Ce Am Făcut?!

180 12 0
                                    

Povestea mea
Jimin ma ia pe sus pana în camera. Merge în baie și da drumul la apa.Eu stau. După 5 min Jimin vine și începe sa ma sărute. Își baga mâinile sub tricoul meu și îl dădu jos. După ce am făcut dus, eu am ieșit prima și mam îmbrăcat mai repede. Ma pun în pat și adorm. Imediat simt cum cineva îmi da pupici pe gat și îmi rodica bluza.

După câteva ore

Eu și Jimin dormim îmbrățișați în camera mea pana când razele ma orbesc. Ma ridic și merg jos sa fac micul dejun. Mai sunt 2 zile pana zi-ne mătușa mea și Alin înapoi. Din câte am înțeles au mers în România pentru ceva acte.
Bts:Neața
Eu:Neața
Le-am făcut salata greceasca și tarte.
Eu:Jk, tartele nu conțin zahar.
Jk:Serios? Sunt bune. Unde e Jimin?
Eu:Doarme. E obosit după cele întâmplate de ieri.
Fix atunci întra Jimin în bucătărie.
Jm:De ce ai plecat?
Eu:Trebuie să fac micul dejun.
Da aprobator din cap. Vine, ma săruta și apoi ma îmbrățișează.
Jm:Băieți, am uitat sa va spun. Ari a acceptat postul.
Ei:Serios?
Dau aprobator din cap. Toți sar și ma iau în brate. Simt cum cineva ma strânge de fese.
Eu:Jimin termina
Jm:Dar nu am făcut nimic.
Eu:Dacă nu tu mai atins pe fese atunci cine?
Jm:Bun, cine a fost?spune vizibil furios.
V ridica mana. Jimin vrea sa Sara la el dar îl opresc.
Eu:Gata,a trecut.
Îl sărut și când vede ca V se uita spre noi ma trage mai aproape de el. Pe la ora 4 am zis sa ne uitam la un film. Jimin stătea pe jos iar eu pe fotoliu. Aproape de fotoliu era pe canapea, așezat V. Când începe filmul ma cuprins o durere groaznica de stomac. Ma țin de burta și când Jimin ma vede ma ajuta sa urc în camera mea. Ma ajuta sa ma pun pe pat și adorm.
Poveste Jimin
O vad ca adoarme. După un timp se tot foia și transpira. Vad ca are febra. Îl chem pe jk și îl întreb ce ia făcut Ari când se simțea rău. Jk mia zis ca supa, dar prostia era ca este rețetă ei. Pana la urma reușesc sa fac o supa. Io duc sus dar o vad cum își pune mana la burta chiar dacă dormea. Ma pun lângă ea și vad ca se liniștește. O iau în brate și adorm.
Dimineața.
Ma trezesc și o vad pe Ari panicata. Ce are?
Eu:Ce e? Ție rău? Sa mergem la spital?
Ari:Sunt ok. Am avut un coșmar.
Eu:Povestestemi!
Ari:Am visat ca mai părăsit pentru o fata. Și ca acea fata era una din prietenele mele. Ca mai uitat și ca te comportați cu mn ca și cu o străină.
Eu:off, puiuț. Te iubesc și nu ma voi desparti de tine niciodată. Suntem nedespărțiți. Vom trece împreună peste momentele grele.
Pe când sa continui îi suna telefonul. Vad ca era.......




NedespartitiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum