Bun venit Jungkook_Alexandra!!! (Capitol dedicat ei)
Al:Surpriza!
Eu cu Ralu am imbratisato.
Eu și ralu:Kookie!!!!
Jk:Ce? Ooo. Pe cine avem aici.
Al:Bună.
Eu :Ale e vreo problema dacă dormi cu Jk? Nu? Ok! spun fără sa o las sa răspundă.
Jk ia luat bagajele și sau dus sus.
Poveste Jk.
E drăguță. Dar sunt nesigur. Nu vreau să o pierd, dar nu îmi face inima sa zboare.
Am ajutat-o cu bagajele. Dintr-o data sa împiedicat de bagaj iar eu am prins-o și am căzut în pat ea peste mine. Dar atunci când a picat peste mine neam sărutat?!!!!!!!
Poveste Ale
Nu cred. Eu. Și. Baiesul. Meu. Ne-am. Sărutat?!!!! Mam ridicat de pe el și i-am spus :
Eu:Scuze.
Jk: Pentru ce?
Spune și ma cuprinde într-o îmbrățișare.
Am stat asa 5 min. pana când am continuat cu despachetatul.
Poveste Jimin
Stau cu Ari în pat îmbrățișați pana când jk întra în camera.
Jk:Am nevoie de ajutor!
A:Cu ce? Stai sa ghicesc! Ale! iar el da aprobator din cap.
Jk:Când e lângă mine nu simt decât tensiune, în loc de afecțiune.
Eu :Ție frica sa zici ceva greșit?
Jk:Da!
A:Jk, e iubire. Ție frica sa nu o ranesti. Simți tensiune pt nu vrei sa plece de lângă tine. Vb cu ea! Nu sta!
Jk:Mersi. Va iubesc!
Poveste Ale
Când termin de despachetat jk întra și vine și ma săruta. Mam blocat. Mi sa părut ciudat ca după a plecat pur și simplu.
Poveste Jk
Sunt prost! Trebuia sa vb nu sa o sărut. Ma duc jos sa ma liniștesc acolo ii vad pe Ralu și J-hope. Am început să le spun și lor ce le am spus lui Ari și Jimin, iar ei au zis sa vb cu ea. Cat timp încă eram jos Ralu a primit un mesaj și ia spus ceva lui J-hope și a plecat sus.
Poveste Ralu
Am primit mesaj de la Ari sa merg sus. Când intru în camera ei o vad pe ea și pe Ale care plânge. Ce ia făcut Jk?
Ea îl iubea nebunește.
Eu:Ce sa întâmplat?
Ale:Jk și cu mine neam sărutat din greșeală....
A:Și nu înțeleg de ce plângi!
Ale:Apoi a plecat. Și iar sa întors și ma sărutat. Dar e chestia ca nu știu ce însemn pentru el. O aventura sau o iubire?
A:Vai. Ralu hai puțin jos sa vb. Tu dute în camera ta și a lui jk.
Poveste Ari
Ale a mers în camera și eu cu Ralu coboram jos.
Eu:Jk, Ale are nevoie de tine și explicațiile tale.
Ra:E în camera voastră. Dacă nu vei rezolva asta..... Mie frica de ce va urma. Și am zis sa vb cu ea. Nu sa o asaltezi și sa o săruți. E sensibila uneori.
Jk:Scz. Ma luat valul. Ma voi duce sa vb cu ea.
Poveste Jk
Ma duc sus și o vad pe Ale. Plângând?
Eu:Hei. Hai sa vb!
Al:Nu avem ce vb. Mai întâi ma săruți și apoi pleci. Nicigând!
Eu:Am o explicație.
Al:Nu vreau sa vb cu tine.
A plecat. Nu cred.
Ies și eu și o caut. Ceilalți miau zis ca a ieșit. Ies în strada și o caut în parc.
După 2 ore.
O tot caut nu o găsesc. Când ajung acasă o vad pe canapea dormind cu Ari și Ralu.
Eu:Jimin, J-hope, hai sa le luam pe fete. Jm o duci pe Ari, J-hope pe Ralu și eu pe Ale.
Am luat-o de pe canapea și am așezațo în pat, am învelițo, mam pus și eu în pat și am luat-o în brate. Era asa bine.
Dimineața
Poveste Ale
Ma trezesc și vad ca nu sunt pe canapea și nu cu fetele. Ci sunt în camera lui Jk și el ma tine în brate. Îmi închid iar ochi și încerc sa dorm dar îl aud pe Jk vb în somn.
Jk:Ale, nu pleca. Te rog. Te iubesc.
Eu:Sunt aici și nu te voi lăsa, spun în șoapta.
Jk:Acum ma crezi spune și ma cuprinde de talie.
Eu:Deci nu dormeai?
Jk:Nu. Ma uitam la tn. Și când ai deschis ochi mam prefăcut ca dorm.
Eu:Bine, te cred.
Poveste Jk
Când am auzit asta am luat-o în brate și am sărutat-o.
Ale :Și atunci noi acum ce suntem?
Jk:Ma iubești? iar ea da aprobator din cap. Atunci tu ești a mea iar eu sunt al tău. Și ca să fie clar ești A MEA!
Ale :Doar a ta! spune chicotind.
Mergem jos și toată lumea ne felicita.
Poveste Ari
Ma bucur pentru ei. Sunt drăguți împreună.
V:Am sa va dau o veste.
Noi :Ce este?
El:Eu am o.......Scuze ca nu am mai postat.
CITEȘTI
Nedespartiti
Teen FictionO simpla fata va deveni o fata care va începe sa își iubească baiesul mai mult decât trebuie. Și cu ajutorul ei prietenele ei își vor găsi perechea.