baietilor.".
Eu: Asa am mai avut si noi fete in clasa dar cine le baga in seama? Comentau le luam si pe ele la bataie.
Dupa cateva ore de stat impreuna am hotarat sa vad daca Joshua mai este pe jos. Din neericire chiar era, woww, ma duc la el sa imi bat joc de el si sa incerc sa il trezesc.
Eu: Iubitulee, ce ai patitce s-a intamplat cu tine? Iubitule, te rog raspunde!
Joshua: Yeri.. tu esti....?
Eu: Da, ingerasul tau pazitor, raza ta de soare!
Joshua se ridica in picioare instant si sare sa ma ia in brate, dar il opresc pana sa se atinga de mine.
Eu: Haha, daca te mai prind ca te iei de Woozi te omor, clar?
Joshua pleaca suparat din cauza faptului ca tot ce am zis era o simpla gluma si nu sunt u adevarat iubita lui. Imi place, ar trebui sa ma distrez asa mai des!
Woozi:........................................Da stiu capitol scurt dar imi e somn asa ca postez altul si maine sau nush cand deci sper ca va placut acest capitol.
>.<
CITEȘTI
Mereu cu tine
FanfictionDeci ma plictisesc, asa ca m-am gandit sa impartasesc cu voi ideiile si sentimentele transmise prin aceasta carte. :>