Mai Prăbușit 😓

99 8 5
                                    

Mam trezit cu o durere de cap.
Eu:Jimin. Ma doare capul.
Jm:Haide acasă. Sigur ești obosita. Îmbrăcate iar eu ma duc sa le spun celorlalți ca plecam.
Poveste Jimin
Ma duc jos unde îi vad pe Jin și ISA.
Eu:Hey, vedeți ca eu și Ari plecam, deoarece o doare capul.
Jn:Bine, sa ai grija mare de ea.
Jm:Promit!
Mergem pana ajungem în curte. Opresc motorul și o iau pe Ari din mașină.
Jm:Haide, dute și schimbate, spun când ajungem în camera noastră.
A:ok.
Vad ca se duce la baie, dar cu greu. Pana la urma întra și după 9 minute iese. Acum o ajut sa meargă pana la pat și adormim imbratisati.
Dimineața
Povestea mea
Ma trezesc, dar durerea de cap nu era asa mare. Îl trezesc și pe Jimin și mergem jos. Mâncăm și deodată primește un apel.
Poveste Jimin
Ma suna Suga.
Eu:Da, ce e?
Sg:Hey, știu ca trebuie sa stai cu Ari ca se simte rău, dar noi nu am mai fost de mult la repetiți. Menegerul a zis ca oricum aveam nevoie de o pauza, dar acum nea chemat sa stam puțin cu el. Ca nu am mai vb de mult cu el. Și ca vrea sa facem nu știu ce. Nu am fost prea atent. Ok?
Eu:Offf. Bine. La cât?
Sg: Pe la 20:00.
Eu:Ce târziu. Ok. Pa
Sg:Pa
Am mers înapoi la Ari. Acesa mai avea puțin și adormea. Dar când ma vede își deschide iar ochi.
A:Ce sa întâmplat?
Eu:Nea chemat menegerul sa discutam. Și voi plecat la 20:00. Știu ca e târziu dar pot veni fetele la tine.
A:Ok, spune schitând un zâmbet, dar miam dat seama ca e supărată.
Eu:Offf. Promit ca mâine vom fi doar noi doi o zi întreaga și după mergem la lucru.
A:Bine, zice chiar vesela.
....



........................................................................
Mam pregătit și am pornit spre locul unde mia trimis Suga adresa acum o ora. Acolo neam văzut toți și am început sa vb despre planificări și am băut. Normal a zis ca trebuie sa sărbătorim pentru relațiile noastre. Am băut, chiar dacă puțin, eu  chiar nu sunt cu bautură. Dar am reușit sa cedez. Și mda... Mam cam îmbătat. Am sunat un taxi fiecare și am plecat acasă.
Poveste Ari
Fetele au plecat de o ora iar eu îl asteptam pe Jimin. Dintr-o data ușă este trântit de Jimin.
Eu: Hey cum a fost?
Jm:Taci și Lasă-mă!!!
Eu:Ai băut?
Jm:Nu acum Lasă-mă odată, spune și se apropie de mine.
Ma trântește pe  canapea și a încercat sa îmi dea bluza jos.
Eu:Termina!!! spun eu supărată.
Jm:Taci!!spune și ma plesnește.
După ce ma mai plesnit odată a adormit, pictând peste mine. Lam dat jos, mam îmbrăcat și mam dus sus sa îmi fac bagajul. Aveam de gând sa plec înapoi în România. El, cel care mia promis ca nu ma va răni, sau părăsi. Am coborât jos, lam învelit cu o pătură și iam lăsat un bilet.
Am chemat un taxi iar pe drum am cautat bilet spre România.
Dimineața
Poveste Jimin
Ma trezesc pe canapea cu o durere mare de cap. De ce mia trebuit mie sa beau? Ma duc în în camera și ma schimb. Dar acolo nu am găsit-o pe Ari. Mam gândit ca e in bucătărie. Asa ca mam îndreptată spre acolo. Dar nu era, doar un bilet.
,, AM PLECAT. NU MAI AM CE DISCUTA CU TINE. NU TEAI ȚINUT DE PROMISIUNEA PE CARE MI-AI ZIS-O.
PS:MULȚUMESC PENTRU CA MAI PLESNIT. ȘI TU, CARE AI ZIS CA NU VEI DA ÎN MINE. NU ÎNCERCA SĂ MĂ CAUȚI.
                                                         ARI "
Când am citit biletul nu îmi venea sa cred. Chiar am făcut asta?! Vai, cum am putut. Am început sa plâng.
Poveste autor
De atunci Jimin plângea des și se învinovățea. Pana și J-hope nu la putut inveseli. (😂)



      Peste trei luni

Poveste Ari
În aceste trei luni am stat în casa din copilărie. După ce mam certat cu Jimin nu am mai fost deschisa la nici un subiect despre băieți. Acum o zi ma sunat J-hope spunând ca trebuie sa merg înapoi în Korea pentru câteva zile. Nu am întrebat de ce, fiind ca știam ca dacă ma rugat asta, e ceva urgent. Da. În tot acest timp țineam legătură cu fiecare înafără de EL. De la ceilalți aflam cum se simțea. E groaznic. Îmi ziceau ca nu mănâncă și ca se învinovățeste pentru ce a făcut. Fiind ca a băut. Am ajuns la aeroport și când am întrat în avion am primit un video de la J-hope
,, Jh :Ralu vino puțin.
   Rl:Da. Ce este?
   Jh:Am sa îți dau o veste. Ma mărit. Miam găsit o fata care e foarte speciala pentru mine. Scuze.
   Rl:Tu vrei sa spui ca eram doar o......
    Jh:Înainte sa îți răspund, te pot întreba ceva?
    Rl:Ce? spuse răstit.
    Jh:Vrei sa fi soția mea?
    Rl:Da, da, da și da. spuse sarindiu în brate. "
Ce dragut. Aaa. Oare de aceea ma chemat? Sigur!! Nu are de ce altceva.
Tot timpul pe avion am dormit. Nici bine nu Cobor ca ma suna Ralu.
Rl:Ari ~. Ghici ce mi sa întâmplat,am.... Și am... Dar am....
Eu:Nu trebuie sa zici nimic. Știu deja.
După ce am mai vb cu ea mam îndreptat spre casa ISei,unde aveam sa stau în tot acest timp. Când am întrat în  casa toți erau pe canapea, cu excepția LUI. Aceștia mau luat în brate și mau salutat. Bine, fetele au început sa tipe la mine de ce am plecat atâta timp.
Rl:Ok, avem ceva sa va spunem.
Eu:Stai sa ma duc sa îmi duc bagajele sus.
Jh:Bine, dar grăbește-te. Și vreau sa filmezi. Sa le vad reacțiile la toți.
Eu:Ok.
Urc sus pana în camera la mine. Deschid încet ușa. Acolo îl vad pe Jimin întins pe pat.
Jm:Jin, tiam zis. Nu voi cobora jos. Nu am de ce sa ma bucur de veste dacă ea nu e aici.
Eu:Amm... Scuze. Am venit sa îmi las bagajul.
Când îmi aude vocea se ridica și se uita la mine. După vine spre mine și ma cuprinde într-o îmbrățișare. Îl puteam auzi cum plângea. Lui, chiar iam lipsit?!
El:..........

VREȚI CA EI SA SE ÎMPACE?




Hey, un nou capitol. Am șters cealaltă carte nouă,, De ce iubirea doare ". Nu ma simțeam bine scriind în cartea aceea. Dar mam gândit sa o termin pe aceasta.








NedespartitiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum