CE AM FACUT!?

18 2 2
                                    

Cum au vanit cei doi baietii la mine au inceput cu glumele proaste.
Hoshi: Oh, micuta noastra raza de soare a devenit un norisor.
Joshua: Asa norisor roz cu albastru!!
Hoshi: Asa micuta si colorata. Ce dragut!!
Trec pe langa ei si le fac cu ochiul si zambesc in timp ce ei raman fara cu inte de reactia mea. Prima ora matematica, cu un profesor destul de rau, auch o sa fie greu, am doar o nota in timp ce o mare parte din clasa are 2 note. Cum imi vede profesorul parul se uita la mine si zambeste.
Prof: Ce este cu cuafura ta?
Eu: Um.. nimic..
Prof: De la culoarea ta ca o raza de soare acm esti asa ca un nor. Stiti nori aceea asa mici si pufosi? Exact asa arata parul tau Yeri.
"Trupa de soc" incepe sa se amuze in cot in timp ce eu ma fac cat mai nevazuta. Dupa tot amuzamentul pe seama mea profesorul ne-a stricat tot cheful:
Prof: Scoate-ti o foaie de hartie.
Am inteles este vorba despre un test surpriza un test in care ma trezesc cu o nota cat mai mica din neatentie, e ok nu ar fi prima data.
Am dat testul, am terminat si am scapat de test si tot am plecat acasa si singura nu aveam chef de absolut nimic, am momente cand prefer sa stau singura decat cu fetele sau oricine altcineva.. Pe drum spre casa m-am intalnit cu Hoshi, Joshua si Jennie se pare ca era o intalnire intre Joshua si Jennie iar se pare ca Hoshi il ajuta, ma prefac ca nu ii vad si traversez strada cat mai discret, atat de discret incat era sa ma calce o masina asa ca doar m-a claxonat si am scapat teafara dar si cu Hoshi fix in spatele meu.
Hoshi: Esti bine!? Ai patit ceva!?
Eu: Da... Sunt bn.
Hoshi: Yeri... stai putin nu pleca, ma gandeam ca poate vrei sa iesim undeva, la un suc sau ceva?
Ma uit urat si ii raspund cu un ton apasat: Micuta voastra raza colorata nu are ce sa caute cu unul din voi undeva!
Plec furioasa se spre casa in timp ce ma gandesc ca testul la mate nu era deajuns trebuia sa ma mai trezesc si cu o intalnire de la Hoshi si sa il vad pe Joshua iesind cu Jennie, wow, totul merge bine.
Sincer... nu imi place sa spun asta dar eu, da, inca mai tin la Joshua mult... ma doare sa il vad cu altcineva dar orgoliul meu nu tine cont de durere sau de ce simt, el e acolo sa ma aduca uneori cu picioarele pe pamant. Dar este totul ok, mai exista baietii nu e Joshua singurul baiat, poate ar trebui sa ii dau o sansa lui Hoshi. Dar nu pot face asta! Nu o fac! Nu am de ce sa il amagesc asa pentru nimic, doar pentru ca ma
plictisesc si nu am ce face si plus de asta este ceva mult mai important, lui Jisoo inca ii place de Hoshi si tine la el nu ii pot face asa ceva, nu se merita, mai bine stau in banca mea si imi vad de ale mele.
Ziua urmatoare la scoala Hoshi lipseste, speriata Jisoo se duce la baietii:
Jisoo: Stiti ceva de Hoshi? De ce nu a venit azi?
Wei: Nu a putut veni azi, vorbeste cu Joshua, ei doi stau mai des sa vorbeasca.
Jisoo: Joshua..? Unde este Hoshi, ce a patit de nu a putut ajunge azi la liceu?
Joshua: Hoshi este intr-o stare foarte grea, nu mai este cum era, este foarte deprimat, bea, fumeaza... Nu mai este el!
Jisoo: Doamne! Cum s-a intamplat una ca asta? Din ce cauza?
Joshua: A primit friendzone...
Jisoo putin mirata si confuza de cele auzite sta pe ganduri, gandindu-se cine i-a facut asta si daca chiar este adevarat sau Joshua doar a vrur sa rada de ea putin. Jisoo se intreapta spre noi furioasa dar in acelasi timp suparata.
Deahyun&Irene: Ce ai patit?
Sana: Chiar ce ai?
Jisoo: Fetelor e grav! Este vorba despre Hoshi!
Eu: Chiar nu imi pasa. >>Punandu-mi castila in urechii cat sa aud si ce se vorbeste.<<
Rose: Dea... Las-o, e Yeri sti ca mai face asa.
Eu: Te-am auzit!!!
Irene: Nu inteleg cum face asta, ii pot auzi de aici muzica dar ea ne aude mai bine decat noi.
Sana: Lasa asta!!! Spune despre Hoshi!
Jisoo: El nu mai e la fel... E total diferit din cauza une fete! Fumeaza, bea, doamne fereste poate isi face si rau.. sa se taie sau cine stie ce poate sa isi mai faca!?
Rose: Din ce cauza a ajuns in halul asta?
Jisoo: Din cauza unei fete! A primit friendzone...! Si a ajuns in halul asta...
Irene: Hei, gata... Totul o sa fie bine o sa isi revina si o sa vina la tine cu bratele deschise.
Deahyun: Sti cine ar fi aceea fata? Si daca e adevarat tot ce a zis Joshua?
Jisoo: Nu! Nu stiu, daca as sti nu am mai sta ea asa bine acum! Si daca e asevarat sa vezi ce ii fac acelei fete si daca nu e sa vezi ce pateste Joshua!
Eu: Gata calmeaza-te, promit ca o sa va ajut sa fiti impreuna, numai bazeaza-te pe mine!
Plec spre baie unde incep sa plang. Nu ma asteptam ca din cauza faptului ca doar am vorbit mai rastit si urat Hoshi sa ajunga in halul asta... As fi putut sa fiu putin mai draguta si sa il refuz intr-un mod mult mai dragut cat sa nu ii distrug viata. Ma simt vinovata pentru asta, incercand doar sa mentin distanta am inrautatit totul, nu le pot spune fetelor despre asta, nu pot spune nimanui, poate lui Joshua.... Dar eu nu am ce discuta cu baiatul acela! Daca ma gandesc mai bine o fac pentru Hoshi si Jisoo asa ca trec peste orgoliu si vorbesc cu el despre asta. Ma duc in clasa, rup o mica foaie de hartie si incep sa ii scriu lui Joshua: "Am nevoie de ajutorul tau! Este vorba despre Hoshi.... Trebuie sa vorbim neaparat! Dupa ore in parcul de langa scoala dupa vedem unde mergem! ~Yeri"
Ii las biletul pe banca fara sa ma observe cineva si ma duc in banca mea.
******************************************************

Este ultima ora, ora de chimie la laborator, iar clasa este mai departe plus pe langa asta am uitat sa imi strang cartile si sa le bag in ghiozdan. Se termina ora dar uit de faptul ca trebuie sa ma intalnesc cu Joshua si sa nu ma vada fatele, ma uit la ceas deja trecuse 5 minute de cand se sunase, le spun repede fetelor ca ma grabesc si o iau la fuga catre clasa. Acolo in vad pe Joshua cum imi facuse ghiozdanul si ma astepta si pe mine, am plecat impreuna spre o cafenea sa discuta. Pe drum era sa ma calce o masina dar fix cand sa mai fac un pas Joshua a strigat sa ma opresc si ma luat de mana ca sa ma opreasca.
Am ajuns la cafenea, de aici a inceput discutia.
Joshua: Deci....
Eu: Fara deci, stiu din vina cui este Hoshi in halul asta si tot ce vreau este sa ma ajuti.
Joshua: Cine e aceea fata fara suflet care l-a putut rani in halul acesta!? Spune-mi orice, fac orice sa il ajut!
Eu: Da.. Pai nu esti singurul care mi-a spus azi subtil ca nu am suflet si ca sunt o persoana rece... Din asta poti observa ca eu sumt aceea fata.... Dar nu am stiut ca aici se poate ajunge.... Tot ce vreau este sa il vad impreuna cu Jisoo, ea inca tine la el din vara.. Nu l-a uitat si nici nu o sa o faca....!
Spun eu toate astea incepand sa plang si tipand fara pic de control asupra mea. Joshua ma ia de maini si incerca sa ma linisteasca.
Joshua: Gata... Hei... nu am vrut sa zic ca nu ai suflet, nu am stiut ca tu esti aceea fata, tu ai un suflet mare chiar daca nu il arati, eu stiu ca ai si stiu ca nu ai vrut asta totul este ok, serios gata, linisteste-te totul o sa fie bine.
Spune acesta ridicandu-se de pe scaun si venind langa mine si luandu-ma in brate. Fix in spatele meu era un geam unde vedeai afara, Joshua ridica capul si il vede pe Hoshi intr-un tricou cu o geaca de piele neagra si un ghiozdan, fiind mirat sa il vada pe Joshua imbratisandu-ma.

 Fix in spatele meu era un geam unde vedeai afara, Joshua ridica capul si il vede pe Hoshi intr-un tricou cu o geaca de piele neagra si un ghiozdan, fiind mirat sa il vada pe Joshua imbratisandu-ma

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cum il vede acesta lesina. In secunda aia Joshua imi da drumul si ma ia de mana mergand spre Hoshi ce era cazut pe jos. Eu neavand un trecut vesel primul lucru care mi-a trecut prin cap a fost sa ma uit la mainile lui... cum a zis si Jisoo, poate si-a facut vr-un rau asa ca am verificat incheietura maini si mai sus de incheietura cu speranta sa nu aiba nici o zgarietura in timp ce Joshua panicat nu stia ce sa faca, asa ca ii lua pulsul. Eu relaxata si calma incep sa ii ridic manecile si de la mana dreapta unde avea niste mici urme de parca ar fi vrut sa faca ceva, asa ca l-am trimis pe Joshua dupa apa ca sa il trezim si zahar. In timpul ala ma uit si la mana lui stanga unde la incheietura maini nu avea nimic dar am ridicat maneca mai sus iar acesta se taiase cu o un cutit, din acele taieturi scri mare "YERI", il vad pe Joshua cum vine spre noi asa ca il las repede maneca jos. Am inceput sa il stopesc pe fata, cum a deschis ochii si m-a vazut acesta a soptit:
Hoshi: Ingerii chiar exista!
Eu: Bun daca tot exista hai sus pe scaun de acolo de jos si uite, ia o lingurita de zahar si bea paharul asta cu apa, te va ajuta.
Joshua doar se uita zambind in spre mine. Cum si-a mai revenit Hoshi m-a luat direct in brate si m-a rugat:
Hoshi: Promite-mi ca nu ma vei mai lasa asa niciodata... Si ca vei ramane cu mine...
Cum nu am vrut sa agravez situatia i-am promit toate acestea iar el m-a strans si mai tare in brate. Joshua se apropie si imi sopteste la ureche:
Joshua: .....................
******************************************************


Sper ca va placut capitolul si stiu ca l-am postat destul de greu imi cer mii de scuze si cu toate acestea sunteti pupati si sper sa va placa si urmatoarele capitole.
          *nu stiu de unde mi-a venit asta*

Mereu cu tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum