SFARSIT

23 3 1
                                    

Totul mergea asa bine cu Woozi parca era o poveste, dar povestea noastra nu avea un final atat de fericit, povestea noastra se incheie cu un final trist.

Toti stim cat de neindemanatici putem fi impreuna, dar ziua de 26 Mai a fost oribila. Ne trezim de dimineata si ne intalnim sa mergem spre scoala, ajungem si totul estr bine. Plecam impreuna de la scoala si la o trecere de pietoni, cand wm vrut sa trecem nu se vedea nici o masina, dar dintr-o data a parut o marina de pe o straduta, iar aceasta mergea cu o viteza prea mare. Acel domn de la volan trecut peste mine si Woozi, intre timp cineva a chemat ambulanta si ne-a dus de urgenta la spital. Dupa o interventie medici imi mai dadeau cateva zile pana sa mor, aveam leziuni majore la nivelul capului si la nivelul coastelot, cateva leziuni minore la nivelul genunchilor si o mana rupta. Woozi avea o hractura la picior, in rest zgarieturi si mivi julituri, nimic grav. Din alea cateva zile au fost dosr cateva ore, eram pe un pat de dputal iar Woozi langa mine in timp ce familia era pe drum. Woozi cu lacrimi in ochii se ruga sa ma trezesc, acesta a vrut sa ma tina de mana dar cand sa se apropie m-am oprit din respiratie si am murit. Woozi in secunda urmatoare a deschid geamul din aceea camera, care de afla la etajul 4 si s-a aruncat, asa s-au stins doua suflete intr-o singura zi.
Dupa cateva zile a avut loc inmormantarea noastra, aparent am facut si asta impreuna. La mine au venit rudele, familia atat dar la Woozi au venit si prietenii lui. Toate bune si frumoase, toata lumea a uitat de asta si fiecare persoana si-a continuat de viata.
SFARSIT!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 12, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mereu cu tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum