Proiectul

29 4 1
                                    

Noi toate 6 stam in banca in felul urmator: Jisoo si Irene in a 2-a banca de la perete, eu cu Rose in spetele lor, a 3-a banca de la perete iar Sana cu Deahyun in a 2-a banca de la mijloc, fix instanga lui Jisoo.
Pe Rose o apuca plansul deoarece si-a amintit de aceea seara unde Kai a plecat fara sa zica nimic, fara sa ii pese el doar a plecat fara nici o problema. Doamna diriginta panicata se sperie de reactia ei asa ca ea pleaca furioasa spre baie plangand, iar noi fugim dupa ea.
Jisoo: Hei... Rose este ok.. e doar un idiot, oricum nu te mai vedeai cu el cum plecam de la mare.
Rose: Dar dc el!? Fix el!? Sa fie printre colegii noi!?!? Dc el!?
Sana: Pur si simplu au venit aici nu cred ca au venit intentionat aici.
Eu: Si daca au venit special pentru noi, daca tin la noi cu adevara? Intreb eu incepand sa rad si incercand sa o fac pe Rose sa rada si ea cu noi.
Irene: Sor-mea n-are un picoooor..... . Irene inceaca sa cante melodii idioate ca sa o amuze pe Rose.
Eu: Un elefenat, se legana, pe o panza de paianjeen....
Sana: Si pentru ca, nu se rupea, au mai chemat un elefant, hai Rose cu noi!!!
Jisoo: Nu ganditi?? Cantati aiurea!
Deahyun: Ce te bagi si tu? Eu ascultam ce canta ele!
Eu&Irene&Sana: Ce vrei ne lasi in pare!
Jisoo: Sunteti idioate!
Irene: Tu esti idioata! Hai pa!
Rose incepe sa rada de cum ne certam fara motiv, asa ca mergem spre clasa, intram in clasa cu zambetul pe buze. Doamna diriginta ne cearta pentru comportamentul nostru: Nu este normal sa reactionati asa si sa plecati si tu fetito te apuca plansul asa din senin si pleci cand vrei din clasa? Unde te crezi? Astfel de manifestari la mama acasa nu aici!
Eu&Jisoo&Rose&Deahyun&Sana&Irene: Ne pare rau, nu se va mai repeta, promitem ca nu mai facem! Spunem toate cu un glas posomorat.
Doamnei diriginte ii vine o idee asa din prima zi de scoala ca toata clasa sa faca: Un proiect despre "Anul scolat al unui elev" unde este prezentata anul acelui elev in amanunt despre ce face la scoala dar si in timpul liber, acest proiec o sa fie pe grupe de cate 2 persoane!
Noi fericite incepem sa vb cum o sa fie echipele:
Eu&Rose: Noi!
Jisoo&Sana: Noi!!
Irene&Deahyun: Si noi!
Din cauza galagiei provocate doamna diriginte se supara pe noi si ne interzice ca 2 dintre fete sa fim in acelasi grup, asa ca vine cu o idee:
DD(doamna diriginta): Pentru grupe este de preferat sa fie un baiat si o fata!
Eu incepnad sa soptesc sa ma auda si fetele nu doar Rose: Easy, scapam bine, facem proiectul cu colegii cu care am fost si in generala si ii cunoastem mult mai bine.
Doaman diriginta auzind spunele mele ne obliga sa facem proiect cu colegii cei noi.
Eu incepand sa comentez: Fiecare isi face partea o aduce la scoala si aia a fost.
DD: Fiecare se duce la colegul de grupa acasa sau la o cafenea si isi fac proiectele!
Mintea mea: Cotoroanta are aparat auditiv de ma aude asa bine!?
DD: Am sa aleg eu grupele!
Eu si Rose ne uitam una la alta speriate in timp ce Jisoo si Irene se intorc la noi.
DD: Rose cu Kai! Irene cu Vernon! Sana cu Suho! Deahyun cu Wei! Yeri cu Hoshi! Iar Jisoo cu Joshua!
La toate cele auzite stam cuminti si nu schitam nici un sunet deoarece poate deveni mai rau. Cum am plecat ne-am luat cartile si ne-am dus in parcul de langa scoala la o masa, locul unde ne strangeam noi cel mai des. Pe o banca mult in departare sunt baietii, yeyy ce ne doaream!!
Baietii vin si se baga in seama cu noi ....
**************************************************



Sper ca va placut capitolul asa scurtut cum este el..!
._.

Mereu cu tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum