Jm:*a inceput să plângă * Mulțumesc mult
L am luat in brațe cu tot cu mica pisicuță. Am macat tort , am jucat jocuri , Tae la băgat pe Jimin cu capul in tort , Jimin a dat cu tort in Tae . Și am ajuns . Trebuie să îi dăm cadourile. Eu am fost ultima .
Eu: Uite Jimin, nu știu dacă îți va plăcea. Nu știu dacă va insemna ceva pt tine la fel cum a semnificat pt mine. Nu știu dacă îți mai afuci aminte de acea zi. Ar eh sper să îți placă. Spun și îi dau o cutiuță mică. Acesta o deschide , acolo aflanduse o eșarfă si un inel. Încă mai știu acea zi .
Poveste autor {in trecut }
Eu: Jimin îmi e frig!
Jm: Mai avem puțin până acasă. E după parcul acesta. Haide!
Mergeam prin parc și erau mai mulți copii care au venit la noi . Aceștia ne au întrebat dacă nu ne putem juca cu ei. Eu cu jimin am aprobat. Și a fost frumos ! Eram intr-un loc cu flori si dintr-o data aud
Jm: Nu te teme prințesă, am venit să te salvez.
Am inceput să râd , in timp ce copii se uitau la noi si așteptai să vadă ce se va mai întâmpla .
Acel loc cu flori , era inalt , fiind ca un fel de căsuță cu un copac făcut fin flori . Din greșeală , am alunecat picând de la înălțimeă aceea destul de mare . Jimin mă prins . Dar nu a avut atat de mult timp la dispoziție , pt că am picat împreună pe jos . O zgarietura mica se putea vedea pe mâna mea .
Copii i au dat un inel lui Jimin si o eșarfă . Inel am înțeles , dar esarfa?... Aceștia au șușotit ceva doar ei .. Iar Jimin s a pus in ghenunchi. Toată lumea se uita la noi .
Jm: Pt ca ți am salvat viața prințesă , maritate cu mine.
Parca rana nu mă mai interesa. Stateam si zambeam la imaginea din față.
Dar tot nu am înțeles ce era cu esarfa. După un scurt tino ce am plecat din parc. Încă cu inelul. Jimin mi a pus esarfa pe rană.
Jm: E mai ok ? *eu am aprobat *Scena de mai devreme ... Se va adeveri curand. *spuse acesta si mă sărută pe buze
Poveste încheiată
Acesta ia inelul , se uită la el , zâmbește si spune .
Jm: Cum să fi uitat așa ceva... Acea scena se simțea atat de reală .. Si frumoasă . Te iubesc*spune si mă sărută apăsat *
După încă multe discuții mergem fiecare la casa lui . Eu si Jimin ne am pus in pat si am inceput să vorbim.
Jm: Vreau un băiețel ... *spune el după mult timp *
Eu: U-Un băiețel ?!
Jm:Da! Iar numai după o fetiță. MI ai putea face acest cadou ?
Eu: *stau puțin pe ganduri {Orice pt el }* Da, deoarece tu ești vel pe care il iubesc.
Nu mai spune nimic și incepe să mă sărute........TO BE CONTINUED ......
HEY AM REVENIT ÎN SFÂRȘIT!!!AM PUS NEXT ȘI LA CEALALTĂ CARTE ! SPER CĂ MĂ ÎNȚELEGE ȚI ÎN LEGĂTURĂ CĂ NU AM MAI SCRIS. DAR promit CĂ IMEDIAT CE TRECE DATA 14, 18 DEC VOI FI MEREU ONLINE . IN ACESTE DATE AM TEZA SI DE ACEEA NU VOI FI ACTIVĂ. MULTUMESC CA INI CITIȚI CARTEA .
LOVE YOU A. R. M. Y.!!!! 😍😍😍😗😙😚😘
CITEȘTI
Nedespartiti
Teen FictionO simpla fata va deveni o fata care va începe sa își iubească baiesul mai mult decât trebuie. Și cu ajutorul ei prietenele ei își vor găsi perechea.