Din Nou Ca La Început?

95 7 4
                                    

VA ROG SA CITIȚI  PANA LA CAPĂT. AM O ÎNTREBARE LA CARE AS VREA SA VA ȘTIU PĂREREA.
El:Te rog Iartă-mă știu ca am greșit nu trebuia sa beau. Nu ma lasă iarăși. Nu pot sta fără tine. De ce fix trei luni? Miai lipsit enorm de mult. Te rog nu ma lasa. (a spus astea foarte repede)
Eu:Gata, nu mai plec, promit. Aveam intenția sa plec după 3 zile dar acum, nu mai plec. Dar exista o mica problema.... Eu mai am haine acolo.
Jm:Vom merge ÎMPREUNĂ sa le luam. Și după mergem acasă.
Eu:Bine dar Haide sa vezi ce veste au sa ne dea Ralu și J-hope.
Jm:Bine, dar te rog... Nu ma lasa iar... Fara tine, sunt un nimeni. Îmi pare asa rău pentru ce am făcut. (spunea și începea sa plânga)
Eu:Hey... Gata!! Nu mai plânge! Acum sunt bine. Suntem împreună iar. Haide, sa mergem jos.
Jm:Bine... Spune și ma săruta.... Mia fost dor de asta!
Eu : Și mie!

Alexandra poveste

Aicnsjsjsnsys... Sper sa se împace... Mereu era deprimat și stătea închis în casa.... Offff....

Poveste Ari

Am coborât jos, dar nu fără camera mea de filmat ce miam luat-o din România... Am filmat asa multe lucruri cu ea...
Am filmat reacția tuturor... De la băieți, Ralu și J-hope, au primit niște vorbe perverse cum ar fi :,, Va venit și J-hope jr. imediat? " sau,, Bravo, atunci trebuie sa aveți grija sa nu se rupă patul"... Serios?! 😑😑😑Ce nebuni!!!
Trecem peste... Restul zilei am stat împreună și neam jucat adevăr sau provocare... Ale a ajuns sa stea cu Jk 7 minute în paradis.... Ralu... Pai ea... A ajuns sa se lase pe mana lui J-hope toată ziua.... Într-o camera... Numai ei 2... Și nu știu la ce sa ajuns 😏😏😏. Roxy... A ajuns sa joace baschet în ploaie cu Suga... Ea ne știind sa joace.. Mda.. Dar a fost funny sa o vad încercând sa joace 😂😂. Ana a fost provocata sa facă ce vrea Tae tot timpul.... A pus-o sa îl sărute de fiecare data când clipește 😑😂😂😂.. Ce ciudat extraterestru... ISA a fost provocata de către suga sa facă de mâncare ea cu Jin 😂😂😂.. Rm a fost provocat sa o cheme pe Maria la noi... Și a făcut-o pana la urma... Cu multe amenințări de la noi 😂😂... Mda... Și eu... Sa zicem ca îmi venea sa îl omor pe Rm ca ma provocat asa ceva 😑😑😑😑. (asta sa întâmplat înainte ca Rm sa o fi invitat pe Maria)
,, Rm: Ari.... Ce alegi?... A stai... Ca numai provocări sunt... Chiar dacă jucam adevăr sau provocare 😂😂😂... Deci... Te provoc sa îl lași pe Jimin sa îți dea bluza jos... De fata cu noi.. 😏😏
Eu: Ce ba?! Nu e Maria aici și faci pe nebunul... Nu mersi!! Altceva!
Rm: ok... Atunci trebuie să îl lași sa îți dea pantaloni jos 😂😂.. De fata cu noi 😂
Eu: Rămân la bluza... 😑"
Și asa mam certat cu toți ca sunt o grasa și jumătate (și eu cred ca sunt și asa în viata reala. Nui asa Roxy_Army_567 )
Dimineața......
Fiecare am mers la casa lor... Mai puțin Rm Jin și ISA.. 😂.
Când am ajuns acasă eu cu jimin neam dus în camera nostra și neam îmbrăcat mai gros (pentru ca abia ce a ploat ) pentru a ieși afara...
Am mers în parc și eu eram pe un leagăn și Jimin ma împingea pentru a avea destul avânt... Stateam și vb despre amintirile nostre împreună.. Eram ca doi copi mici... Pana ma lovit seriozitatea... Anxnsb..... De mâine trebuie iar sa merg la companie ca să repet cu băieți coregrafi... Nu e o problema... Ador sa dansez... Dar fetele? 😞Sa speram ca își vor găsi și ele de lucru... Sau... Sa fie stuf? Adică... Ralu și Ale o au cu ținutele.. Iar Roxy și Ana o au cu machiajul... MA voi interesa mâine...
Am vb cu jimin despre repetiții și ce coregrafi sa repetam și dacă sa le fac una noua la o piesa... Am decis ca în principiu sa repetam doar... Dar aa a am o idee de coregrafie... Sa o punem în practica...
După am pornit spre casa... Ne țineam mana și râdeam și glumeam...
Am ajuns acasă și neam pus în pat cu pijamalele noastre cute... Cu koala... Animalul meu preferat 🐨🐨🐨🐨🐨
Dimineața

HEY... SCUZE CA AM ÎNTÂRZIAT FOARTE MULT CU CAPITOLUL ȘI CA LAM FĂCUT ASA SCRURT .... DAR WATTPAD-UL NU ÎMI MAI MERGEA DELOC... NU PUTEAM ÎNTRA PE EL.. ȘI ÎNAINTE SA SE ÎNTÂMPLE ASTA... NU MA SIMȚEAM TOCMAI ÎNTR-O DISPOZIȚIE BUNĂ PENTRU A POSTA...


VOIAM SA VA ÎNTREB DACĂ VRETI CA DUPĂ CE VOI TERMINA ACEASTA CARTE, SAU MAI REPEDE, SA POSTEZ O CARTE CU CONȚINUT CEVA GEN DADDY SAU BABYGIRL? SAU CHIAR BABYBOY!! DACĂ DA... VA ROG SA ÎMI SPUNEȚI CU CINE ATI VREA SA FIE! CU CINE DIN TRUPA BTS? SAU CHIAR DIN ALTE TRUPE! PERSOANA CEA MAI VOTATA VA FI DADDY! ȘI DACĂ VRETI SA FIE UN NUME ASIATIC LA FATA... CARE SA FIE ACELA... ȘI TOT ASA... NUMELE CEL MAI VOTAT.. VA Fi BABYGIRL! VA ROG... VREAU SA ȘTIU CE ATI VREA!

NedespartitiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum