Povestea mea
Ma trezesc cu Jimin lângă mine. Ce ma bucur ca îmi e alături. Pe când sa ma pun iar la somn îmi suna telefonul.
Roxy :Alo. Cf. Vrei sa auzi o chestie bomba.
Eu:Hmm?
Rx:Am venit în Korea.
Eu :Ai făcut ce?!
Rx:Am venit în Korea deci într-o ora sa fi la aeroport.
Spune și închide. Îl trezesc și pe Jimin și leam sunat pe fete sa le spun. Am zis ca va sta cu băieți la ISA. Și ca ne vom vedea toți acolo. Iar după lam sunat pe suga.
Sg:Da pufuleț, ce e? De ce mai trezit la ora asta. el fiind pe difuzor
Jm:Cum o alinți tu, HA?
Eu:chill. Suga vezi într-o ora sa fi la aeroport. Ca de nu, nu îți mai fac brioșele mele speciale pe care le iubești.
Sg:okok. Pa
Jm:Ne ne ne. Nu ai scăpat sa ști!
Dar el a închis.
La aeroport
Toți eram acolo mai puțin suga și Rm. Rm îl tine ocupat pana ajunge Roxy. Și chiar dacă știu ca poate va sari pe mine și pe fete, dar mai ales pe Ana, încercăm sa ne ferim după iubiți noștri. O vedem în fata și ii scriu lui Rm sa vina cu Suga. Aceasta sare pe noi dar pe Ana nu. După ce iam explicat totul a ceasta a sărit pe ea, iar ambele au picat pe jos. După ce sau ridicat ne dam toți la oparte.
Poveste Suga
După ce ma plimb cu Rm sa găsim nu știu ce ii trebuie lui, mergem înapoi. Acolo iam văzut pe toți într-un cerc. Și de acolo a.. A.. Ieșit... Roxy. Mare ii fu uimirea când ma văzu. Nici nu am stat pe gânduri și am fugit la ea și am luat-o în brate.
Rx:A dacă mi-ați putut explica ca sunteți cu BTS fetelor îmi puteți explica și asta, spune arătând spre mine.
Eu:Cu mare drag îți explic eu. Mam simțit singur de când fetele sau mutat cu iubiți lor fiecare într-o casa. Și Ari mia zis de tine. Și uite asa, într-o singura zi am aflat totul despre tine. Deci, spun punanduma în genunchi, atrăgând privirea tuturor. Roxy, vrei sa fi iubita mea.
Rx:Da.
Toată lumea nea aplaudat iar ceilalți care erau un cuplu au început sa se sărute. Ne mai stand pe gânduri am tras-o spre mine și am sărutat-o.
Poveste Rm
Ma bucur pentru el. Se potrivesc. Din neatenție am dat peste cineva.
Eu:Scuze . Nu am vrut.
Ea : Nu e nimic
Eu:Namjoon, îmi pare bine.
Ea:Maria, și mie îmi pare bine..
Eu:scuze dacă team lovit sau ceva. Poate mai vb.
Ea:sigur. Poftim nr meu de telefon. Acum trebuie sa plec.
Eu:Ce au zice dacă ne vedem diseară, la raul Han?
Ea:Miar plăcea. Paaa
Eu:Pa
Cred ca mam îndrăgostit 😍😍. E asa drăguță. Tot drumul înapoi am vb cu ea prin mesaje
Tae:Cu cine vb? Ee, o fata. Zi-mi. Trai îndrăgostit, nu-i asa?
Eu:Nuuu. Bine poate puți. Putin mai mult. Ok, da foarte tare.
După ce am mai vb mult neam decis ca toți sa dormim aici în seara asta.
Poveste Ralu
Ce ma bucur ca e și Roxy aici. Dar mai tare ma cu ura ca e cu suga. Rasacul mereu ne spune noua (fetelor) ca dacă știm pe cineva perfe pe el ca să saturat sa doarmă singur. Și uite, acum nu mai e singur. Ma pun lângă raza mea de soare, care doarme, în pat și adorm la el în brate.
Poveste Roxy
Suga ma duce în camera la el. După ce ma schimb și eu, dar și el ne punem în pat și stam îmbrățișați.
Sg:Nici nu ști cât de fericit sunt. Mereu eram asa singur după ce ceilalți au plecat din casa. Și nu am de gând sa îți dau drumul.
Eu:Ce dragut. Și nici eu nu îți voi da drumul. Noapte bună zaharul meu, te iubesc, spun dându-i un sărut.
Sg:Și eu te iubesc pufuleți meu 😍😚☺️. Spune și îmi da și el un sărut.
Și asa am adormit noi.
Povestea mea
Ma schimb în pijamale și ma pun în pat lângă Jimin.
Jm:Ei sunt ca noi?
Eu:Hmm?
Jm:Roxy și Suga. Au aceeași scânteie ca noi doi. Dar și ceilalți la fel.
Eu:Chiar. Tu ști ca Rm acum se vede cu o fata? Sa speram ca își găsește și el perechea. Dar Jin. Am vb cu el și a zis ca ii place de ISA. Și cică ea sa certat cu Alin și sau despărțit. El o consola și sunt acum împreună. Deci doar Rm mai are nevoie de cineva.
Poveste Rm
Mam îmbrăcat în ceva lejer și am mers la raul Han. Acolo nuam văzut-o pe Maria. Am stat puțin și după a apărut și ea.
Mr(Maria) :Scuze ca am întârziat.
Eu:Nu ai întârziat acum am ajuns și eu.
Am început sa ne plimbam. După ce a timp nu am mai rezista și am sărutat-o.
Eu:Maria, nu știu dacă tu crezi în dragoste la prima vedere, dar eu da. Și mam intragostit de tine. Vrei sa fi iubita mea?
Mr:Joon, normal ca și eu te iubesc. Și da, vreau sa fiu iubita ta.
Am început sa o învârt. Eram atât de bucuros. Am plecat acasă, am convins-o sa doarmă la mine. Iam dat un tricou destul de lung de al meu și am adormit îmbrățișați.Dimineața
Povestea mea
Ma trezesc cu o durere mare de cap....S U S P A N S!!!
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........
............
..............Hey, titlul va trădat. PRANK!! Acest final de capitol nu e chiar trist. E chiar fericit. Tot e susan dar na. Csf n-csf! 😂😚☺️Sa fac cartea de 20 de capitole?
CITEȘTI
Nedespartiti
Teen FictionO simpla fata va deveni o fata care va începe sa își iubească baiesul mai mult decât trebuie. Și cu ajutorul ei prietenele ei își vor găsi perechea.