Jm:Ce frumoasa ești.
Nu mai pot spune nimic ca ma simt trântita de perete și îmi astupa gura cu a lui. Nu ma opun. Dar când vrea sa îmi dea prosopul jos ma opun.
Eu:Nu încă. Te rog.
Jm:Promiți ca o lăsăm și pe asta pe mâine?
Dau aprobator din cap. Ma duc spre dulap și îmi aleg niște pantaloni de trening albi și un tricou negru pe care îl leg. Când ma întorc în vad pe Jimin.
Eu:Ieși sa ma pot schimba
Jm:Promit ca nu ma uit.
Ma întorc și ma bucur ca am lenjeria pe mn. Ma îmbrac cu pantaloni și pe când sa îmi iau bluza îmi amintesc ca miam lăsat bluza lângă Jimin. Ma întorc și îl vad cum se uita, pardon se holba la mine. Când sa îmi iau bluza de lângă el ma ia în brate. Pana la urma ma îmbrac și eu. Coboram jos iar eu le pregătesc băieților de mâncare.
Jk:Ariiii
Fug ca arsa la el gândindu-mă ca poate a dat foc la casa.
Jk:Mie rău!
Eu:Punete în pat!
II iau temperatura și observ ca are febra. Fata lui era palida. Ma duc și ii fac o supa. Jimin ma vede asa grăbită și spune.
Jm:Nu ne este foame.
Eu:Jimin nu pot vb acum.
Îl sărut și merg înapoi la Jk. Ii dau sa mănânce și după ce ii pun o compresa îl învelesc ii spun sa doarmă. Lângă mine se așează Jimin și când îl vede pe Jk devine îngrijorat.
Poveste Jk.
Ma simțeam rău. Poate e din cauza ca înainte mâncăm dulciuri și acum fac o pauza. Ari vine și are grija de mn. După un timp vine și Jimin lângă ea. Arătam ca o familie. Cum sunt departe de părinți, pe ei ii am că înlocuitori.
Jk:Arătăm ca o familie. De acum voi îmi sunteți ca părinți mei pt mine.
Când aud asta ei zâmbesc.
Ari:Culcate dragule
Jm:Te iubim, dar acum culcate.
Poveste Jimin
Când am întrat în camera lui jk am văzut-o pe Ari îngrijorată. Arata ca o mama lângă jk având grija de el. Următoarea zi eu cu ea iar am fost la. Jk. Era mai bn, dar pe mine ma apuca durerea de cap.
Povestea mea
Îl vad pe Jimin cum își pune mana pe cap, ii spun sa se așeze și ii iau temperatura. O avea mai mare ca a lui jk.
Jm:Dar azi trebuia sa facem dus împreună, spune după ce îl învelesc și ii dau o compresa.
Eu:Ești bolnav și la asta te gândești. Culcate!
Jm:Măcar sa dormim împreună.
Ma pun langa el și ma joc cu parul lui
Jm:Cantami te rog
Eu:Dar nu ști....
Jm:Team auzit cântând. Nu minti
Am început sa cant seredipity. După a adormit și eu la fel.
Dimineata
Ma trezesc și îl vad pe Jimin cum își deschide ochi. Ne săruta și ne pregatim
Jm:Cum ieri am fost,, bolnav" azi vom face dus impreuna.
Eu:ok
Coboram jos și le fac de mâncare baietilor
Jh:Ariii
Eu :Ce e?
Ma duc și îl vad uitându-se la desene.
Jh:unde îmi sunt clătitele?
Sg:Și ale mele?
V:Și ale mele
Rm:Eu vreau doar o cafea
Jin:și eu
Eu:Acum
Jk:Mamiii
Eu:Acum îți aduc clătitele.
Băieții :Și noua?
Eu:Răbdare.
Ma duc și îmi hrănesc iubitul și copilul, dar și pe restu. Următoarele 4 ore am dansat cu jm dar sa alăturat și Jk. Eu cu Jk am dansat asta
Prima parte. Jimin se uita nervos dar i-am dat un sărut luuunggg. Și i-am zis:
Eu :În seara asta, doar așteaptă. Când aude zâmbește, ma ia pe sus și spune
Jm:Dragule eu și mami avem de lucru. Vb mai încolo.
În camera
.........
CITEȘTI
Nedespartiti
Teen FictionO simpla fata va deveni o fata care va începe sa își iubească baiesul mai mult decât trebuie. Și cu ajutorul ei prietenele ei își vor găsi perechea.