Ooo Ce? Cine?!!

127 5 0
                                    

Asta e pt tine @minnaliso . Imi vei lipsi mult😭😭😭😓
V:Am o...
Nu apuca sa termine de vb ca cineva bate la ușă. Era o fata. O invita înăuntru.
V:Ea e iubita mea Ana. Ana ele sunt Ari și Ralu. Ari e iubita lui Jimin, iar Ralu a lui J-hope.
An:Incantata.
Noi :La fel.
Când am auzit ca e iubita lui îmi venea sa plâng. Nu ca îl plac, dar prietena mea Ana era înnebunită după el. Și în clasa a 4 A plecat de la școală. Sa mutat la alta. Eu am suferit mult. Și îmi reamintește de ea. Ma întristez puțin, iar Jimin vede asta.
Poveste Jimin
Vad ca Ari e supărată. Oare îl place? Nu cred. O sa vb cu ea. O trag în camera noastră.
Eu :Îl placi pe V?
Ar:Nu. Prietenei mele și a lui Ralu dar și a lui Roxy îl iubea. În clasa a 4 sa mutat de la școală. Am suferit mult. Și acum ea îmi amintește de ea. Are parul roșcat și acei pistrui. spune plângând.
Eu:Îmi pare rău. Dar mai tineti legătura?
Ar:Da. Nu neam certat niciodată. Dar nu neam mai văzut chiar dacă vorbeam zilnic.
Eu:Hai sa mergem jos. Spun dar mai întâi o îmbrățișez.
Poveste Ralu
Nu cred. Ana va fi Distrusa. Ea îl plăcea pe V. Păcat ca nu ne mai vedem chiar dacă ne mai scriem zilnic. I-am spus lui J-hope toată povestea cu Ana. Îmi e asa dooor de ea. Eu am plâns, dar pe Ari a afectato mai mult. Erau Cologne de banca.
Povestea mea
Mergem jos. Cat timp cei doi porumbei vb mam gândit sa vb cu Ana(Cea care nu e aici)
Bună - eu
Fix atunci lui Ana ii suna telefonul.
Bună-ea
Nu prea pot vb. Sunt la iubitul meu-ea
Lai uitat pe V-eu
Nu sunt la el. Sunt asa emoționată. Auzi sa ști ca Jimin e furat de una și J-hope la fel. Ei au iubite. Dar Petru Roxy suga e liber. - ea
Dar eu sunt cu Jimin și ralu cu jhope. Suntem la ei acasă-eu.
Atunci eu și Ana ne uitam una la alta.

Eu:Ana.Ce dor mia fost de tine!!!
An:Ari!!
Mergem și ne îmbrățișam iar după vine și ralu plângând.
An:Ce mi-ați lipsit.
Eu:Și tu noua.
An:Și Roxy? Nu aici? Ca Suga încă nu e în șură și nu e și ea acolo.
Noi:Are ceva de făcut acolo.
Sg:Cine e Roxy? Și ma place?
Eu:Nu cap de dovleac. Te adora.. V:Cum de vă  știți?
Am început sa le povestim la toți TOTUL!!
După eu și fetele am decis sa facem petrecere în pijama ca să recuperam timpul. Cat timp băieții repetau am mers la magazin și am luat cele nesare. Când întra ii vedem pe iubiți noștri la ușă. Dar puțin nervoși.
Ei:Unde ați fost?
Iar noi arătăm plasele.
V&Jh:Ok.
Jm:Vrei iarăși sa pățești ca data trecuta? Dar mai rău? O sa o fac dacă mai faci asta. Dar dacă nici data trecuta nu ai înțeles poate acum vei înțelege.
Eu:Nu azi. Facem petrecere în pijamale.
EU&FETELE:DOAR PENTRU FETE!!!!!!!
băieți :măcar noi. Va rooogggg!!!!!!!!!!!
Noi:Poate :P
Mergem în camera mea și pregătim tot. Dar parca simt ca uit ceva.
Eu & Ralu:Aaaaleee!
Al:Da aici sunt și cine e ea?
Eu:1 unde ai fost și 2 îți spun după.
Al:Cu Jk în parc. Toată ziua.
După ce fetele au făcut cunoștință am dansat prin camera pe piesele băieților.
An:Stai! Eu tot nu am înțeles ceva.
Al:ce?
An:Ce sa întâmplat ultima oara Ari când nu lai informat pe Jimin ca pleci?
Al:Nici eu nu știu.
Și sa iar am început sa explic. După cineva bate la ușă. Erau jk jm jh și V.
Pana la urma ii lăsăm sa stea cu noi. Și vom juca clasicul adevăr sau provocare.
Jm:Ari ce alegi?
Eu:Provocare.
Jm:Te provoc sa ma săruți dar sa rupi sărutul când vreau eu și sa fac ce vreau.
Eu:Ok.
După ce am făcut provocarea zic.
Eu:Ai pus mana unde nu trebuie de cam multe ori.
Jm:Știu. Ralu ce alegi.
R:Adevăr.
Jm:Bunn. E adevărat ca îl simpatizezi puțin pe Rm.
R:Da. Dar J-hope îs în my onli hart
Jh:Vino aici.
Spune și o săruta în timp ce o îmbrățișează. Ce cute.
Jm:Ana ce alegi?
An:Provocare!
Jm:Te provoc sa stai cu V în camera 20 de minute.
Poveste Ana.
Mergem în camera. Normal ca V a vrut ceva dar nu eram pregătită. Și am adormit îmbrățișați.
Povestea mea
Se pare ca porumbei dorm.
Jm:Ale ce alegi.
Al:Adevăr?
Jm:E adevărat ca tu și Jk înainte erați confuzi de sentimentele voastre unul pentru altul.
Jk:Nu. Nu eu eram confuz ci mintea era. Deoarece nu voia sa o pier dar totul era în ceata.
Ale:Ce drăguț.
Tot continuam asa pana când ni sa făcut somn. Mergem fiecare în camerele lor cu iubitele lor. Eu ma bag la somn după ce fac dus. Jimin era încă la baie. Ușor ușor adorm.
Poveste Jimin
Ies de la dus și o vad pe Ari dormind. Maine vreau sa ii fac o surpriza. Am discutat și cu ceilalți și băieți care au și ei iubite le vor face și lor o surpriza. O vom face la comun. Ma pun lângă ea și o strâng în brate. Adorm cu gândul la surpriza pt ea.















NedespartitiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum