Az egész egy tök átlagosnak induló délutánnal és egy insta mystoryval kezdődött amiben megnyalom Charlie arcát. Ilyen majdnem minden nap történik..
Ch: - Mindeki jön ezzel a Chardre is real dologgal megint a mystory miatt. - bújta vigyorogva Charlie a telefonját, amin nekem is muszáj volt elmosolyodnom..
L: - Én már megszoktam. - vállat rántva ugrottam át székemről az ölébe, és bár a lendülettől majdnem hanyatt estünk, miután Ceejay kezeit szorosan a derekam köré kulcsolta, sikerült az egyensúlyunkat megőrizni.
Ch: - Megszoktam dee.. Ha tényleg igaz lenne.. - enyhe huncutság csillogott a szemében miközben saját egyértelműen abszurd kijelentésén vigyorgott.
L: - Akkor mi lenne? - még mindig Charlie ölében ültem miközben mélyen a szemébe nézve nevettem. Az utóbbi időben egyre többször jött fel ez a téma, és bár általában csak viccelődtünk rajta, valahogy mindig olyan bizsergető érzés fogott el, és fog el valahányszor nevetni vagy mosolyogni látom.. De hiszen ő Charlie Lenehan a legjobb barátom. Képtelenség.. Nem sok barátnőm volt eddig, párszor randiztam már fanokkal is de valahogy egyik sem működött igazán. Egyikőjükbe sem voltam szerelmes azthiszem.. Ahogy Charlie ölében ültem a szívem ezerrel kezdett verni és nagyot kellett nyelnem nehogy meglássa rajtam mennyire máshogy érzem magam a közelében.. Talán kezdek beleszeretni a legjobb barátomba? De én nem vagyok.. meleg..
Ch: - Készülj fel.. Pont ez lenne. - lassan egyre közelebb hajolt hozzám és lehunyta a szemét. Most tényleg megfog csókolni? Minden porickámból remegni kezdtem, és egy eddig számomra ismeretlen érzés járta át a testem.. Akartam, hogy megcsókoljon. Mi? Igen.. Akartam. Mély levegőt vettem és én is közeledni kezdtem felé.. Már majdnem összeértek ajakaink amikor az utolsó pillanatban elnevette magát és kiborított az öléből. A kanapéra estem, és magamban imádkoztam, hogy ne vegye észre mennyire komolynak gondoltam most ezt.
L: - Már azt hittem tényleg megcsókolsz.. - nevettem kényszeredetten elfedve csalódottságomat. Hogy is gondoltam, hogy ennek van bármi esélye? Hiszen ő biztosan nem.. Mármint ő a lányokat szereti. Csak most szakított Chloeval egy pár héttel ezelőtt..
Ch: - Talán szeretted volna? - felvonta a szemdökét és felém emelkedett a kanapén. A szívem megint őrült tempóban vert, és nemtudom mi történt velem. Szerettem volna ha megcsókol.. Soha nem csókolóztam még egyetlen fiúval sem, nemhogy Charlieval. Tutira elment az eszem..
L: - Talán. - nevetve tettem úgy mintha viccelnék és reméltem, hogy nem érzi meg hangomon az őszinteséget. Mély levegőt vett, és kis szünet után újra megszólalt.
Ch: - Talán nem is olyan rossz ötlet.. - szélesen elmosolyodott és ismét egyre közelebb hajolt hozzám. Ez most megint csak valami vicc ugye? Infarktus közeli állapotban behunytam a szemem, és egy másodperc múlva megéreztem ajkait ahogy az enyéimre tapadtak...
YOU ARE READING
A felszín alatt //Chardre
FanfictionLeondre Devries vagyok jelenleg 17 éves, de 14 éves koromban váltam ismertté a Bars And Melody nevű bandának köszönhetően amelyben enyém a rapper szerep. Az énekes pedig Charlie Lenehan. Charlie Lenehan a legjobb barátom, a testvérem, a lelki társam...