Joshua: Yeri vreau sa iti marturisesc ceva.... Eu nu am mai iesit ieri la intalnirea cu Jennie.
Eu: Aha. Si ce imi zici mie? Vrei un premiu? Ce imi zici mie?
Joshua: Yeri nu fi suparata pe mine... Yeri eu te iubesc...
Sunt suparata pe el asa ca nu vreau sa vorbesc cu el, cand sa ma ridic sa plec de pe banca se ridica si el si spune rastit:
Joshua: Tu nu pleci nicaieri!
Si ma trage de mana si ma saruta asa ca nu am putut sa refuz asta... as minti daca as spune ca nu mi-a placut, dar nu vreau sa stie nimei asta. Dar cine se uita pe geamul scoli de la etajul 2, chiar Irene cu Jisoo si Sana care au ramas blocate de toata scena si asta nu e singura coincidenta, cu un etaj mai jos se uitau pe geam Wei cu Hoshi care parea putin idurerat, Vernon si Suho care erau fericiti si zburdau de fericire pe hol ca prietenul lui a avansat la un alt nivsel. Dar ei nu stiau ca intre mine si Joshua nu o sa se intample nimic. Dupa acel micut sarut am plecat in clasa, acolo fetele ma asteptau.
Sana: Nebuna se saruta cu Joshua. Parca nu iti placea?
Irene: Cum a fost?
Deahyun: Nu e de tn.
Jisoo: Lasa-ti-o sa ne povesteasca!
Eu: Meah a fost ok, cum sa fie, doar un sarut nimic mai mult. Si nu imi place Joshua.
Rose: Nuuuuuu... Doar mai putin mai mult.
Eu: Ha ha, foarte amuzant.
La cat de mult am dormit nu imi arde de asta acum, chiar nu am chef, tot ce vr e sa ma duc acasa si sa dorm pana maine dimineata si cred ca asta am sa fac cand ajung acasa.
Aleluiaaa, gata scoala, acasaa si somn, dar neah m-am grabit sa zic asta, mai bine taceam cand sa imi fac ghiozdanul sa plec Joshua vine pana la mine:
Joshua: Hei, uite ma gandeam ca poate vrei sa iesim undeva acum dupa ore...?
Nu apc sa raspund ca Jisoo se baga in seaman:
Jisoo: Da, normal a vrea!
Nu am mai apucat sa refuz sau sa zic orice altceva ca era deja prea tarziu, asa ca am mers impreuna cu Joshua sa bem o cafea, la cat de obosita sunt am nevoie de mai mult de o cafea.
Cat am vb despre noi am inceput sa ne cunoastem mult mai bine si poate i-as da o sansa sa fim impreuna, tot ce trebuie este sa ma intrebe, nu am sa bat nici un apropo la asta si nici sa intreb eu. Incepe sa imi placa ideea asta, eh cu bune cu rele Joshua a decis sa ma duca acasa, purtam acelasi hanorac ca si ieri, unde aveam doar gricheta cumparata ieri am lasat-o acolo dar cand sa traversam strada m-am impiedicat de bordura si era sa cad dar Joshua m-a prins si din cauza zdruncinaturi bricheta a sarit din buzunar si a cazut ce jos am incercat sa o ascund ca nu cumva Joshua sa credea ca fumez dar sunt cam neindemanatica si cand sa o iau de pe jos mi-a cauzut din mana, in acel timp a mai trecut un om pe langa noi iar Joshua a crezut ca este bricheta acelui domn. Cand sa se duca spre el l-am oprit:
Eu: Joshua... este a mea.
Joshua: Yeri? Tu fumezi? Ai ceva sa imi zici?
Eu: Nu, nu fumez adica am fumat aseara... atat in rest nu fumez nu nimic.
Joshua: Esti singura acasa?
Eu: Um.... da, de ce?
Joshua: Mergem imediat la tn in amera sa iti caut pachetele si sa le arunc, nu au ce cauta la tine!
Eu: Bine, pai hai sa mergem.
Joshua suparat si furios ma ia de mana si cand ajungem in fata casei ma lasa sa intru singura cu ideea ca el are putina treaba si se intoarce.
Eu: Vezi ca las usa deschisa, ma suni cand intri si nu ma speri.
Joshua fara sa stiu a vorbit cu Vernon sa ii aduca un buchet mare cu trandafiri rosi, cum ii ia de la Vernon intra in casa incet eu fiind la mine in camera si baga buchetul intr-o vaza. Urca la etaj sus unde crede ca as avea dormitorul in timp ce eu ma uit pe geam dupa el si imi pune mana pe umar, ma speri de el si ii dau un mare cot in splina si o palma peste fata. Dupa ce fac ca era el si l-am cam lasat putin fara respiratie se aseaza in pat:
Eu: Ti-am zis clar sa ma suni cand ajungi nu sa ma speri! Esti bine?
Joshua: Da... Sunt bine...
Eu: Imi pare rau... nu am vrut.
Se uita la mine asa atent dar eu m-am ridicat sa imi las hanoracul pe un scaun si cand ma intorsc se ridica si ma ia pe sus si ma arunca in pat si incepe sa ma gadile pentru a nu ma mai vedea asa serioasa si incordata, dupa ma duce spe vaza cu buchetul:
Joshua: Yeri...
Nu il las sa termina fraza ca ii raspund rastit:
Eu: De ce iti ti florile pentru Jennie la mine in vaza?
Joshua: Sunt pentru tine... Yeri, vrei sa fi iubita mea?
Eu: Um.... Pentru un alt weekend??
Joshua: Nu, o sa tina cat mai mult, ani de zile de preferat cat mai mult impreuna cu tine.
Joshua: Deci... Ce zici?
Eu: Da, vreau sa fiu iubita ta!
Joshua mirat se uita la mine si se apropie din ce in ce mai mult pana cand ma imbratiseaza dupa usor ne apropiam si ne sarutam, in timpul ala aud masina parintilor, In secunda aceea il imping putin pe Joshua si il iau cat mai repede la mine in camera unde il ascund in pat, deoarece sub pat nu are loc. Incolacesc patura, o fac in asa fel cat sa aiba mai multe cocoloase imi iau ghiozdanul si imi imprasti cartile in tot patul cat sa nu se vada trupul unui om sub patura. Cum intra mama in camera par cat mai naturala si obosita.
Mama: Ce faci?
Eu: Bine, imi fac temele pentru maine.
Mama: Ai mult de scris?
Eu: Nu, ma descurc, imi este asa somn.
Mama: Noi terminam de mancat si ne ducem la culcare, poate ar trebui sa faci si tu asta dupa teme.
Eu: Asta aveam in plan, sa ma culc dupa.
Iese mama din camera si o aud cum coboara scarile asa ca dau drumul la muzica si il scot pe Joshua de sub patura. Muzica acopera conversatia mea cu Joshua.
Eu: Nu poti sa pleci ai mei te pot vedea sau se pot trezi oricand, te duci acasa maine dimineata, la ora 06:30 A.M. ne trezim.
Joshua: Si unde o sa dorm? Intreaba el uitandu-se spre pat.
Eu: Pai... patul este destul de mare asa ca o sa dormim in pat.
Joshua: De cand astept sa aud asta!
Eu: Um... Ce vrei sa zici cu asta!?
Joshua: Hai sa dormim iubita mea...
Eu: Ar trebui sa...
Nu apuc sa termin ce zic ca adorm, Joshua incerca sa ma trezeasca ca sa nu dorm in hainele de strada dar nu merge asa ca se aseaza langa mine si dormim impreuna.
Se face ora 07:30, iar noi inca dormeam, fetele ma suna disperate si nu dau de mine, pe Joshua il suna baietii si la fel nu dau de el.
*LA SCOALA*
Fetele si baietii se "unesc" pentre a ne gasi.
Irene: Deci multa atentie, stie cineva ceva de Yeri sau de Joshua??
Deahyun: Astia 2 sunt amandoi, cred ca in pat, dorm.
Wei: Exagerezi!
Hoshi: Cred ca stiu unde putem sa aflam. In timp ce se uite spre Jisoo.
Jisoo: Ne uitam pe harta de la snapchat!
Sana isi scoate telefonul si intra cat de depede poate.
Sana: Daca mi-ar merge si mie caramida asta de telefon as vedea unde sunt!
Vernon: Nu te chinui tu nu il ai si pe Joshua. Spune asta in timp ce isi scoate telefonul si intra si el pe aplicatie.
Sana: Yeri este acasa. Nu a mai intrat de... aseara!?
Suho: Iar Joshua nu stim unde este, nu stiu strada.
Jisoo: Arata-mi! Cum banuia Deahyun! Sunt amandoi la Yeri? Si el nu a mai intrat la aceeasi ora ca si Yeri.
Sana: Poate acum nu sunt in acelasi loc. Deahyun, incarca sa o mai suni pe Yeri, iar tu Suho pe Joshua.
Wei: Tot cred ca exagerati! Joshua e un ingeras nu ar dormi la o fata acasa, mai ales la ea!Irene: Mai exact ce are Yeri?
Wei: Mi se pare increzuta...
Sana: Nu e deloc asa!
Irene: Doar eu observ ceva total pe langa subiect?
Vernon: Cum ar fi?
Irene: Rose si Kai lipsesc, va ganditi la ce ma gandesc si eu?? Se lasa cu giugiuleala.
Hoshi: Stiam noi ca va reusi!
Sana: Am inteles.
Suho: Mi-a raspuns Joshua! Am vorbit cu el!
Jisoo&Deahyun&Irene&Sana: Ce a zis?
Wei&Vernon&Hoshi: Unde este!?
Suho: El este.........****************************************************
Sper ca va placut si acest capitol si sper sa va placa si urmatorul!
._.
CITEȘTI
Mereu cu tine
FanfictionDeci ma plictisesc, asa ca m-am gandit sa impartasesc cu voi ideiile si sentimentele transmise prin aceasta carte. :>