Era Alex. Nu o las sa răspundă, ii iau telefonul și răspund.
Al:Alo? Ce faci prințesă?
Eu:Printesa sai zici la sora ta. Ari e a mea. Dacă o mai suni promit ca nu vei mai putea merge.
Al:Ooo, iarăși tu. Ma iubit. O sa o recuceresc.
Eu:Prea târziu. Eu sunt cu ea. Nu o voi părăsi și o voi crede mereu.
Spun și închid.
Ar:Ești cumva gelos? spune râzând
Eu:Nu, nu sunt. Ești a mea.
Ar:Gelosul meu, Vino aici!
Ma săruta luuuungggg. Decidem sa mergem jos. Ari vede ca nu avem nimic de mâncare și pornim împreună spre magazin. Eram îmbrăcați asaȘi cu măști și ochelari negri. Ma opresc sa îmi leg șiretul, și când ma ridic nu o mai vad pe Ari
Povestea mea
Cineva ma ia de mana și ma trage spre el.
Al:Tia fost dor de mine?
Eu:Lasă-mă.
Am început sa tip pana când Jimin ma găsit, la lovit pe Alex și ma luat în brate. Pana la urma am mers la magazin și am luat alimente.
Noi:Am ajuns.
Mam dus și am făcut micul dejun băieților. Azi trebuia sa mergem la Bighit ca să spun că accept postul. Ma duc și fac dus și ma îmbrac asa:Ajungem la companie și am făcut cunoștință cu menegerul. A spus sa începem de acum. Ei au spus ca vor alege o piesa și vom face o coregrafie pe piesa. Am făcut coregrafie pe kises back. Era chiar energica. Ador piesa și nu știu cum și-au dat seama ca îmi place piesa.
Eu:Băieți, de unde știți piesa asta?
Rm:E piesa preferata a lui Jimin, iar el a spus ca a aflat ca și ție îți place.
Am început sa zâmbesc. După câteva minute când râdeam de J-hope care dansa ca un cocos. Era Raluca, una din bff-urile mele.
Ea:Ari, am o veste buna. Vin în Korea. Roxy din păcate nu vine. Dar vom fi iar împreună.
Eu:Ce?! Stai la mine!Când ai avionul? Când ajungi, ca voi veni sa te iau eu și iubitul meu.
R:1 la mana, voi veni eu tu doar dă-mi adresa, 2 la mana, IUBIT?! Ai unul și pentru mine. Ca J-hope sigur nu sar uita la mine.
Eu:Dacă nu sar uita la tine, ias face speranța sa dispară. spun râzând. Ați face un cuplu frumos.
R:Ok. Ma duc sa îmi fac bagajul. Dea ea aștept. Pa
Eu:paa.
J:Mi-am auzit numele.
Eu:Prietena mea de la grădiniță va veni în Korea.Si te place.
J:În sfârșit! O fata ce ma place nu numai pentru faima. Ci pentru ce sunt.
Jm:Iubi, tu ma iubeai și dacă nu eram faimos?
Eu :Te iubesc oricum ai fi tu.
Ma cuprinde într-o îmbrățișare. Ma simțeam chiar protejata. Nu durează mult ca îmi suna telefonul. Ma uit și vad ca era mama. Le spun la băieți sa facă liniște și răspund.
Eu:Alo?
Ma:Salut draga mea. Voiam sa îți spunem ca ne-a fost asa dor de tine și ca nu vom putea sta fără tine și am hotărât ca ne vom muta în Korea.Este destul de aproape de tine.
Eu:Sserios? spun plângând. Vreau sa va revăd. Mi-ați lipsit asa de mult.
Ma:Da dar ghici ce. Părinți Ralucăi sau mutat cu noi aici. Raluca a mai rămas în România ca avea ceva de făcut, vine mâine. Te așteptăm pe tine și pe ea peste 3 zile la noi.
Eu:Mama, vom veni cu cineva. Eu cu o persoana și și Raluca cu alta.
Ma:Iubitul tău?
Eu:Da mama.
Ma:Abia aștept sa îl cunosc.
Eu:Ok te iubesc. Vorbim mâine.
Ma:Și noi te iubim pa.
Jimin ma văzut ca încă lăcrimez de la vestea primita și vine și ma îmbrățișează.
Eu:Jimin, părinți mei vor sa te cunoască. J-hope tu vei merge cu Ralu prietena mea care va veni. Părinți noștri sau mutat împreună aproape de noi.
Jm:Eei vvorr ssa mma cunoascăaa.
Eu:Calm.mama e o fire blândă, tata e glumeț. Nu îți fa griji. spun și îl calmez puțin îmbrățișândul.Jhope, hai sa îți spun mai multe despre ralu.
Iam arătat poze, Iam supus ca e ca și el la fire, ce ii place sa facă, ca nu e buna la dans și ca face rapp.
Ne-am dus toți la culcare.
Dimineata
Ma trezesc și normal ca iubitul meu dormea dus.
Eu:Jimi haide sus.
Jm:încă 5 min.
Eu:Bn nu vei mai face dus cu mn.
Auzind asta sare din pat.
Eu:Farsa.
Jm:Daca mam ridicat din pat măcar cu un motiv. Sau ma pun la loc.
După ce facem dus ÎMPREUNĂ ma duc și ma îmbrac asa:Cat timp faceam micul dejun îmi amintesc ca mâine trebuie sa vina ISA și Alin. După ce mâncăm stăteam pe canapea eu în bratele lui Jimin și lângă V ne uitam la un film. După scurt timp observ ca v pune mana unde nu trebuie și ca ralu nu a venit. Eu și Jimin ne pregăteam sa mergem după ea. Băieți repetau în sala de dans iar Jimin își cauta masca sus. Eu o aveam la mine. Pe când sa pornesc spre mașina lui Jimin pana vine el o vad pe ralu în fata uși. O las sa între și sar imediat pe ea. Amândouă începem sa plângem și eu spun
Eu:
CITEȘTI
Nedespartiti
Teen FictionO simpla fata va deveni o fata care va începe sa își iubească baiesul mai mult decât trebuie. Și cu ajutorul ei prietenele ei își vor găsi perechea.